https://www.coa.nl/nl/nie(...)ief-voor-de-toekomstquote:Op maandag 20 november 2023 13:00 schreef Mubassie het volgende:
Van wie krijgt het COA die miljoenen? En van wie komt de vrijbrief dat zij schepen aan mogen blijven leggen?
Vaag dit
1 verdienmodel, die hele asielindustrie.quote:Op maandag 20 november 2023 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De puinhopen worden alleen maar groter door organisaties zoals het COA.
Eh, de belastingbetaler?quote:Op maandag 20 november 2023 13:00 schreef Mubassie het volgende:
Van wie krijgt het COA die miljoenen? En van wie komt de vrijbrief dat zij schepen aan mogen blijven leggen?
Vaag dit
quote:Op maandag 20 november 2023 12:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Er ligt straks een hele asielvloot in de haven als het aan het COA ligt.
Prachtig dit.quote:
Welk kabinet zie jij voor je dan? VVD-PVV-NSC?quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Gebaseerd op de peilingen komt er een kabinet dat hier perken aan wil stellen na de komende verkiezingen. Ik ben benieuwd, ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, maar we kunnen blijven hopen :-)
Het zou tijd worden, dat hopen doen we al jaren..quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Gebaseerd op de peilingen komt er een kabinet dat hier perken aan wil stellen na de komende verkiezingen. Ik ben benieuwd, ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, maar we kunnen blijven hopen :-)
Helaas, gebeurt toch niet.quote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Alov het volgende:
Vergeet vandaag in het stemhokje niet wie er een vriendje van het Kremlin is:quote:
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet vandaag in het stemhokje niet wie er een vriendje van het Kremlin is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb uiteraard Wilders gestemd. Zoals het hoort #stemwijsstempvvquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weggegooid of niet, het zegt genoeg.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenHet is een weggegooide stem, op hem.
Dat zal voor jou vandaag toch geen probleem zijn? Jij zal wel D66 of PvdA/GL gaan stemmen. En laten dat nu net de mensen die op één lijn liggen met Poetin als het om de oorlog in Israël gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lukt landen als Polen en Hongarije anders uitstekend om migranten buiten de deur te houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij gaat ook niks kunnen klaarspelen. Of NL moet de EU uit. Alle mensenrechtenverdragen moeten verscheurd worden. Grondwet moet gewijzigd worden enz. Oja niemand staat te wachten om met hem samen te regeren. Asielzoekers gaat hij 0,0 niks tegen kunnen doen. Of onze complete defensieapparaat moet de grenzen sluiten en bewakenHet is een weggegooide stem, op hem.
Niet mee eens. Polen en Hongarije zijn geen aantrekkelijke landen om heen te migreren omdat je daar hard moet werken voor je bestaan. Als Wilders in plaats van een (onmogelijke) asielstop voorstelt simpelweg met de bulldozer door de sociale voorzieningen te gaan, had ik hem meer kans op slagen gegeven. Maar ergens denk ik dat zijn stemmers dan snel gevlogen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lukt landen als Polen en Hongarije anders uitstekend om migranten buiten de deur te houden.
We zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om aanspraak op die royale sociale voorzieningen aan banden te leggen voor statushouders, er staat in geen enkel verdrag dat ze daar recht op zouden moeten hebben, dat is een beleidskeuze. Sluit maar achter in de rij aan voor een sociale huurwoning en ga werken voor je geld net als alle andere Nederlanders. Dan is het snel gedaan met de aanzuigende werking.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet mee eens. Polen en Hongarije zijn geen aantrekkelijke landen om heen te migreren omdat je daar hard moet werken voor je bestaan. Als Wilders in plaats van een (onmogelijke) asielstop voorstelt simpelweg met de bulldozer door de sociale voorzieningen te gaan, had ik hem meer kans op slagen gegeven. Maar ergens denk ik dat zijn stemmers dan snel gevlogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |