Geert wordt ook niet meer uitgenodigd in VIquote:Op woensdag 15 november 2023 22:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Haha Derksen gelijk op zijn pik getrapt.. Die blik in zijn ogen
Wel mooi dat Geert daar ook om kan lachen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Gijps grap over Graus en Wilders beveiliging is tot nu toe wel de beste grap van de campagne
De VVD heeft De Telegraaf en Wakker Nederland. PvdA/GroenLinks Khalid en Sophie. FvD heeft Ongehoord Nederland en Bij1 heeft Omroep Zwart.quote:
Het gezicht is onherkenbaar gemaakt, maar dit schijnt zo'n beveiliger te zijn:quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
seks met de bewakers van Dion Graus is altijd een stuk minder smerig dan seks met die engnek zelf dunkt me zo. Geen idee hoe die bewakers eruit zien maar ik durf op deze stelling wel wat geld in te zetten.
Niks mis mee @de_boswachterquote:Op woensdag 15 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dion Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
Derde plek dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 23:33 schreef capricia het volgende:
Sterk optreden van Geert Wilders.
Het beste optreden wat er vanavond op de tv was qua politieke leiders.
Ik denk niet dat de PVV op de vierde plek gaat eindigen.
Dat doet hij voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:21 schreef luxerobots het volgende:
Waarom roept Wilders altijd dingen die in een coalitie toch niet gebeuren? Een verbod op de koran, of nu weer de hele publieke omroep afschaffen.
Ik vind zijn kieslijst niet echt overtuigend, die partij bestaat toch vooral uit Wilders en de rest zijn meelopers.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:33 schreef capricia het volgende:
Sterk optreden van Geert Wilders.
Het beste optreden wat er vanavond op de tv was qua politieke leiders.
Ik denk niet dat de PVV op de vierde plek gaat eindigen.
Die ook niet werkelijk zo denken.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat doet hij voor Henk en Ingrid.
Ik heb daar toch wat twijfels bij.quote:Op donderdag 16 november 2023 01:12 schreef Dutch_view het volgende:
Ben het wel eens met Geert dat die Fleur Agema wel een goede zou zijn voor de zorg. Vind haar altijd wel goed opkomen voor de zorg.
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik vind zijn kieslijst niet echt overtuigend, die partij bestaat toch vooral uit Wilders en de rest zijn meelopers.
Hoezo zou Khalid en Sophie voor Timmerfrans zijn? Dat idee heb ik niet zo zeer.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De VVD heeft De Telegraaf en Wakker Nederland. PvdA/GroenLinks Khalid en Sophie. FvD heeft Ongehoord Nederland en Bij1 heeft Omroep Zwart.
Zoveel plekken heeft Wilders dus ook niet waar ze op zijn hand zijn.
Viesmadquote:Op donderdag 16 november 2023 04:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.
Iedereen die op die partij gaat stemmen, succes, stelletje meelopers!
Zo rolt elke partij uiteindelijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 04:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Zijn kieslijst? Zijn partij heeft maar een lid. De heer Wilders. Zo ziet hij ze ook het liefst, meelopers en je bek houden.
Iedereen die op die partij gaat stemmen, succes, stelletje meelopers!
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tong drinkt veel, daar horen rare gedachten bij
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit er klaar voor. Fles wijn al in mn nek, nog een fles in de koelkast
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb geen idee joh, ik lul maar wat
Je gaat je gang maar. Interesseert me geen reet.quote:
Ik ben nu weer hier.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef superniger het volgende:
Wij zitten hier:
VKZ / Het Centrale Verkiezingsdebatten-topic #4
Die is keihard aan het zuipen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zou de maker van deze TT naar de slechte beurt van Timmermans gekeken hebben
Of Baudet en de pony nog ff laten grazen.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef Specularium het volgende:
Gerard gaat volgende week een lekker flesje wijn drinken en PVV stemmen.
Heerlijk, ik ookquote:Op donderdag 16 november 2023 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Die is keihard aan het zuipen.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans heeft helaas ook zijn handen vol aan dit soort types die alleen maar tegen alles zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 22:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans heeft helaas ook zijn handen vol aan dit soort types die alleen maar tegen alles zijn:
[ afbeelding ]
Zo is ze dag in dag uit bezig.quote:
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Morgen weer protesteren voor de Oeigoeren en onderdrukte moslims in Indiaquote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Ja, eens.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Was ook een beetje drie tegen één op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Dat laat hij zijn assistent doen, stel je voor dat hij vervelende vragen krijgt van de trucker bij de koffiehoekquote:Op donderdag 16 november 2023 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans stopt op weg van Heerlen naar Den Haag bij elk tankstation om bananenschuimpjes te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |