Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
F1quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:49 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Formule E is heel subtiel vandaag
Ik heb echt geen idee, maar sowieso 0,0 vertrouwen in deze clownsquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
ZEGquote:
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
Jepquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar het zou me ook weer niet verbazen dat het beton of wat ze er ook ingooien gewoon omhoog gezogen wordt als ze weer gaan beginnen, dichtlassen had ik wel een betere oplossing gevonden.
Zou kunnen, vraag mij sowieso af wat het met de grip zal doen als ze daar met een bandje overheen gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb beelden gezien waar de tribunes vol zittenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Je meent hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, de start is uitgesteld.
Ook als je een kaart voor het hele weekend hebt gekocht?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon over
quote:
quote:
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste grote crash.
Hoe laat Nederlandse tijd?quote:
Nee, dat kan niet, dan kom ik in de knoei met mijn andere afspraken die dag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk stellen ze de race ook een uurtje of 2 uit, scheelt weer een wekker op zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |