Niet ons probleem.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Bedenk wel dat we mensen de dood in gaan sturen.
In feite gebeurt dat al met het terugduwen van bootjes en het neerknuppelen van mensen aan de grens
Aangezien wij die moorden plegen, is het wel ons probleem.quote:
Leuke troll. We lachen echt enorm.quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:08 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangezien wij die moorden plegen, is het wel ons probleem.
Als ik jou zou vermoorden, dan is dat toch ook mijn probleem?
werkgelegenhieid naaar afrika brengen, solar gratis energiequote:Op donderdag 23 november 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU zou als geheel gewoon het hele asielsysteem op de schop moeten gooien.
De aarde is van iedereenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar kijk ik van op, sinds wanneer is het een mensenrecht om ongewenst ergens binnen te dringen ?
Waarom?quote:Op zaterdag 25 november 2023 06:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke troll. We lachen echt enorm.
[ afbeelding ]
Mooie aanwinsten weer voor Nederland. Die komen er wel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)nbrekers-in-de-kraag
"Twee mannen uit Ter Apel en Budel"
En ze komen allemaal hier vanwege het aangename klimaat en de mooie natuur.quote:
Precies, dus ze kunnen ook elders heen.quote:
Blijf dan lekker daar als je het zo goed hebtquote:Op zaterdag 25 november 2023 06:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
werkgelegenhieid naaar afrika brengen, solar gratis energie
meer tuinbouw en landbouw
water zat hier ik zit nu zelf in afrika en heb hier een compound met een borehole met het lekkerste water van de wereld
iedere dag 33C
wat we hier missen is kennis en werk en kunstmest,alles waar we in nederland teveel van hebben
en vergunningen kennen ze hier niet , stikstof wil men graag hebben
maar heel erg veel anderen hier hebben het heel slecht en gaan daarom naar europa, net als ik somsquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijf dan lekker daar als je het zo goed hebt
Ik zag eergisteren een documentaire over vluchtelingen die in West-Europa willen komen. Natuurlijk zo in beeld gebracht dat we mee moeten leven met de vluchteling. Ze slapen buiten, worden opgejaagd door grenswachten in Bosnië en Kroatië, en de tocht kan zo een paar jaar duren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit is de crux.
Stop met het aanbieden van royale voorziening en speciale voorrang regelingen. Dat is gewoon een rode loper en zuivere discriminatie van Nederlanders die wel op de wachtlijsten staan. Geldt ook voor die 30% belastingregel voor expats. Apart dat dat volgens de rechtsstaat kan, lijkt mij een overtreding van de grondwet wbt gelijkheid.
Eigenlijk is Nederland een anti-nationalistisch land, waar buitenlanders voorrang, etnische subsidies en bonussen krijgen boven Nederlanders. Is dit elders in de wereld ook zo? Normaal is het omgekeerd, zoals een Singapore. Daar hebben locals rechten en voorzieningen waar buitenlanders geen claim op kunnen leggen.
Echte vluchtelingen zijn ouderen en vrouwen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een documentaire over vluchtelingen die in West-Europa willen komen. Natuurlijk zo in beeld gebracht dat we mee moeten leven met de vluchteling. Ze slapen buiten, worden opgejaagd door grenswachten in Bosnië en Kroatië, en de tocht kan zo een paar jaar duren.
Het liet goed zien wat mensen doen om hier te komen. Ze betalen geld aan mensensmokkelaars en moeten fysiek heel wat beproevingen doorstaan. Er werd door de hoofdrolspeler, een Afghaanse jongeman, steeds gesproken over 'games'. Een rivier oversteken is een game, in een vrachtwagen zitten is een game, en een grens passeren is dat ook.
Als deze 'vluchtelingen' het geld en de moeite zouden gebruiken om iets van hun leven te maken, zou dat ook wel in hun eigen land, of in een buurland moeten lukken. En als je het toch over games hebt, nu is de hoofdprijs een verblijfsvergunning krijgen in een land zoals Nederland.
https://www.vprogids.nl/d(...)-asielprocedure.html
Nope. De sociale huurwoning waar je zonder subsidie niet kan wonen, moet je dan ook aan je voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
De aarde wel. De dingen erop niet.
Hotel wordt geregeld. Hou gewoon op hoor.quote:
De geldkraan van het COA lijkt oneindigquote:Op zondag 26 november 2023 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hotel wordt geregeld. Hou gewoon op hoor.
Boeiend.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Bedenk wel dat we mensen de dood in gaan sturen.
In feite gebeurt dat al met het terugduwen van bootjes en het neerknuppelen van mensen aan de grens
Nah, blijf maar daar. Kunnen we jouw huis gebruiken voor statushouders die dan aan het *proest* werk kunnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar heel erg veel anderen hier hebben het heel slecht en gaan daarom naar europa, net als ik soms
Prima, dan wil ik dat stukje land waar jij je bejaardentehuis wil bouwen hebben voor mijzelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |