abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221729095
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 07:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Asielzoekers zijn net de katten van de buren: als je elke dag eten neerzet in de keuken en een luik in je keukendeur hebt waar ze allemaal door kunnen blijven ze komen.

Je kunt dan zorgen dat je een luik maakt waar alleen je eigen kat doorkan of je kunt het eten op een plek zetten waar ze niet zo makkelijk meer kunnen komen.

Of je doet geen van beide en je blijft opdraaien voor de kosten en de rommel van anderen.
Waarbij je eigen kat droge brokjes krijgt en de buurtkatten verse zalm.
Laat maar waaien
  zaterdag 5 september 2026 @ 10:52:54 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221729097
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2026 10:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waarbij je eigen kat droge brokjes krijgt en de buurtkatten verse zalm.
en waarbij de buurtkatten je dochters verkrachten maar je eigen kat zit ook wel eens op het aanrecht dus is het een integraal kattenprobleem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221730655
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 07:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Asielzoekers zijn net de katten van de buren: als je elke dag eten neerzet in de keuken en een luik in je keukendeur hebt waar ze allemaal door kunnen blijven ze komen.

Je kunt dan zorgen dat je een luik maakt waar alleen je eigen kat doorkan of je kunt het eten op een plek zetten waar ze niet zo makkelijk meer kunnen komen.

Of je doet geen van beide en je blijft opdraaien voor de kosten en de rommel van anderen.
interessante vergelijking wel :D. Niet echt onwaar als je het mij vraagt ook.
Niemand denk ik wil een maatschappij waarin we daarover moeten nadenken, maar oke ik denk ook loopt mss beetje de spuigaten uit dit.

En erger nog die immigranten kunnen er niks aan doen, want gaan uit van de sociaal media daar (ja ze hebben gewoon telefoons en internet)

het zijn natuurlijk de meeste niet die hulpeloos aanspoelen uit ellende en echt vluchten, maar wel doordachte trip op basis van socials daar. Dat Europa het walhalla is Enzo, totdat ze zich realiseren dat ze hier gewoon een volle week moeten werken en belasting betalen. En goh dat valt ineens dan tegen?????

en daarna raken ze in illegale zaken terecht.......

en hopelijk denken ze dan, kan beter terug gaan. naar het wat meer relaxte lui lekker leven. Met veel minder kosten.

Valt dat Europa toch ineens stuk meer tegen als ze voorgespiegeld was.

En wat doe je dan als echte immigrant, gaat drama maken over alles en zeggen hoe kut de EU wel niet is en etc.

want tja he, wat heb je te verliezen, uitkeringen riant dan wel...... en ze zijn niet aan het werk te krijgen, want ja betaald maar kut ook voor de kosten die je hebt in NL

Onderhand is de helft nog gesponsord door de NL belastingbetaler, maar dat gaat er niet in bij ze.
Het is vooral kut. en wat een kut land. Mijn haren gaan er recht overeind van staan. Want ga je toch weg?
Of terug?

De hand bijten die ze voed is het wel.
80% ondankbaar tuig..... en daar mag de regering wel eens wat harder in zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 05-09-2026 15:22:53 ]
Do what you love, love what you do!
pi_221730708
wellicht kun je ze het niet eens kwalijk nemen, maar komt door beleid wat de EU met name uitstraalt. van alles welkom en etc. tuurlijk happen ze daarop.
pi_221730722
en discrimineer ik nu? want dat is het argument altijd.

Nou denk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')