abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2026 @ 21:49:46 #126
3542 Gia
User under construction
pi_221326344
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Ikzelf ben van mening dat ieder mens recht heeft op evenveel woon-en leefruimte en luxe als de koninklijke familie.
Ik verwacht dat dan de meeste mensen uit zichzelf gaan werken, overlast van veiligelanders zal dan vanzelf verminderen of helemaal niet meer zijn.
Ik zal mijn zoon vertellen dat hij overlast moet gaan veroorzaken om in aanmerking te komen voor een woning.
Als hij dan een woning heeft, verdwijnt de overlast vanzelf!
pi_221326774
Straks is de halve wereld in oorlog, zijn er door Iran alle oogsten in Afrika mislukt, heeft Ali de reclame voor de nieuwe elektrische Ferrari gezien, zijn er overal watertekorten en wateroverschotten en dan is het helemaal opschuiven geblazen in het kleine Nederlandje.
graag verwijderen
  maandag 13 juli 2026 @ 23:20:42 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221326974
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Straks is de halve wereld in oorlog, zijn er door Iran alle oogsten in Afrika mislukt, heeft Ali de reclame voor de nieuwe elektrische Ferrari gezien, zijn er overal watertekorten en wateroverschotten en dan is het helemaal opschuiven geblazen in het kleine Nederlandje.
Als de distributie in de port Rotterdam stopt dan stopt Nederland ook

ook arbeidsmigranten komen dan niet meer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221327288
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik zal mijn zoon vertellen dat hij overlast moet gaan veroorzaken om in aanmerking te komen voor een woning.
Als hij dan een woning heeft, verdwijnt de overlast vanzelf!
Veel mensen-voornamelijk de leiders- gebruiken al decennia hun verstand niet. Het is namelijk niet verwonderlijk dat er problemen/ruzies ontstaan als men de mensen onvoldoende woon-leefruimte geeft.
pi_221328058
Ter Apel, Ingrijpen bij opgefokt en grimmig Ter Apel komt geen dag te vroeg, "Nederland is shit, Marokko is great!"

Flikker dan een eind op terug joh :')
graag verwijderen
pi_221328281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Ter Apel, Ingrijpen bij opgefokt en grimmig Ter Apel komt geen dag te vroeg, "Nederland is shit, Marokko is great!"

Flikker dan een eind op terug joh :')
Het blijft bizar dat Nederland niet bij machte is om dit soort ongewenste figuren eruit te gooien. Er staat een heel leger aan asieladvocaten klaar om te verhinderen dat iemand deze raddraaiers aanpakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')