https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Wilfred gaat zijn uiterste best doen om Wilders uit de tent te lokken. Die trapt er niet in. Wilfred zet zichzelf voor lulquote:Op woensdag 15 november 2023 19:46 schreef Rnie het volgende:
Ben benieuwd hoe ze met Wilders omgaan.
Waarom gedraag je je toch altijd als een slap aftreksel van @GGMM ?quote:Op woensdag 15 november 2023 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat nummer met mijn vraag te maken
@GGMM is vaak zat al vermoeiend genoeg, laat staan een slap aftrekselquote:Op woensdag 15 november 2023 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je toch altijd als een slap aftreksel van @:GGMM ?
Zijn we voor of tegen Greet. Bij Timmerfrans of die VVD del hoef ik het niet te vragen, daar kan je hele riedels over afsteken, maar laten we vandaag samen Wilders haten of adorerenquote:
Chocolademix kruidnoten hierzo.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik bestel zelfs een viesdikke pizza voor de gelegenheid
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je toch altijd als een slap aftreksel van @:GGMM ?
@GGMM keurt ons afquote:Op woensdag 15 november 2023 21:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Chocolademix kruidnoten hierzo.
Nee hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Het enige nadeel van een pizza bestellen is dat ik een broek aan moet om de deur open te doen
Timmermans is anti Wilders en anti timmmmm.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Wilders en ik zijn allebei anti-Timmermans
Burgerlijkheid troefquote:Op woensdag 15 november 2023 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Het enige nadeel van een pizza bestellen is dat ik een broek aan moet om de deur open te doen
Dit vind ik een mooi ideequote:Op woensdag 15 november 2023 21:42 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Timmermans is anti Wilders en anti timmmmm.
Droadjesvleesquote:Op woensdag 15 november 2023 21:42 schreef DKUp het volgende:
“Doe je ogen dicht en denk aan Limburg….”
JINEKED
Blaosmuziekquote:
De beste man is ook al best oud denk ik, in de 60?quote:Op woensdag 15 november 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
Geert heeft flink hangende oogleden
Jip 60 jaar. Zier er voor de rest prima uit.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beste man is ook al best oud denk ik, in de 60?
Ook een stuk minder dikke tetten dan afgelopen wekenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig kopvodden in het publiek. Het Geert effect.
Ook het Geert effectquote:Op woensdag 15 november 2023 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook een stuk minder dikke tetten dan afgelopen weken
Geert is tegen de achterlijke stikstofregelsquote:Op woensdag 15 november 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geert heeft een prima mening. Helaas maar over één onderwerp.
Zo, beterquote:
Dat blijft een bijzonder figuurquote:
Dat moet hij zelf wetenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dion Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
Als de Belgen het zat zijn dat er hier over patat gesproken wordt en ze dat voor eens en voor altijd willen uitbannen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:02 schreef PotjeSambal het volgende:
Als vanuit België Nederland wordt aangevallen_!
Die Vlamingen zijn echte beulen hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 22:02 schreef PotjeSambal het volgende:
Als vanuit België Nederland wordt aangevallen_!
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bijquote:Op woensdag 15 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
Die TT![]()
Ik hoop het hoor, maar ik zie het niet gebeuren.
Er is wel nog een kleine kans dat hij naar voren wordt geschoven als premier.
Draaien de bierkraan dicht als wraak.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die Vlamingen zijn echte beulen hoor
Nog steeds ja?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bij
ik heb geen idee joh, ik lul maar watquote:Op woensdag 15 november 2023 22:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Old habits die hard.
Geert wordt ook niet meer uitgenodigd in VIquote:Op woensdag 15 november 2023 22:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Haha Derksen gelijk op zijn pik getrapt.. Die blik in zijn ogen
Wel mooi dat Geert daar ook om kan lachen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Gijps grap over Graus en Wilders beveiliging is tot nu toe wel de beste grap van de campagne
De VVD heeft De Telegraaf en Wakker Nederland. PvdA/GroenLinks Khalid en Sophie. FvD heeft Ongehoord Nederland en Bij1 heeft Omroep Zwart.quote:
Het gezicht is onherkenbaar gemaakt, maar dit schijnt zo'n beveiliger te zijn:quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
seks met de bewakers van Dion Graus is altijd een stuk minder smerig dan seks met die engnek zelf dunkt me zo. Geen idee hoe die bewakers eruit zien maar ik durf op deze stelling wel wat geld in te zetten.
Niks mis mee @de_boswachterquote:Op woensdag 15 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dion Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
Derde plek dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 23:33 schreef capricia het volgende:
Sterk optreden van Geert Wilders.
Het beste optreden wat er vanavond op de tv was qua politieke leiders.
Ik denk niet dat de PVV op de vierde plek gaat eindigen.
Dat doet hij voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:21 schreef luxerobots het volgende:
Waarom roept Wilders altijd dingen die in een coalitie toch niet gebeuren? Een verbod op de koran, of nu weer de hele publieke omroep afschaffen.
Ik vind zijn kieslijst niet echt overtuigend, die partij bestaat toch vooral uit Wilders en de rest zijn meelopers.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:33 schreef capricia het volgende:
Sterk optreden van Geert Wilders.
Het beste optreden wat er vanavond op de tv was qua politieke leiders.
Ik denk niet dat de PVV op de vierde plek gaat eindigen.
Die ook niet werkelijk zo denken.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat doet hij voor Henk en Ingrid.
Ik heb daar toch wat twijfels bij.quote:Op donderdag 16 november 2023 01:12 schreef Dutch_view het volgende:
Ben het wel eens met Geert dat die Fleur Agema wel een goede zou zijn voor de zorg. Vind haar altijd wel goed opkomen voor de zorg.
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik vind zijn kieslijst niet echt overtuigend, die partij bestaat toch vooral uit Wilders en de rest zijn meelopers.
Hoezo zou Khalid en Sophie voor Timmerfrans zijn? Dat idee heb ik niet zo zeer.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De VVD heeft De Telegraaf en Wakker Nederland. PvdA/GroenLinks Khalid en Sophie. FvD heeft Ongehoord Nederland en Bij1 heeft Omroep Zwart.
Zoveel plekken heeft Wilders dus ook niet waar ze op zijn hand zijn.
Viesmadquote:Op donderdag 16 november 2023 04:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.
Iedereen die op die partij gaat stemmen, succes, stelletje meelopers!
Zo rolt elke partij uiteindelijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 04:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.
Iedereen die op die partij gaat stemmen, succes, stelletje meelopers!
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bij
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit er klaar voor. Fles wijn al in mn nek, nog een fles in de koelkast
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb geen idee joh, ik lul maar wat
Je gaat je gang maar. Interesseert me geen reet.quote:
Ik ben nu weer hier.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef superniger het volgende:
Wij zitten hier:
VKZ / Het Centrale Verkiezingsdebatten-topic #4
Die is keihard aan het zuipen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zou de maker van deze TT naar de slechte beurt van Timmermans gekeken hebben
Of Baudet en de pony nog ff laten grazen.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef Specularium het volgende:
Gerard gaat volgende week een lekker flesje wijn drinken en PVV stemmen.
Heerlijk, ik ookquote:Op donderdag 16 november 2023 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Die is keihard aan het zuipen.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans heeft helaas ook zijn handen vol aan dit soort types die alleen maar tegen alles zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 22:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans heeft helaas ook zijn handen vol aan dit soort types die alleen maar tegen alles zijn:
[ afbeelding ]
Zo is ze dag in dag uit bezig.quote:
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Morgen weer protesteren voor de Oeigoeren en onderdrukte moslims in Indiaquote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Ja, eens.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Was ook een beetje drie tegen één op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Dat laat hij zijn assistent doen, stel je voor dat hij vervelende vragen krijgt van de trucker bij de koffiehoekquote:Op donderdag 16 november 2023 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans stopt op weg van Heerlen naar Den Haag bij elk tankstation om bananenschuimpjes te kopen.
Kijk ook eens naar de haarlijn van Arjen Lubach.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:34 schreef Beaurealis het volgende:
Kijk eens goed naar de haarlijn van Rutger. Zo moet een haartransplantatie dus niet zijn. Je ziet gewoon dat het artificieel is, een soort Cyberpunk karakter. Kalende mannen, dit is niet de weg
Grappig dat Timmermans weer het falend overheidsbeleid van de afgelopen jaren in de schoenen wordt geschoven. Natuurlijk ook schandalig dat-ie geld durft te verdienen. Het wordt hem nog net niet verweten dat-ie stromend water heeft en elektriciteit gebruikt.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zou de maker van deze TT naar de slechte beurt van Timmermans gekeken hebben
Als ik hier serieus op reageer riskeer ik een ban. Dat is een strontvlieg niet waard.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Die is keihard aan het zuipen.
Ookquote:
Liever extreem blonderen ?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:34 schreef Beaurealis het volgende:
Kijk eens goed naar de haarlijn van Rutger. Zo moet een haartransplantatie dus niet zijn. Je ziet gewoon dat het artificieel is, een soort Cyberpunk karakter. Kalende mannen, dit is niet de weg
Gelukkig is de extreem rechts dragende Joling puur naturel.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de haarlijn van Arjen Lubach.
Dit gaan ze doodzwijgen.quote:
Blijft maar overleven terwijl die ondertussen de jeugdopleiding rustig verder verkracht.quote:
Lijkt me niet zo interessant, een man die betaalt om bij een commerciële zender op tv te komen.quote:
Jazeker, als je hier alleen komt om te zieken terwijl je bijna nooit kijkt is het wel een keer leuk geweest.quote:
Mijn god.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazeker, als je hier alleen komt om te zieken terwijl je bijna nooit kijkt is het wel een keer leuk geweest.
Waren ze hem aan het bashen ?quote:
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazeker, als je hier alleen komt om te zieken terwijl je bijna nooit kijkt is het wel een keer leuk geweest.
Werd net wakker met haar als verslaggeefster over Oranje in Hart van Nederland. Gruwelijk wakker worden en dan is het "dikke" hoofd niet eens het ergste.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een hele dikke nek, valt me nu op
Dat duur nooit lang met Noa.quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De selectie van Ajax zal de frustraties wel op haar hebben botgevierd.
quote:Op maandag 20 november 2023 21:42 schreef RipCity het volgende:
Doe je research Job
Pim Fortuyn is dood shirt dragers staan al op 'm te wachten dus dan weet je al genoeg.
Of het nu over voetbal, Israël, politiek of noem maar op gaat, populist Derksen waait met alle winden mee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Johan heeft volgens mij nu alle kopstukken verheerlijkt![]()
Eerst was het Caroline, toen was het Pieter en nu is het opeens weer Frans
Huh?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Spannend. Zouden we eindelijk een rechts kabinet krijgen? Zal wel een stokje voor gestoken worden. Ben heel erg benieuwd.
Wat een kutartikel, staat precies niks inquote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.mediacourant.(...)nch-met-jeroen-pauw/
Vervelende man is die Genee ook. Als JD en Gijp er mee stoppen komt hij echt nergens aan de bak. Mischien nog bij de lokale omroep in Groningen
Ik denk dat je gelijk hebt maar je zal maar ruzie hebben met Jeroen Pauw. Dat lijkt me ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vervelende man is die Genee ook. Als JD en Gijp er mee stoppen komt hij echt nergens aan de bak. Mischien nog bij de lokale omroep in Groningen
Onderschat OogTV niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Geen idee. Denk dat er nog veel mensen zijn die PVV niet willen maar zie ook precies het tegenovergestelde dat ze het juist wel willen. Uit soort van protest tegen het huidige.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Huh?
Door de kiezers bedoel je?
Hey lavquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat er nog veel mensen zijn die PVV niet willen maar zie ook precies het tegenovergestelde dat ze het juist wel willen. Uit soort van protest tegen het huidige.
Eus.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is de gast vanavond![]()
Merel en Sam aan de bar
Ik zou er bijna een drankje voor inschenken, maar ik drink nooit alleen. Dus ik hou het op cola.quote:
Ik denk ook met dank aan Raoul Heertjequote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef superniger het volgende:
GEERT GEERT GEERT
Met dank aan de linkse media als Khalid en Sophie.
Zero?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een drankje voor inschenken, maar ik drink nooit alleen. Dus ik hou het op cola.
Oh jaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik denk ook met dank aan Raoul Heertje![]()
Goh wat zal die man een slechte nacht hebben
Nee dan heb ik liever water.quote:
Elke dag in Zaltbommel moeten leven is sowieso een hel dus dit kan er ook wel bij.quote:
Gerrit Zalm heeft er nog wel een paarquote:Op woensdag 22 november 2023 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan ik misschien wat guldens van iemand lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |