Wel een beetje aparte 'frame' van die kerel: het is een training, daar valt natuurlijk gewoon niet zo heel veel te zien. Ik zie mijzelf toch al bijna mijn hele leven als in meer of mindere mate F1-liefhebber, maar de vrije trainingen sla ik doorgaans ook gewoon overquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:55 schreef Jane het volgende:
Blij voor al deze potentiële toeschouwers die geen kaartje gekocht hebben.
[ twitter ]
Die vent is echt een karikatuur van zichzelf. Als het niet Sainz was maar een Mercedes-rijder was de wereld te klein geweest :’)quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Toto die anderen de les gaat lezen
Die locals uit Las Vegas moeten wel wat gewend zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee voor de locals was het een drama idd, naast wat het geintje de stad kost.
over 15 minuten weten we hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
Ik geloof nooit dat ze VT2 gaan cancellen, na al die hype. Maar als het dan weer gebeurt, heb je natuurlijk wel echt de poppen aan het dansen.
Nou ja, als het dan weer misgaat kun je alleen maar hopen dat het een Mercedes treft, na die opmerkingen van dhr. Wolff.
Change your fucking putdeksel!quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Die solliciteert nog altijd naar een plekje hoger op de rots. Wat een walgelijk figuur. Gaat hij dan de schade bij Ferrari betalen uit de budgetcap van Mercedes omdat het allemaal toch niets uitmaakt?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
+ een uur?quote:
dan horen we of het door gaat of nietquote:
Aan de ene kant snap ik zijn punt wel over dat we niet gelijk de hele boel totaal af moeten zeiken, want fouten worden gemaakt (ook al is dit natuurlijk een nogal grote fout). Vooral zijn reactie richting Vasseur is echter te kansloos voor woorden, want Ferrari heeft daadwerkelijk een fors probleem volledig buiten hun eigen schuld om.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ah! Tnx!quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan horen we of het door gaat of niet
zijn ze nu aan het overleggen
Vooral als het Lewis was geweestquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die vent is echt een karikatuur van zichzelf. Als het niet Sainz was maar een Mercedes-rijder was de wereld te klein geweest :’)
Had Allard het ook al over: als bijvoorbeeld de motor beschadigd zou zijn door dit, dan zou je gewoon een 'gratis' motor moeten mogen gebruiken. Het is aantoonbaar buiten jouw schuld om, dat vind ik wel verder gaan dan gewoon motorpech ofzo tijdens een race.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:47 schreef pmponer het volgende:
Nou ja dit is wel een budgetcap dingetje, het is niet alsof een team/coureur hier iets aan kan doen. Dit is gewoonn nalatigheid van de organisatie. Ik ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan.
@Nattekat kan later uit bed komenquote:
die schijnt ook beschadigd te zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had Allard het ook al over: als bijvoorbeeld de motor beschadigd zou zijn door dit, dan zou je gewoon een 'gratis' motor moeten mogen gebruiken. Het is aantoonbaar buiten jouw schuld om, dat vind ik wel verder gaan dan gewoon motorpech ofzo tijdens een race.
Dan nog moet je gewoon over die put kunnen rijden zonder dat ie loskomtquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:50 schreef Rianne84 het volgende:
Ik las ook dat Alonso voor Sainz reed en de put wist te ontwijken. Was het dan gewoon te zien of heeft Alonso superogen?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon over die put kunnen rijden zonder dat ie loskomt
China tijdens de race reed Montoya een putdeksel eraf geloof ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef Jane het volgende:
Geleerde lessen:
Nooit als eerste naar buiten op een (nieuw) stratencircuit. Laat anderen de putdeksels maar testen.
Ja, dat zouden dus gewoon écht niet de kosten voor Ferrari moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die schijnt ook beschadigd te zijn
en de monocock
en de batterij
en de vloer
en Alpine Oconquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat zouden dus gewoon écht niet de kosten voor Ferrari moeten zijn.
Kan eventueel dat iemand anders hem los had getrokken, maar niet zo hard dat hij tegen zijn auto sloeg, en dat Alonso de eerstvolgende was die daar langs kwam, de opgehoogde deksel zag en er precies voorbij kon?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:50 schreef Rianne84 het volgende:
Ik las ook dat Alonso voor Sainz reed en de put wist te ontwijken. Was het dan gewoon te zien of heeft Alonso superogen?
DTM in Beijing all over again.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:51 schreef Jane het volgende:
Geleerde lessen:
Nooit als eerste naar buiten op een (nieuw) stratencircuit. Laat anderen de putdeksels maar testen.
quote:
Lekker man, straks om 02:00 uur lokale tijd je training afwerkenquote:
"or terrorists"quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:03 schreef Jane het volgende:
Kom net toevallig deze tweet tegen en ik heb geen idee wie dit is, maar als het waar is, is het wel een hele grote blamage. Nog groter dan het nu al is, bedoel ik.
[ twitter ]
dan waren er geen putdeksels geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:10 schreef Hyperdude het volgende:
“This would have never happened when the mob was running Vegas.”
🤣👍quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:10 schreef Hyperdude het volgende:
“This would have never happened when the mob was running Vegas.”
tenzij het hun auto geweest wasquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
FF dichtpurren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel van die putten liggen er op de track?
ze halen de deksels eraf en gieten er beton inquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:14 schreef Jane het volgende:
Ik ben geen bouwexpert, maar ze zijn het blijkbaar met beton aan het repareren. Is dat dan droog/hard in zo'n korte tijd? #dtv
Snelbeton, 15 minuten ofzoiets?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:14 schreef Jane het volgende:
Ik ben geen bouwexpert, maar ze zijn het blijkbaar met beton aan het repareren. Is dat dan droog/hard in zo'n korte tijd? #dtv
morgen(vroeggggg) nieuwe kansenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:17 schreef Rianne84 het volgende:
Ja tyfus, om 10 uur moet ik bij een stomme cursus zijn. Zo krijg ik geen enkele training op deze blamage-baan mee
Bij F1TV zeiden de commentators dat de covers wel 'bolted' waren, maar dat de ring waar ze aan vast zitten uit het asfalt is getrokken. Als dat zo is, dan hebben ze wel een dingetje.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:03 schreef Jane het volgende:
Kom net toevallig deze tweet tegen en ik heb geen idee wie dit is, maar als het waar is, is het wel een hele grote blamage. Nog groter dan het nu al is, bedoel ik.
[ twitter ]
a foreign object....quote:
In het verleden werd eea dan ook nog vergoed door organisatie/FIA. Gebeurde ook geloof ik bij Haas in Maleisië toen ze daar met hetzelfde te maken hadden.quote:
Er zijn grenzenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen(vroeggggg) nieuwe kansen
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:23 schreef Nizno het volgende:
En dan vonden ze Max negatief die vond dat het om het racen zou moeten gaan.
De show was blijkbaar zo belangrijk dat er iets gemist is in het uitzoeken of het wel mogelijk was om te racen
Niet gelijk de boel gaan afzeiken denk ik ook maar , putdeksel problemen zijn er ook wel op gewone circuits voor gekomen… was het niet McLaren dt de kans op het constructeurs wk in 2005 de “put” in zag gaan, nadat Montoya over een losgeschoten putdeksel heen reed ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik zijn punt wel over dat we niet gelijk de hele boel totaal af moeten zeiken, want fouten worden gemaakt (ook al is dit natuurlijk een nogal grote fout). Vooral zijn reactie richting Vasseur is echter te kansloos voor woorden, want Ferrari heeft daadwerkelijk een fors probleem volledig buiten hun eigen schuld om.
dit had niet meer mogen gebeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeuren
ik zeg niet dat het nergens anders kon gebeuren, ik geef alleen aan dat er wat dingen gemist zijn in de voorbereiding, diezelfde voorbereiding waarvan best veel tijd in het SHOWaspect is gaan zitten denk ik datquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
In Baku/Maleisië had je geen shows en gebeurde hetzelfde. Kan dus overal gebeuren
Alleen Toto zal dat vinden, maar wat wil je, 19 coureurs in het veld en één Hollywood showman die vooral geeft om bling bling, en die Hollywood showman rijdt voor Mercedes.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
We hear the top part of the drain pipe that got loose has a cylindrical shape. It caused a big hole in the floor of the Ferrari. It was even possible to see the road through the cockpit.
en dan vindt Toto dat Ferrari zich niet moet aanstellen
die man moet zichzelf opruimen
Als het de wagen van Hamilton geweest was...quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
We hear the top part of the drain pipe that got loose has a cylindrical shape. It caused a big hole in the floor of the Ferrari. It was even possible to see the road through the cockpit.
en dan vindt Toto dat Ferrari zich niet moet aanstellen
die man moet zichzelf opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |