https://www.coa.nl/nl/nie(...)ief-voor-de-toekomstquote:Op maandag 20 november 2023 13:00 schreef Mubassie het volgende:
Van wie krijgt het COA die miljoenen? En van wie komt de vrijbrief dat zij schepen aan mogen blijven leggen?
Vaag dit
1 verdienmodel, die hele asielindustrie.quote:Op maandag 20 november 2023 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De puinhopen worden alleen maar groter door organisaties zoals het COA.
Eh, de belastingbetaler?quote:Op maandag 20 november 2023 13:00 schreef Mubassie het volgende:
Van wie krijgt het COA die miljoenen? En van wie komt de vrijbrief dat zij schepen aan mogen blijven leggen?
Vaag dit
quote:Op maandag 20 november 2023 12:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Er ligt straks een hele asielvloot in de haven als het aan het COA ligt.
Prachtig dit.quote:
Welk kabinet zie jij voor je dan? VVD-PVV-NSC?quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Gebaseerd op de peilingen komt er een kabinet dat hier perken aan wil stellen na de komende verkiezingen. Ik ben benieuwd, ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, maar we kunnen blijven hopen :-)
Het zou tijd worden, dat hopen doen we al jaren..quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Gebaseerd op de peilingen komt er een kabinet dat hier perken aan wil stellen na de komende verkiezingen. Ik ben benieuwd, ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, maar we kunnen blijven hopen :-)
Helaas, gebeurt toch niet.quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Vergeet vandaag in het stemhokje niet wie er een vriendje van het Kremlin is:quote:
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet vandaag in het stemhokje niet wie er een vriendje van het Kremlin is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb uiteraard Wilders gestemd. Zoals het hoort #stemwijsstempvvquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weggegooid of niet, het zegt genoeg.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenHet is een weggegooide stem, op hem.
Dat zal voor jou vandaag toch geen probleem zijn? Jij zal wel D66 of PvdA/GL gaan stemmen. En laten dat nu net de mensen die op één lijn liggen met Poetin als het om de oorlog in Israël gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lukt landen als Polen en Hongarije anders uitstekend om migranten buiten de deur te houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenHet is een weggegooide stem, op hem.
Niet mee eens. Polen en Hongarije zijn geen aantrekkelijke landen om heen te migreren omdat je daar hard moet werken voor je bestaan. Als Wilders in plaats van een (onmogelijke) asielstop voorstelt simpelweg met de bulldozer door de sociale voorzieningen te gaan, had ik hem meer kans op slagen gegeven. Maar ergens denk ik dat zijn stemmers dan snel gevlogen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lukt landen als Polen en Hongarije anders uitstekend om migranten buiten de deur te houden.
We zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om aanspraak op die royale sociale voorzieningen aan banden te leggen voor statushouders, er staat in geen enkel verdrag dat ze daar recht op zouden moeten hebben, dat is een beleidskeuze. Sluit maar achter in de rij aan voor een sociale huurwoning en ga werken voor je geld net als alle andere Nederlanders. Dan is het snel gedaan met de aanzuigende werking.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet mee eens. Polen en Hongarije zijn geen aantrekkelijke landen om heen te migreren omdat je daar hard moet werken voor je bestaan. Als Wilders in plaats van een (onmogelijke) asielstop voorstelt simpelweg met de bulldozer door de sociale voorzieningen te gaan, had ik hem meer kans op slagen gegeven. Maar ergens denk ik dat zijn stemmers dan snel gevlogen zijn.
Ik denk dat dat nog best goed kan uitpakken, maar niemand wil hier zijn vingers aan gaan branden.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om aanspraak op die royale sociale voorzieningen aan banden te leggen voor statushouders, er staat in geen enkel verdrag dat ze daar recht op zouden moeten hebben, dat is een beleidskeuze. Sluit maar achter in de rij aan voor een sociale huurwoning en ga werken voor je geld net als alle andere Nederlanders. Dan is het snel gedaan met de aanzuigende werking.
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best goed kan uitpakken, maar niemand wil hier zijn vingers aan gaan branden.
Haha, nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Het lukt landen als Polen en Hongarije anders uitstekend om migranten buiten de deur te houden.
Lastige spagaat voor Geertje, aan de ene kant zijn liefde voor de Russische machthebbers, aan de andere kant zijn afkeur van asielzoekers en immigranten.quote:
Cheersquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beweer je hier nou dat we geen democratie meer hebben door de juridische acrobatiek van onze megalomane rechterlijke macht?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met die afbeeldingen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vergat deze nog:
[ afbeelding ]
Geertje was zat allemaal nogal tof te doen in het Kremlin (overigens na dat mh17 was neergehaalquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met die afbeeldingen?
Moet Geert weten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geertje was zat allemaal nogal tof te doen in het Kremlin (overigens na dat mh17 was neergehaal), dus het wordt een lastige spagaat voor hem; wordt het zijn liefde voor foute figuren in het kremlin (die immigranten Europa insturen), of kiest hij voor zijn afkeer van immigranten?
Dat is inderdaad goed nieuws. Aleen vrees ik dat het een illusie blijft dat het veel gaat uitmaken eigenlijk. Toch ga ik nu tevreden mn tanden poetsen en daarna ga ik goedgemutst mn nest in. Wat zal ik heerlijk wakker worden met de uiteindslagquote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef Djeez het volgende:
Volgens de belangrijkste exit poll PVV 35 zetels, verreweg de grootste. Wilders for president, we gaan het meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
37 zetelsquote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef Djeez het volgende:
Volgens de belangrijkste exit poll PVV 35 zetels, verreweg de grootste. Wilders for president, we gaan het meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50Plus en Bij1 hebben 0 zetels.quote:Op donderdag 23 november 2023 03:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed nieuws. Aleen vrees ik dat het een illusie blijft dat het veel gaat uitmaken eigenlijk. Toch ga ik nu tevreden mn tanden poetsen en daarna ga ik goedgemutst mn nest in. Wat zal ik heerlijk wakker worden met de uiteindslag
Hopelijk is dat rariteitenkabinet van BIJ1 ook weggevaagd. Zonde van het overheidsgeld dat daarheen ging al vond ik de debatten met tante Silly wel leuk eigenlijk.
ALs Geert al te gek gaat doen dan zal men het kabinet laten vallen denk ik, de nieuw MP zal wel beter uitkijkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geertje was zat allemaal nogal tof te doen in het Kremlin (overigens na dat mh17 was neergehaal), dus het wordt een lastige spagaat voor hem; wordt het zijn liefde voor foute figuren in het kremlin (die immigranten Europa insturen), of kiest hij voor zijn afkeer van immigranten?
Denk schommelt eigenlijk al 3 (of 4) verkiezingen tussen 2 en 3 zetels. Het is al mooi dat die clowns vooralsnog niet echt verder lijken te groeien.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
50Plus en Bij1 hebben 0 zetels.
Stiekem hoopte ik dat DENK ook een zetel zou verliezen, maar je kan niet alles hebben.
Zat gisteren te kijken naar de reacties en toen DENK aan de beurt kwam zag je op de achtergrond Palestijnse vlaggenquote:Op donderdag 23 november 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk schommelt eigenlijk al 3 (of 4) verkiezingen tussen 2 en 3 zetels. Het is al mooi dat die clowns vooralsnog niet echt verder lijken te groeien.
Denk en de PVV hebben aardig wat met elkaar gemeenquote:Op donderdag 23 november 2023 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat gisteren te kijken naar de reacties en toen DENK aan de beurt kwam zag je op de achtergrond Palestijnse vlaggenOok heel flauw dat hij Wilders niet gefeliciteerd heeft, maar dat had ik ergens wel verwacht.
Het valt mij vooral op dat op heel veel punten PVV en SP aardig wat met elkaar gemeen hebben.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Denk en de PVV hebben aardig wat met elkaar gemeen
Wordt hard aan gewerkt. De import van andersdenken religieuzen uit de zandbakken gaat gewoon doorquote:Op donderdag 23 november 2023 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk schommelt eigenlijk al 3 (of 4) verkiezingen tussen 2 en 3 zetels. Het is al mooi dat die clowns vooralsnog niet echt verder lijken te groeien.
Is dat zo ? Ik stemde op de SP.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat op heel veel punten PVV en SP aardig wat met elkaar gemeen hebben.
De EU zou als geheel gewoon het hele asielsysteem op de schop moeten gooien.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
Als Wilders gaat regeren en op de asielrem gaat trappen. Dan reizen al onze D66 techneuten, wetenschappers en artsen uit Afrika en het Midden-Oosten door naar Belgie. Dat wordt een enorme braindrain, in Belgie zullen ze wel staan te juichen.
Klopt, de PVV heeft best wel een sociale agenda.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat op heel veel punten PVV en SP aardig wat met elkaar gemeen hebben.
Bedenk wel dat we mensen de dood in gaan sturen.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU zou als geheel gewoon het hele asielsysteem op de schop moeten gooien.
Doe niet zo mal.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Bedenk wel dat we mensen de dood in gaan sturen.
In feite gebeurt dat al met het terugduwen van bootjes en het neerknuppelen van mensen aan de grens
Dit is de crux.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om aanspraak op die royale sociale voorzieningen aan banden te leggen voor statushouders, er staat in geen enkel verdrag dat ze daar recht op zouden moeten hebben, dat is een beleidskeuze. Sluit maar achter in de rij aan voor een sociale huurwoning en ga werken voor je geld net als alle andere Nederlanders. Dan is het snel gedaan met de aanzuigende werking.
Ze dringen hier ongewenst binnen. Het is toch te zot voor woorden dat wij ze dan niet mogen tegenhouden ?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
In feite gebeurt dat al met het terugduwen van bootjes en het neerknuppelen van mensen aan de grens
Tja, jammer dan. Ongewenst is ongewenst.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Dat gaat dus wel tegen mensenrechten inquote:Op donderdag 23 november 2023 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, jammer dan. Ongewenst is ongewenst.
Ieder mens heeft recht van leven, schijnt hetquote:Op donderdag 23 november 2023 12:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze dringen hier ongewenst binnen. Het is toch te zot voor woorden dat wij ze dan niet mogen tegenhouden ?
Dat klopt. Dat hoeft alleen niet hier te zijn. Dat kan ook prima elders.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ieder mens heeft recht van leven, schijnt het
Al die boten met veiligelanders bedoel je? Schandalig inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Naïef ben je. Je ziet toch wat er gebeurt aan de grenzen met Europa?
Daar kijk ik van op, sinds wanneer is het een mensenrecht om ongewenst ergens binnen te dringen ?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Dat gaat dus wel tegen mensenrechten in
Die worden dus teruggeduwd de zee inquote:Op donderdag 23 november 2023 13:31 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Al die boten met veiligelanders bedoel je? Schandalig inderdaad.
Dan lees je het verkeerd. Maar dat doe je natuurlijk met opzet.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar kijk ik van op, sinds wanneer is het een mensenrecht om ongewenst ergens binnen te dringen ?
Gelukkig krijgen ze daarmee hulp. Anders moeten ze zelf helemaal uitstappen enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die worden dus teruggeduwd de zee in
O ja ? Is dat zo ? En dan ben jij dus zo iemand die mensen uit het water vist en ze vervolgens bij anderen dumpt met de verplichting om ze de rest van hun leven te onderhouden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dan lees je het verkeerd. Maar dat doe je natuurlijk met opzet.
Jij bent zo'n iemand die eigenhandig mensen laat verzuipen
Door de Europese grenswachten worden ze teruggeduwdquote:Op donderdag 23 november 2023 14:20 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze daarmee hulp. Anders moeten ze zelf helemaal uitstappen enzo.
Niets te zoeken hier die lui.
Wat een boefjesquote:Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Door de Europese grenswachten worden ze teruggeduwd
Ze kunnen ook gewoon beslissen niet te komenquote:Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Goh, wat zou de functie van een grenswacht eigenlijk zijn...quote:Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
wachtenquote:Op donderdag 23 november 2023 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goh, wat zou de functie van een grenswacht eigenlijk zijn...
grenswachter 1.0quote:
Uh huh. Wel goed dat ze gepakt zijnquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)nbrekers-in-de-kraag
"Twee mannen uit Ter Apel en Budel"
Jan en Henk op rooftochtquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
Niet ons probleem.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangezien wij die moorden plegen, is het wel ons probleem.quote:
Leuke troll. We lachen echt enorm.quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:08 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangezien wij die moorden plegen, is het wel ons probleem.
Als ik jou zou vermoorden, dan is dat toch ook mijn probleem?
werkgelegenhieid naaar afrika brengen, solar gratis energiequote:Op donderdag 23 november 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU zou als geheel gewoon het hele asielsysteem op de schop moeten gooien.
De aarde is van iedereenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar kijk ik van op, sinds wanneer is het een mensenrecht om ongewenst ergens binnen te dringen ?
Waarom?quote:Op zaterdag 25 november 2023 06:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke troll. We lachen echt enorm.
[ afbeelding ]
Mooie aanwinsten weer voor Nederland. Die komen er wel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
En ze komen allemaal hier vanwege het aangename klimaat en de mooie natuur.quote:
Precies, dus ze kunnen ook elders heen.quote:
Blijf dan lekker daar als je het zo goed hebtquote:Op zaterdag 25 november 2023 06:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
werkgelegenhieid naaar afrika brengen, solar gratis energie
meer tuinbouw en landbouw
water zat hier ik zit nu zelf in afrika en heb hier een compound met een borehole met het lekkerste water van de wereld
iedere dag 33C
wat we hier missen is kennis en werk en kunstmest,alles waar we in nederland teveel van hebben
en vergunningen kennen ze hier niet , stikstof wil men graag hebben
maar heel erg veel anderen hier hebben het heel slecht en gaan daarom naar europa, net als ik somsquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijf dan lekker daar als je het zo goed hebt
Ik zag eergisteren een documentaire over vluchtelingen die in West-Europa willen komen. Natuurlijk zo in beeld gebracht dat we mee moeten leven met de vluchteling. Ze slapen buiten, worden opgejaagd door grenswachten in Bosnië en Kroatië, en de tocht kan zo een paar jaar duren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit is de crux.
Stop met het aanbieden van royale voorziening en speciale voorrang regelingen. Dat is gewoon een rode loper en zuivere discriminatie van Nederlanders die wel op de wachtlijsten staan. Geldt ook voor die 30% belastingregel voor expats. Apart dat dat volgens de rechtsstaat kan, lijkt mij een overtreding van de grondwet wbt gelijkheid.
Eigenlijk is Nederland een anti-nationalistisch land, waar buitenlanders voorrang, etnische subsidies en bonussen krijgen boven Nederlanders. Is dit elders in de wereld ook zo? Normaal is het omgekeerd, zoals een Singapore. Daar hebben locals rechten en voorzieningen waar buitenlanders geen claim op kunnen leggen.
Echte vluchtelingen zijn ouderen en vrouwen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een documentaire over vluchtelingen die in West-Europa willen komen. Natuurlijk zo in beeld gebracht dat we mee moeten leven met de vluchteling. Ze slapen buiten, worden opgejaagd door grenswachten in Bosnië en Kroatië, en de tocht kan zo een paar jaar duren.
Het liet goed zien wat mensen doen om hier te komen. Ze betalen geld aan mensensmokkelaars en moeten fysiek heel wat beproevingen doorstaan. Er werd door de hoofdrolspeler, een Afghaanse jongeman, steeds gesproken over 'games'. Een rivier oversteken is een game, in een vrachtwagen zitten is een game, en een grens passeren is dat ook.
Als deze 'vluchtelingen' het geld en de moeite zouden gebruiken om iets van hun leven te maken, zou dat ook wel in hun eigen land, of in een buurland moeten lukken. En als je het toch over games hebt, nu is de hoofdprijs een verblijfsvergunning krijgen in een land zoals Nederland.
https://www.vprogids.nl/d(...)-asielprocedure.html
Nope. De sociale huurwoning waar je zonder subsidie niet kan wonen, moet je dan ook aan je voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
De aarde wel. De dingen erop niet.
Hotel wordt geregeld. Hou gewoon op hoor.quote:
De geldkraan van het COA lijkt oneindigquote:Op zondag 26 november 2023 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hotel wordt geregeld. Hou gewoon op hoor.
Boeiend.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nah, blijf maar daar. Kunnen we jouw huis gebruiken voor statushouders die dan aan het *proest* werk kunnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar heel erg veel anderen hier hebben het heel slecht en gaan daarom naar europa, net als ik soms
Prima, dan wil ik dat stukje land waar jij je bejaardentehuis wil bouwen hebben voor mijzelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |