Ben ik nog niet thuis.quote:
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.quote:
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze niet in staat geweest om meer dan 10 minuten te rijden en er liggen al drie auto's in de poeier.
Dat zand loopt toch de riolering in of ben ik nu zo dom?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Amateursquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staanquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Drie? Van Sainz en Ocon had ik al iets vernomen maar wie nog meer dan?
Dus ze leggen hierna ook nog even een nieuw riool aan?quote:
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.quote:
Is dichtlassen niet gewoon sneller?quote:
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dichtlassen niet gewoon sneller?
Amerikanen weten alles beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dichtlassen niet gewoon sneller?
Dat hoort bij het vak, ze zitten qua werk en jetlag meen ik op dezelfde tijdlijn als Japan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Wanneer moeten die monteurs enz. slapen? Heeft niks meer met sport te maken.
Het amerika he. Werken of ontslagen worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor die gasten dat ze een dubbele uurprijs mogen rekenen om dit klusje om middernacht onder grote tijdsdruk te moeten klaren.
Ook wel een beetje zodat ze niet tijdens de avondspits alles dicht hoeven te gooien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Amerikaanse trorpquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Had volgens mij te maken dat ze in een betonnen rand of zoiets vallen, beton en metaal kun je niet lassen.
Ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Half 12 dus? Nou, dan ga ik weer terug naar bed- oh wacht.
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
4am moest de strip toch weer open voor het gewone verkeer?
Oh ja, dit ook nog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
4am moest de strip toch weer open voor het gewone verkeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |