Tof!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:14 schreef Aure het volgende:
Dat is 6 trouwens dus ik vind dat we het sowieso gaan doen![]()
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen, 1 groter nieuw iets in plaats van meerdere tweedehands of juist zelf iets zelf breien/knutselen etc? Ik ben namelijk slecht in het laatstequote:Op woensdag 15 november 2023 08:34 schreef SQ het volgende:
Zet mij dr ook maar bij na jaren afwezigheid. Wie weet trekt het nog anderen over de streep
Ik ben overigens wel meer van kwaliteit dan van kwantiteit, zowel als gever als ontvanger, hopelijk is dat geen issue.
Nou ik zie al jarenlang echt monsterlijk grote pakketten met zo veel mogelijk spullen er in, wat eigenlijk helemaal niet kan voor 15 euro want 15 euro is een soort wisselgeld anno 2023quote:Op woensdag 15 november 2023 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, 1 groter nieuw iets in plaats van meerdere tweedehands of juist zelf iets zelf breien/knutselen etc? Ik ben namelijk slecht in het laatste
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 november 2023 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ik zie al jarenlang echt monsterlijk grote pakketten met zo veel mogelijk spullen er in, wat eigenlijk helemaal niet kan voor 15 euro want 15 euro is een soort wisselgeld anno 2023![]()
Dus ik ga nooit voor "zo veel mogelijk" maar dan liever een paar écht leuke dingen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 november 2023 13:05 schreef Aure het volgende:
Ik vond jouw pakket hartstikke leuk @:MaJo
Ik ben trouwens ook niet vies van tweedehands(voor mezelf en als een ander dat ook aangeeft probeer ik daar ook iets mee te doen)
Dat is een goeiequote:Op woensdag 15 november 2023 13:19 schreef Aure het volgende:
Ik heb vorige keer hier bij de leeszaal boeken gehaald voor in het pakket. Daar mag je een x aantal boeken gratis meenemen en je kunt er je eigen boeken ook weer afgeven. Super initiatief vind ik dat. En leuke aanvulling voor een pakket als iemand van lezen houdt!
Ik vind het primaquote:Op woensdag 15 november 2023 14:15 schreef Aure het volgende:
Budget ophogen is voor mij prima, maar weet niet hoe dat voor de rest is?
Compleet over het hoofd gezienquote:Op woensdag 15 november 2023 14:13 schreef Aure het volgende:
Op zich maakt dat niet uit, ik heb inmiddels al een groep aangemaakt bij lootjes trekken. Ik had in de OP de deadline al gezet op vrijdag 20.00 uur dus wat mij betreft laten we die zo staan.
Ik zag dat we dit budget al aanhielden in 2015 dus niet zo gek om eens aan te passen. Mits iedereen het kan missen natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2023 14:15 schreef Aure het volgende:
Budget ophogen is voor mij prima, maar weet niet hoe dat voor de rest is?
En ik ga me niet aanmelden dus aan prul en spruit heb je ook niks ;-) de jongste heeft weer oorontstekingen, dus komende weken extra afspraken KNO en anesthesie en nieuwe buisjes onder narcose. M'n kerstpakkettenactie-pakket (scrabble woordwaarde x 1000) vraagt eigenlijk al wat veel van me, dus ik laat deze schieten.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:40 schreef SQ het volgende:
Ja van mij mag 15 euro ook gewoon hoor, maar dan moet je wel een beetje iets passends en leuks hebben liggen om door te geven. Het is mij een beetje om het even.
Als ik het deelnemersveld zo bekijk kan ik in elk geval geen kleertjes doorgeven
Doorgeven kan wat mij betreft prima, maar mijn kinderen zijn nog niet in de leeftijd dat ze zelf aan kinderen willen beginnen en bij mij werkt het niet meerquote:Op woensdag 15 november 2023 22:53 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb SS juist altijd gezien als een gelegenheid om iets te maken maar liever nog door te geven, omdat het budget nooit toereikend is (en omdat de linkse hippie in mij dan vindt dat we lekker bezig zijn met consuminderen). Als we het budget omhoog gooien is dat niet meer het geval zeker?
Als je kijkt naar de inflatie dan is 20 euro hetzelfde als 15 euro acht jaar geleden dus denk dat die vlieger niet opgaat. Het is niet zo dat je met die 5 euro extra nou opeens heel veel meer kan kopenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:53 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb SS juist altijd gezien als een gelegenheid om iets te maken maar liever nog door te geven, omdat het budget nooit toereikend is (en omdat de linkse hippie in mij dan vindt dat we lekker bezig zijn met consuminderen). Als we het budget omhoog gooien is dat niet meer het geval zeker?
Donequote:Op vrijdag 17 november 2023 07:26 schreef Aure het volgende:
Wil jij het bedrag aanpassen in de op @:MaJo?
Laatste dag om aan te melden allen![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:12 schreef SQ het volgende:
Huu op lootjes trekken staat nog 15 euro, VERWARRING ALOM
Huuu dat had ik aangepast!quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:12 schreef SQ het volgende:
Huu op lootjes trekken staat nog 15 euro, VERWARRING ALOM
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Aure het volgende:
Bij mij staat wel gewoon 20 euro op de groepspagina
Wat tof dat je mij hebtquote:
echt jongens he. Ik ben vanmorgen opgestaan, gaan werken, thuis gekomen, gekookt gegeten opgeruimd kinderen naar bed gebracht en een vragenlijst van school ingevuld EN HET IS ALWEER HALF TIEN KLAAR MET DE DAGquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Ik probeer ook heel hard het aan te vullen maar het is zo takkedruk. Misschien morgen
Samequote:Op donderdag 30 november 2023 20:51 schreef SQ het volgende:
Nee, gaan we na 5 dec wel doen als ik minder overprikkeld ben
Ik heb alleen een verlanglijstje gemaakt, geen verhaalquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:28 schreef Aure het volgende:
Ohja volgens mij was ik ook nog niet helemaal klaar met m'n verhaal
En moet die dan in de doos bij de cadeautjes, of moet ik die hier of op de groepspagina online neerzetten?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:19 schreef Aure het volgende:
Jaa gedicht is wel leuk toch? Volgens mij heb ik tot nu toe wel altijd een gedichtje gedaanook met hints over mezelf
Mwah, ligt eraan wie je het vraagt denk ikquote:Op donderdag 7 december 2023 14:19 schreef Aure het volgende:
Jaa gedicht is wel leuk toch? Volgens mij heb ik tot nu toe wel altijd een gedichtje gedaanook met hints over mezelf
In de doosquote:Op donderdag 7 december 2023 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En moet die dan in de doos bij de cadeautjes, of moet ik die hier of op de groepspagina online neerzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Ik ook een paar dagen geledenquote:
Ik helemaal moeite doen op een gedichtquote:
Samesies!quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:03 schreef SQ het volgende:
Mijn pakketje is onderweg. Verder ga ik geen hints weggeven
Jaaaquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:50 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket ontvangenaangezien ik van de meesten weet waar ze vandaan komen en dat niet de plek is waar mijn Santa woont vermoed ik dat @:SaskiaR mijn Santa is?
Ik heb alles dicht gelaten want het idee is om volgende week gezamenlijk uit te pakken toch?
Het pakket heb ik maar even verstopt omdat Aapie anders wild zou worden
Hahaha dan kan ik mijn Santa wel raden denk ik <3quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef SQSanta het volgende:
Hohoho @:SQ, een kloon, dan toch!
Op lootjetrekken stelde ik je net ook al een vraag
Maar gezien de tijdsdruk en dat ik was vrij traag
Stel ik mijn vraag hier ook nog.
Pokemon, houdt je middelste van
Maar wat een hoop soorten, man man man
Welke Pokemon is favoriet?
En welke moet hij juist helemaal niet?
Welke serie, of soort, kaarten vindt hij leuk?
En welke vindt hij grote meuk?
En iets als potloden, etui of mok met Pokemon erop
Is dat kinderachtig en stom, of juist top?
Voor nu hou ik het nog eventjes bij dit
Want alles meteen weggeven, is natuurlijk niet 'lit'
Last-minute komen dus nog de laatste kado's
Maar wees niet bang, een groot deel zit al tijden in de doos
Dus je pakje gaat op tijd met de post mee
En dan wachten tot zaterdag, hoezee!
Oh jee, gaf ik mezelf dan toch heel makkelijk weg?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha dan kan ik mijn Santa wel raden denk ik <3
Mijn kind is best makkelijk als het om pokemon gaat hoor. Hij vindt charizard en blastoise leuk, maar pikachu ook. Bonuspunten voor "glimmende" dingen. Potloden en mokken komen we echt wel in om onderhand dus ik zou daar niet zo snel in investerenMaar een etui, sleutelhanger, dat soort dingen, dat vindt ie vast geweldig!
quote:
Nou ja je hebt zes opties, dus dat moet te doen zijnquote:Op maandag 18 december 2023 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt nog geen idee wie mij heeft, maar behalve het pakket voor mijn lootje samenstellen, ben ik er echt totaal niet mee bezig geweest. Ik weet ook eigenlijk maar weinig tot niets van de meesten, dus ben benieuwd of ik het überhaupt ga raden
Ja, truequote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja je hebt zes opties, dus dat moet te doen zijn
Werkelijk waar wat een klotebezorgers heb je er ook tussen zitten hequote:Op dinsdag 19 december 2023 17:36 schreef SQ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen, door postnl om 10:15 in de tuin gepleurd.
Het heeft hier onafgebroken geregend de hele dag![]()
Ik leg de pakjes nu maar even te drogen uit de doos, want de doos is moes.
Op rijm is iets teveel gevraagd voor dit tijdstip. Maar wat een sukkel is dat geweest zeg! Waren de kadootjes zelf ook erg nat? Papier daarvan doorweekt dat je denkt dat de binnenkant ook echt nat is (geweest)? Het kadootje voor jongste zitten batterijen in, en het grootste pakje voor alledrie zitten dingen van karton in in een kartonnen doos (al hoop ik dat dat niet puur karton is maar met beetje een laagje en dat de doos het dan redelijk heeft tegengehouden). En bij het kadootje voor de middelste zit ook iets van papier.. die van oudste zou er wel tegen moeten kunnen an sich, maar lang vochtig in een verpakking zitten is natuurlijk voor niks erg ideaal. Jouw kadootjes verwacht ik geen problemen mee, bij drie zit iets in karton maar kan het kadootje zelf er wel tegen. En wat dingen in plastic. Maar als de kadootjes voor de kinderen dus ook van binnen echt nat zijn geweest en het is niet duidelijk of die echt goed opdrogen als je ze nog in kadopapier laat, is het misschien handiger om die toch wel al uit te pakken? Of in elk geval een beetje papier los te maken zodat je kan voelen of wat er in zit erg nat is/wat extra mogelijkheid tot drogen/luchten te gevenquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:36 schreef SQ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen, door postnl om 10:15 in de tuin gepleurd.
Het heeft hier onafgebroken geregend de hele dag![]()
Ik leg de pakjes nu maar even te drogen uit de doos, want de doos is moes.
Gelukkig!quote:Op woensdag 20 december 2023 09:42 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat het op zich wel goed komt, lieve Santa. De kadootjes waren niet kletsnat,de omdoos heeft het meeste water opgezogen! Licht vochtig zou ik de inhoud noemen.
De doos stond ook niet in de gutsende regen, maar onder de tuintafel. Helaas wordt het onder de tuintafel ook zeiknat als het de hele dag regent
Mijn kadootjes zijn nog verstopt, mijn driejarige scheurt elk kado wat op z'n pad komt zonder pardon direct openquote:
Iedereen is daar vrij in, maar ik doe de reveal pas zaterdagquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
Joe ik kreeg een pakket.In de papierbak geflikkerd door de bezorger.
Ik weet nu ook wie mijn Secret Santa is! Doen we dat al delen of liever nog niet?
Hier heb ik het ook verstopt om die reden. Het verbaast me dat Aapie het alweer vergeten is want toen het pakketje binnenkwam riep hij meteen "cadeauties!"quote:Op woensdag 20 december 2023 14:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn kadootjes zijn nog verstopt, mijn driejarige scheurt elk kado wat op z'n pad komt zonder pardon direct open
[..]
Iedereen is daar vrij in, maar ik doe de reveal pas zaterdag
Ik heb mijn SS ook al geout dus wat mij betreft primaquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
Ik weet nu ook wie mijn Secret Santa is! Doen we dat al delen of liever nog niet?
In de papierbak blijft het wel droog.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier heb ik het ook verstopt om die reden. Het verbaast me dat Aapie het alweer vergeten is want toen het pakketje binnenkwam riep hij meteen "cadeauties!"Terwijl hij wel blijft jengelen over het kraamcadeau dat we gisteren voor vrienden hebben gekocht en hij zelf weer uit wil pakken
[..]
Ik heb mijn SS ook al geout dus wat mij betreft prima
Maarre, in de papierbak?
Dat is waarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:24 schreef SQ het volgende:
[..]
In de papierbak blijft het wel droog.
Als iedereen nu gaat delen, dan maak je het mij wel lekker makkelijk, dus doe maarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
De deksel van de papierbak optillen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarIk vraag me dan alleen af hoe je erachter komt dat het in de papierbak ligt?
Maar kwam je er dan bij toeval achter?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:07 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De deksel van de papierbak optillen.
Yes, er lag geen briefje in de bus ofzo van de bezorger.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar kwam je er dan bij toeval achter?
Mezelf kennende ben ik er zaterdag ook niet vroeg bij dus doe ik mee met het later uitpakkenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Nanukerst het volgende:
Ik werk zaterdag vanaf 7:00 dus ik kan wellicht geen onderdeel zijn van het vroeg-opstaan-snel-uitpakken-festijn.Maar @:MaJo is mijn Secret Santa!
Wat een doos bomvol cadeautjes joh! Nu al blij mee.
Nou ja wat bizarquote:Op woensdag 20 december 2023 15:14 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Yes, er lag geen briefje in de bus ofzo van de bezorger.
Je naam staat op het adreslabel.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik er zaterdag ook niet vroeg bij dus doe ik mee met het later uitpakkenIk hoop dat je het leuk vindt!
[..]
Nou ja wat bizarIk had wel een melding dat het bezorgd was dus je hebt het vrij snel gevonden. Anders had ik sowieso een seintje gegeven
Heb je het kaartje gelezen of zag je mijn adres?
Ha dat geeft het wel weg jaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:18 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Je naam staat op het adreslabel.
Nou doe eens een gokquote:Op woensdag 20 december 2023 15:37 schreef Troel het volgende:
Inmiddels weet ik dus wel wie allemaal niet mijn ss is
Aure
MaJo
vlindertje89
SaskiaR
SQ
Troel
Nanukerst
TheGirlNextDoor
Nah, wil eerst het pakketje binnen hebben, wellicht dat het inpakpapier ofzo nog iets kan verradenquote:
Geen mail meer gehad, dus blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:52 schreef Nanukerst het volgende:
Volgens mijn gegevens wordt het pakket wat ik heb verstuurd ergens vandaag bezorgd.
Dat ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb een sneakpeak gedaanOmdat morgenochtend al heel vroeg het oud papier opgehaald wordt, heb ik de doos alvast open gemaakt
![]()
En ik word al helemaal vrolijk van het inpakpapier![]()
[ afbeelding ]
Edit: ja, ik ben me bewust van mijn voornaam op de envelop, maar ben toch al enorm googlebaar, dus tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SQ op 23-12-2023 08:05:29 ]disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb peuter alles laten uitpakken, dat vond ze geweldig.
Ze was wel teleurgesteld dat de eerste paar cadeautjes die ze openmaakte niet voor haar bleken te zijn. Dat waren twee boekjes met haakpatronen. Superleuk! Daar kan ik wel wat mee![]()
Vervolgens werd het bowlingspel uitgepakt. Dat was een dikke hit! Terwijl we de rest gingen uitpakken bleef ze er mee spelenDe andere speelgoedjes keek ze niet echt naar om, maar dat zal ongetwijfeld nog komen als ze een beetje uitgekeken raakt op het bowlingspel.
Verder zaten er allemaal lekkere dingen in voor mij; een geurkaars in een appelvorm, een zak witte chocolade kerstdingetjes, muskietkoeken, lekkere theetjes en een fles wijn, nom!Daar gaan we vanavond goed van genieten
En niet te vergeten kreeg ik Take 5! Ik ken het nog niet maar dat gaan we zeker binnenkort proberen. Mijn man is niet zo van de gezelschapsspellen, maar gelukkig mijn vriendinnen wel
Dankjewel SQ! We zijn erg blij met de cadeautjesEn ik kan me voorstellen dat je mij niet het makkelijkste lootje vond, omdat ik niet zo lang en vaak actief ben in OUD als de meeste die ook meedoen
![]()
En tijdens het typen van dit verslag moest ik mijn telefoon wel 100x wegleggen, waaronder een keer omdat mijn peuter op het potje had gepoept!En sorry voor de wazige foto's, ik haat de flits
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Dit was wel de reden dat ik mijn pakket dus inderdaad handmatig overgedragen heb bij een postpunt en er dus ook geen afzender op stondquote:Op zaterdag 23 december 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
M'n naam er op, haha en ik nog zo mijn best doen om het anoniem te doenhad dhl dat gedaan?
Ben blij dat de wijn niet de oorzaak van de druppels wassanté!
Haha, jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
M'n naam er op, haha en ik nog zo mijn best doen om het anoniem te doenhad dhl dat gedaan?
Ben blij dat de wijn niet de oorzaak van de druppels wassanté!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:55 schreef Aure het volgende:
Ik moet even wachten tot de zoon terug is van zwemlesmaar ik heb natuurlijk allang mijn gedicht gelezen en de biertjes uit Amersfoort gezien, waardoor @:TheGirlNextDoor sowieso mijn santa moet zijn
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga de foto's zo uploaden als ik in de trein naar mn ouders zit, maar ik ben superblij met mijn pakketen ik denk dat @:Aure mijn Santa is! Aan de track&trace stad dacht ik het al te weten, maar toen het ook nog in een bierpakket-doos kwam al helemaal, en de hint in het gedicht maakte het af
Ja, zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:30 schreef SQ het volgende:
Oh @:TheGirlNextDoor, het bowlingspel is van Rubbabu en ook heel geschikt voor babyik had geen onderscheid gemaakt per kind omdat ik peuters ken (ergo: alles is van de peuter) maar ze kan er dus veilig op kauwen en mee smijten enzo
Graag gedaan! Fijn dat alles bevalt! Dat vond ik natuurlijk wel een beetje spannendquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:36 schreef Aure het volgende:
Even een applausje voor @:TheGirlNextDoor haar duurzame inpakken:
[ afbeelding ]
In stofjes![]()
omdat ik mijn hobby weer heb opgepakt
[ afbeelding ]
Uitgepakt! Super leuke cadeaus voor de jongens, klei, een dokter bibber met een dino en een dinoboek! Schot in de roos natuurlijk.
4 lekkere biertjes voor mij en mijn vriend, ik heb ze meteen koud gezet, als ik weer beter ben gaan we ze opdrinken
Nog een kookboek voor mij en eentje voor met de kinderen, dat laatste doen we steeds vaker samen de laatste tijd. En twee boeken waar ik vandaag al in eentje ga beginnen denk ik, ik voel me toch nog lamlendig dus perfect om een boek te lezen. En twee heeeeele mooie Afrikaanse katoenen stoffen. Daar moet ik even goed over nadenken wat ik er van wil maken, maar heel tof
De kinderen wilden ook nog op de foto:
[ afbeelding ]
Dankjewel TGND
Dan kunnen jullie lekker samen thee drinken dacht ikquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn fotoverslag!
Eerst opende ik de doos en zag allerlei kadootjes![]()
[ link | afbeelding ]
En het gedichtje, niet te vergeten!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen uitpakfoto's, maar wel een uitgepakte pakjes foto. Wat ben ik verwendlekkere nieuwe theetjes, een heel handig theezeefje en mooie mok, een leuk boekje en speeltje voor als mn nichtje komt logeren, wat lekkers voor in bad en wat lekkers voor in mijn maag
![]()
[ link | afbeelding ]
Dank je wel lieve Santa!
Alles magquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zit eraan te denken om pas op kerstochtend uit te pakken als @:SaskiaR dat ok vindt. Door corona kunnen we niet naar familie en moeten we dus noodgedwongen thuis blijven. Ik denk dat het met cadeautjes onder de boom net wat bijzonderder voelt
Liefquote:
Haha, heel goed idee! En super leuk boekje idd, en ze komt volgende week al logeren dus mooi op tijdquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie lekker samen thee drinken dacht ik
Max en de maximonsters hadden we hier inmiddels 3 x liggenvolgens mij eentje zelf gekocht, eentje van mijn ouders en eentje via de Secret Santa van hier
Dus ik vond het wel een mooi cadeau voor je nichtje
quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen het dweilen door (iets met slaapkamers in souterain die dus vol met water staan) tijd gemaakt om de pakjes te openen. Omdat ik even wat positiefs nodig had. En iets positiefs kreeg ik zeker. In het kaartje werd heel duidelijk gemaakt dat het HELE PAKKET VOOR MIJ WAS
Dus de heerlijke chocolade is voor mij en niet voor mijn hongerige pubers
Een aanvulling op mijn bijbels met de chocoladebijbel en een ik denk superleuk boek van Paulien Cornelisse over taal (want taal is tenslotte echt best wel mijn ding, net zoals dat het haar ding is). En om helemaal tot rust te komen lekkere beautydingetjes. Echt super en perfect (en ja, als dat het niet zou zijn zou ik dat ook gewoon zeggen, dat weten jullie ook wel)
Maarja, wie heeft dit bij elkaar gezocht. Ik vind het lastig, maar ik denk dat het Nanukerst is.![]()
Als he tiemand anders was: sorry, verkeerd gegokt. Neemt niet weg dat ik echt heel blij ben met het pakket!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren stuk voor stuk zo enorm passend! Voor Sticker een scheurkalender - hij zei serieus twee dagen geleden dat hij er een wilde - met interessante weetjes, supertof voor een kind dat vrijwel alles interessant vindt.Voor geurkaarsliefhebbende Puber een geurkaars die hij erg kon waarderen.
Voor buikbaby de meest schattige slofjes ooit en een Nijntje-knisperboekje.
En voor mij lekkers voor onder de douche, een receptenset waar ik zo blij mee ben omdat ik erg behoefte heb aan meer inspiratie op vegetarisch gebied, een Happinezz-boek en -dagboek, het Eric Carle-kaartje was ook al zo geweldig
, en een hilarisch sneeuwpoplampje waar de katten erg veel interesse in hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve @MaJo, dankjewel voor de tijd en liefde die je hierin hebt gestoken, het was genieten.![]()
Ik zag ze liggen bij de Gamma in Rijssen, maar ze hadden niet wat ik zocht en bij de tweede Gamma waren ze uitverkocht helaas, anders had ik er eentje meegenomen voor jequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:06 schreef SQ het volgende:
Omg! Wacht even dit moet je zien
[ afbeelding ]
Wat mijn peuter vorige week per ongeluk uit de boom tikte, dus.!
Ik had m zeker kunnen waarderen!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:58 schreef Nanukerst het volgende:
Hier moesten we allemaal wachten totdat ik terug was van werk, maar daar was dan eindelijk het uitpakmoment vanmiddag laat!
Er zaten Heel Veel pakjes in de doos.Dolle voorpret!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren stuk voor stuk zo enorm passend! Voor Sticker een scheurkalender - hij zei serieus twee dagen geleden dat hij er een wilde - met interessante weetjes, supertof voor een kind dat vrijwel alles interessant vindt.Voor geurkaarsliefhebbende Puber een geurkaars die hij erg kon waarderen.
Voor buikbaby de meest schattige slofjes ooit en een Nijntje-knisperboekje.
En voor mij lekkers voor onder de douche, een receptenset waar ik zo blij mee ben omdat ik erg behoefte heb aan meer inspiratie op vegetarisch gebied, een Happinezz-boek en -dagboek, het Eric Carle-kaartje was ook al zo geweldig
, en een hilarisch sneeuwpoplampje waar de katten erg veel interesse in hebben.
Wat fijn dat het allemaal zo passend was! Ik vond het wel lastig om iets leuks te vinden voor Sticker maar toen ik dit zag wist ik, dít is het! Ik kan me helemaal voorstellen dat hij alles helemaal uit gaat zoeken en zo zijn kennis nóg meer verbreed. Lijkt mij zelf ook best leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve @:MaJo, dankjewel voor de tijd en liefde die je hierin hebt gestoken, het was genieten.
Ik twijfelde even over de geurkaars maar gelukkig beviel het goed![]()
De slofjes zit nog een verhaal achter: ik heb deze gekregen van mijn nichtje die meerdere miskramen heeft gehad en ze bewaarde voor een bijzondere baby (aapie). Ik heb ze jarenlang bewaard voor een bijzondere baby en toen ik jou trok wist ik het gelijk, die slofjes zijn voor jou!![]()
Ik had er nog iets lekkers bij willen doen maar ik las iets over zwangerschapsdiabetis dus dat maar even gelaten.
En tot slot: in het kaartje zit nóg een cadeautje hè?
Ik vond het trouwens super leuk om voor jullie een pakket samen te stellen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dank je wel!!! We zijn er heel blij mee. Het heksendrankjesspelletje is erg leukquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:16 schreef Troel het volgende:
Ik had eerder willen reageren, maar ben er door alle drukte niet aan toegekomen. @:SaskiaR je pakketje kwam van hier. Ik hoop dat de puzzel bevalt, we hebben hem hier gemaakt en toen ik las dat je dochter van Donald Duck hield, wist ik meteen dat dit mogelijk wel op de juiste plek zou komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |