Dan vergeet je voor het gemak ook even Bosma, die mogelijk een van de meest gerespecteerde kamerleden is.quote:Op maandag 13 november 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De partij is Geert. Geert is de partij. End of story.
Tenzij hij schizofreen wordt is de partij dus per definitie stabiel en de figuren die hij om zich heen heeft verzameld kunnen niet zo gek veel en komen nergens anders voor een dergelijk inkomen aan de bak dus die gaan geen onrust veroorzaken.
Nee, sorry, hier ben ik het totaal niet met je eens.
Volgens mij zit je echt ziedend, rood aangelopen, en tandenknarsend achter jouw pc dit soort posts te typen ?quote:Op maandag 13 november 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De partij is Geert. Geert is de partij. End of story.
Tenzij hij schizofreen wordt is de partij dus per definitie stabiel en de figuren die hij om zich heen heeft verzameld kunnen niet zo gek veel en komen nergens anders voor een dergelijk inkomen aan de bak dus die gaan geen onrust veroorzaken.
Nee, sorry, hier ben ik het totaal niet met je eens.
Nee. Waarom denk jij dat, is dit projectie of zo?quote:Op maandag 13 november 2023 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij zit je echt ziedend, rood aangelopen, en tandenknarsend achter jouw pc dit soort posts te typen ?
Eens.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
Wouter Bos bij op1, vond hem sterk. Zou als lijsttrekker voor PvdA niet slecht doen denk ik.
Yep, bakermat van rust, inhoud, en relativeringsvermogen. Voelt denk ik ook geen druk meer om te presteren.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Van mij mag hij zo de politiek weer in.
Jij wil nog meer van hetzelfde?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een debat tussen partijen die nul zetels gaan halen. Het is wel een echt ON debat dan.
Misschien kunnen ze Pim Fortuyn weer gaan oproepen via een medium om er nog wat van te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een debat tussen partijen die nul zetels gaan halen. Het is wel een echt ON debat dan.
Nee, ik zie liever een debat met partijen die wel zetels gaan halen want die zijn relevant en deze minkukels zijn dat niet.quote:
Ach ik vind het de eerste goede actie die ON doet. Ook splintergroepen mogen een kansje hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Kanslozen voor kanslozen"?quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ik vind het de eerste goede actie die ON doet. Ook splintergroepen mogen een kansje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |