Ook een stuk minder dikke tetten dan afgelopen wekenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig kopvodden in het publiek. Het Geert effect.
Ook het Geert effectquote:Op woensdag 15 november 2023 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook een stuk minder dikke tetten dan afgelopen weken
Geert is tegen de achterlijke stikstofregelsquote:Op woensdag 15 november 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geert heeft een prima mening. Helaas maar over één onderwerp.
Zo, beterquote:
Dat blijft een bijzonder figuurquote:
Dat moet hij zelf wetenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dion Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
Als de Belgen het zat zijn dat er hier over patat gesproken wordt en ze dat voor eens en voor altijd willen uitbannen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:02 schreef PotjeSambal het volgende:
Als vanuit België Nederland wordt aangevallen_!
Die Vlamingen zijn echte beulen hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 22:02 schreef PotjeSambal het volgende:
Als vanuit België Nederland wordt aangevallen_!
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bijquote:Op woensdag 15 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
Die TT![]()
Ik hoop het hoor, maar ik zie het niet gebeuren.
Er is wel nog een kleine kans dat hij naar voren wordt geschoven als premier.
Draaien de bierkraan dicht als wraak.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die Vlamingen zijn echte beulen hoor
Nog steeds ja?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bij
ik heb geen idee joh, ik lul maar watquote:Op woensdag 15 november 2023 22:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Old habits die hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |