Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
F1quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:49 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Formule E is heel subtiel vandaag
Ik heb echt geen idee, maar sowieso 0,0 vertrouwen in deze clownsquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
ZEGquote:
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
Jepquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
Zou kunnen, vraag mij sowieso af wat het met de grip zal doen als ze daar met een bandje overheen gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb beelden gezien waar de tribunes vol zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Je meent hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, de start is uitgesteld.
Ook als je een kaart voor het hele weekend hebt gekocht?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
quote:
quote:
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste grote crash.
Hoe laat Nederlandse tijd?quote:
Nee, dat kan niet, dan kom ik in de knoei met mijn andere afspraken die dag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk stellen ze de race ook een uurtje of 2 uit, scheelt weer een wekker op zondag
Ben ik nog niet thuis.quote:
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.quote:
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.
Dat zand loopt toch de riolering in of ben ik nu zo dom?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Amateursquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staanquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?
Dus ze leggen hierna ook nog even een nieuw riool aan?quote:
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.quote:
Is dichtlassen niet gewoon sneller?quote:
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dichtlassen niet gewoon sneller?
Amerikanen weten alles beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoort bij het vak, ze zitten qua werk en jetlag meen ik op dezelfde tijdlijn als Japan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Het amerika he. Werken of ontslagen worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
Ook wel een beetje zodat ze niet tijdens de avondspits alles dicht hoeven te gooien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Amerikaanse trorpquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.
Ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Half 12 dus? Nou, dan ga ik weer terug naar bed- oh wacht.
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
4am moest de strip toch weer open voor het gewone verkeer?
Oh ja, dit ook nog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad dat ze dit weer eens onderschatten, ze zijn er met de SC uiteraard wel overheen gereden maar dat zijn totaal andere krachten en snelheden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Buurman en buurman.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Putdekselrand drama.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Start uitgesteld?
Hele andere sportcultuur. Ik wil niet zeggen dat het zondag ineens bomvol zit hoor, zeker niet, maar dat het bij een training goeddeels leeg is zegt gewoon niet zoveel, en zéker niet dat het 'een complete mislukking' is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor onsquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?
Kreeg de indruk dat het meer te maken had met de overlast voor de stad qua afsluiten van de wegen. En het moest en zou natuurlijk 's avonds plaatsvinden, anders heb je nog niks aan die neonlichten voor het ploatje.
Oehquote:
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middagsquote:
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor ons
Dat kan gewoon samen, komen die putdeksels ook niet meer omhoog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
niet zoveel schadequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Competitievervalsing! Inleveren die titels.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.
de putten kwamen met rand en al uit de straatquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Alles voor de show.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Daar wordt ook rekening mee gehouden, zij zitten op een "Japan" schema qua dag en nacht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Competitievervalsing! Inleveren die titels.
Maar dit is toch geen show meerquote:
jawellusquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Sainz was blij dat ie niet de deksel op zijn neus kreeg.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen show meerLekker kijken hoe ze putdeksels dichtmaken
Ah. Was ff in de war vanwege je knipoogje op het laatst.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee? Race is toch al iets van 30 jaar niet op zaterdag geweest?
Shit... putten...quote:
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
Nou, Max en Checo!quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Ben je wel de pineutquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari straks net over budgetcap door dit gedoe!
*pakt popcorn*
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIAquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel de pineut
Zou dat dan ook lekken?
Oeh daar ga ik dan wel voor zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari dan een oorlog begint tegen de FIA
Hongarije 2021: Hold my Mercedes:Pquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als er 2 auto's aan de start verschijnen.
Gaat popcorn makenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh daar ga ik dan wel voor zitten
Zoals eerder gezegd, hiervoor is in het verleden bij vergelijkbare situatie(s) een compensatie vanuit organisatie gekomen. Verwacht dat nu ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari straks net over budgetcap door dit gedoe!
*pakt popcorn*
Dat was Amerikaanse Grand Prix van 2005quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Ferdii het volgende:
Nu al de grootste faalrace van de F1 geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |