Ik vind het primaquote:Op woensdag 15 november 2023 14:15 schreef Aure het volgende:
Budget ophogen is voor mij prima, maar weet niet hoe dat voor de rest is?
Compleet over het hoofd gezienquote:Op woensdag 15 november 2023 14:13 schreef Aure het volgende:
Op zich maakt dat niet uit, ik heb inmiddels al een groep aangemaakt bij lootjes trekken. Ik had in de OP de deadline al gezet op vrijdag 20.00 uur dus wat mij betreft laten we die zo staan.
Ik zag dat we dit budget al aanhielden in 2015 dus niet zo gek om eens aan te passen. Mits iedereen het kan missen natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2023 14:15 schreef Aure het volgende:
Budget ophogen is voor mij prima, maar weet niet hoe dat voor de rest is?
En ik ga me niet aanmelden dus aan prul en spruit heb je ook niks ;-) de jongste heeft weer oorontstekingen, dus komende weken extra afspraken KNO en anesthesie en nieuwe buisjes onder narcose. M'n kerstpakkettenactie-pakket (scrabble woordwaarde x 1000) vraagt eigenlijk al wat veel van me, dus ik laat deze schieten.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:40 schreef SQ het volgende:
Ja van mij mag 15 euro ook gewoon hoor, maar dan moet je wel een beetje iets passends en leuks hebben liggen om door te geven. Het is mij een beetje om het even.
Als ik het deelnemersveld zo bekijk kan ik in elk geval geen kleertjes doorgeven
Doorgeven kan wat mij betreft prima, maar mijn kinderen zijn nog niet in de leeftijd dat ze zelf aan kinderen willen beginnen en bij mij werkt het niet meerquote:Op woensdag 15 november 2023 22:53 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb SS juist altijd gezien als een gelegenheid om iets te maken maar liever nog door te geven, omdat het budget nooit toereikend is (en omdat de linkse hippie in mij dan vindt dat we lekker bezig zijn met consuminderen). Als we het budget omhoog gooien is dat niet meer het geval zeker?
Als je kijkt naar de inflatie dan is 20 euro hetzelfde als 15 euro acht jaar geleden dus denk dat die vlieger niet opgaat. Het is niet zo dat je met die 5 euro extra nou opeens heel veel meer kan kopenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:53 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb SS juist altijd gezien als een gelegenheid om iets te maken maar liever nog door te geven, omdat het budget nooit toereikend is (en omdat de linkse hippie in mij dan vindt dat we lekker bezig zijn met consuminderen). Als we het budget omhoog gooien is dat niet meer het geval zeker?
Donequote:Op vrijdag 17 november 2023 07:26 schreef Aure het volgende:
Wil jij het bedrag aanpassen in de op @:MaJo?
Laatste dag om aan te melden allen![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:12 schreef SQ het volgende:
Huu op lootjes trekken staat nog 15 euro, VERWARRING ALOM
Huuu dat had ik aangepast!quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:12 schreef SQ het volgende:
Huu op lootjes trekken staat nog 15 euro, VERWARRING ALOM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |