Kijk ook eens naar de haarlijn van Arjen Lubach.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:34 schreef Beaurealis het volgende:
Kijk eens goed naar de haarlijn van Rutger. Zo moet een haartransplantatie dus niet zijn. Je ziet gewoon dat het artificieel is, een soort Cyberpunk karakter. Kalende mannen, dit is niet de weg
Grappig dat Timmermans weer het falend overheidsbeleid van de afgelopen jaren in de schoenen wordt geschoven. Natuurlijk ook schandalig dat-ie geld durft te verdienen. Het wordt hem nog net niet verweten dat-ie stromend water heeft en elektriciteit gebruikt.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zou de maker van deze TT naar de slechte beurt van Timmermans gekeken hebben
Als ik hier serieus op reageer riskeer ik een ban. Dat is een strontvlieg niet waard.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Die is keihard aan het zuipen.
Ookquote:
Liever extreem blonderen ?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:34 schreef Beaurealis het volgende:
Kijk eens goed naar de haarlijn van Rutger. Zo moet een haartransplantatie dus niet zijn. Je ziet gewoon dat het artificieel is, een soort Cyberpunk karakter. Kalende mannen, dit is niet de weg
Gelukkig is de extreem rechts dragende Joling puur naturel.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de haarlijn van Arjen Lubach.
Dit gaan ze doodzwijgen.quote:
Blijft maar overleven terwijl die ondertussen de jeugdopleiding rustig verder verkracht.quote:
Lijkt me niet zo interessant, een man die betaalt om bij een commerciële zender op tv te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |