abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2023 @ 06:44:31 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_211713573
Ja, eigenlijk wel! :D veel plezier met uitpakken :)

Ik wacht nog even tot de prinses wakker is.
disclaimer
pi_211713574
Lieve SQ,

Gelukkig zat jouw gedicht niet in het pakket
Dat PostNL niet zo handig neer had gezet
Lezen was dan waarschijnlijk niet meer gelukt
Dus de luiheid van je Santa is waar je nu de vruchten van plukt

In het pakket zit wat voor alledrie je kinderen
En natuurlijk ook een aantal pakjes voor jou
En in het kader van consuminderen
Keek ik ook in mijn kasten waar ik jou blij mee maken zou

Twee dingen lagen daar al lang onaangetast te wachten
Eentje nog helemaal nieuw en onaangetast
En dat was er een die helemaal bij jouw lijstje past
Maar ook eentje, waarvan je om het jaartal op de doos vast moet lachen

Die gaf een kleine rups veelvuldig speelplezier
En ik hoop dat het ook jullie gaat brengen veel vertier
Nog niet alle kinderen zijn al zo oud als volgens de doos moet
Maar dat komt natuurlijk vanzelf uiteindelijk goed

Ook zit er wat in voor jou om te ontspannen
Voor zover dat gaat, met het speenloos maken van de laatste van je mannen
Met het printen van recepten was ik niet meer op tijd
Dus de linkjes plak ik hieronder, zodat ik eenieder ermee verblijd

Volgens mij wist je al wie ik ben vanaf mijn eerste post
Dus ik hoop dat jullie blij zijn, zowel jij als je kroost
En ik ben dan toch ook wel benieuwd:
Wie ben ik? Als je een gokje niet schuwt

Na dit gedicht zou je het echt heel zeker moeten weten
Maar dan toch nog een extra hint
In een ander topic zitten we beide omdat we te graag zeebanketchocolade eten
Nu weet ik zeker dat je mijn naam wel vindt

Ik vond het spannend maar ook leuk om je pakket te maken,
Dus hopelijk valt hij in al jullie smaken!

Liefs,
Santa

Recepten:
Loempia taart origineel (met kip dus niet vega haha), deze maak ik zelf wel eens en vind ik heel lekker. Ze hebben zelf ook een aantal vega varianten gemaakt, die ik niet heb geprobeerd, maar wel lekker klinken:
Griekse loempiataart
Italiaanse loempiataart
Mexicaanse loempiataart

[ Bericht 9% gewijzigd door SQSanta op 23-12-2023 06:51:09 ]
pi_211713575
Lieve @SQ dus :+
Mention vergeten is geen plus.
  zaterdag 23 december 2023 @ 07:26:43 #154
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211713611
Het uitpakken is begonnen. Nu al supertof! :D Later uitgebreid verslag.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 23 december 2023 @ 07:36:02 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_211713620
Wij zijn ook bezig :9
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 07:52:00 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_211713637
Lieve Santa!

Nou, iedereen was wakker, dus het feest kon beginnen! Zeker de jongste blaag ging met volle overgave aan het werk. Maar niet voordat we eerst de kadootjes even op de foto hadden gezet natuurlijk :+

Wat een geweldig pakket heb je voor ons gemaakt! _O_ alle kadootjes zijn helemaal raak!

De kinderen gingen als eerste los, voor de jongste een MARSHALL zaklamp, nou helemaal fantastisch, die gaat dus de hele dag mee op sjouw :D

De oudste kreeg een schattige loungende pinguin van miniso. Dat is zo'n winkel waar ze altijd als een magneet naar binnen wordt getrokken en waar we al menig schattig dier geadopteerd hebben :D helemaal leuk dus!

De middelste kreeg een heus Pokemon pakket met een tijdschrift, kaartjes en een pennenkoker O+ Pokemon doen het altijd goed bij deze aap :D

En dan was er nog het groepskado, een vintage mollenspel. Die gaan we straks uitproberen!

Alle kado's:

Voor mama was er nog veel meer moois :9 O+
Een regenboogbruisbal! Die gaan we gebruiken bij het volgende moeder-dochterbadmoment *D
Skere zeevruchten _O_ heerlijk, voor mijn killerbody ;)
Een selectie Pukka en andere theetjes die ik allemaal nog niet ken (en da's knap!). Inclusief fatburnerthee ter compensatie voor de zeevruchten :7 hendig!
Een verpakkingsvrije douchezeep _O_ in mijn lievelingsgeur, en dat wist je niet eens! Kan ik weer schuldgevoelvrij onder de douche! Heerlijk!
Een escape room game, die ga ik met @Debsterr proberen denk ik, die houdt daar net zo veel van als ik.
En natuurlijk: kerstballen! Wat een leuke! Ze hangen al in de boom hoor!

Lieve vlindertje89, zodra ik de track en trace kreeg wist ik het echt helemaal zeker, want daar stond je naam op haha. Maar daarvoor had ik ook al een vermoeden. Super bedankt voor het geweldig leuke spot on pakket. Je hebt ons enorm verwend en we zijn er echt heel blij mee! O+

Bonuspic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door SQ op 23-12-2023 08:05:29 ]
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 07:56:46 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_211713651
En nu even de foto's opladen...
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:03:11 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_211713662
Ik zie nu de bonus zoon-in-onderbroek op de bank pas :')
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:36:23 #159
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211713761
Lieve Santa,

Toen het pakket binnenkwam wist ik bijna zeker wie je was, omdat je naam op het pakket stond. Ik herinnerde me de naam omdat ik afgelopen jaar via hier een draagdoek van je had overgekocht. Ik moest even sherlocken om het zeker te weten, en daarmee werd het bevestigt, @SQ is mijn Santa!

We waren al wakker, en mama kon stiekem niet wachten, dus hebben we gelijk na de fles en boterham het pakket erbij gepakt. De peuter werd gelijk helemaal lyrisch. 'Cadeautjes van Kerstman!!!'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb peuter alles laten uitpakken, dat vond ze geweldig.

Ze was wel teleurgesteld dat de eerste paar cadeautjes die ze openmaakte niet voor haar bleken te zijn. Dat waren twee boekjes met haakpatronen. Superleuk! Daar kan ik wel wat mee :D

Vervolgens werd het bowlingspel uitgepakt. Dat was een dikke hit! Terwijl we de rest gingen uitpakken bleef ze er mee spelen :D De andere speelgoedjes keek ze niet echt naar om, maar dat zal ongetwijfeld nog komen als ze een beetje uitgekeken raakt op het bowlingspel.

Verder zaten er allemaal lekkere dingen in voor mij; een geurkaars in een appelvorm, een zak witte chocolade kerstdingetjes, muskietkoeken, lekkere theetjes en een fles wijn, nom! :9 Daar gaan we vanavond goed van genieten :9

En niet te vergeten kreeg ik Take 5! Ik ken het nog niet maar dat gaan we zeker binnenkort proberen. Mijn man is niet zo van de gezelschapsspellen, maar gelukkig mijn vriendinnen wel :D

Dankjewel SQ! We zijn erg blij met de cadeautjes :D En ik kan me voorstellen dat je mij niet het makkelijkste lootje vond, omdat ik niet zo lang en vaak actief ben in OUD als de meeste die ook meedoen :+

En tijdens het typen van dit verslag moest ik mijn telefoon wel 100x wegleggen, waaronder een keer omdat mijn peuter op het potje had gepoept! *O* En sorry voor de wazige foto's, ik haat de flits :+
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:51:13 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_211713832
M'n naam er op, haha en ik nog zo mijn best doen om het anoniem te doen :') had dhl dat gedaan?

Ben blij dat de wijn niet de oorzaak van de druppels was _O- santé!
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:51:57 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_211713834

Tussen het dweilen door (iets met slaapkamers in souterain die dus vol met water staan) tijd gemaakt om de pakjes te openen. Omdat ik even wat positiefs nodig had. En iets positiefs kreeg ik zeker. In het kaartje werd heel duidelijk gemaakt dat het HELE PAKKET VOOR MIJ WAS :D
Dus de heerlijke chocolade is voor mij en niet voor mijn hongerige pubers :D

Een aanvulling op mijn bijbels met de chocoladebijbel en een ik denk superleuk boek van Paulien Cornelisse over taal (want taal is tenslotte echt best wel mijn ding, net zoals dat het haar ding is). En om helemaal tot rust te komen lekkere beautydingetjes. Echt super en perfect (en ja, als dat het niet zou zijn zou ik dat ook gewoon zeggen, dat weten jullie ook wel :P )

Maarja, wie heeft dit bij elkaar gezocht. Ik vind het lastig, maar ik denk dat het Nanukerst is. :@
Als he tiemand anders was: sorry, verkeerd gegokt. Neemt niet weg dat ik echt heel blij ben met het pakket!! *;
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:52:54 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_211713839
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
M'n naam er op, haha en ik nog zo mijn best doen om het anoniem te doen :') had dhl dat gedaan?

Dit was wel de reden dat ik mijn pakket dus inderdaad handmatig overgedragen heb bij een postpunt en er dus ook geen afzender op stond :D
>:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:53:14 #163
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211713840
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:51 schreef SQ het volgende:

Haha, ja :P

En dank :7
|| justdiggit.org ||
pi_211713853
Ik moet even wachten tot de zoon terug is van zwemles :D maar ik heb natuurlijk allang mijn gedicht gelezen en de biertjes uit Amersfoort gezien, waardoor @TheGirlNextDoor sowieso mijn santa moet zijn :7
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:57:54 #165
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211713861
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:55 schreef Aure het volgende:
Ik moet even wachten tot de zoon terug is van zwemles :D maar ik heb natuurlijk allang mijn gedicht gelezen en de biertjes uit Amersfoort gezien, waardoor @:TheGirlNextDoor sowieso mijn santa moet zijn :7
:+

Veel plezier met uitpakken O+
|| justdiggit.org ||
pi_211714054
Ik ga de foto's zo uploaden als ik in de trein naar mn ouders zit, maar ik ben superblij met mijn pakket O+ en ik denk dat @Aure mijn Santa is! Aan de track&trace stad dacht ik het al te weten, maar toen het ook nog in een bierpakket-doos kwam al helemaal, en de hint in het gedicht maakte het af *)
pi_211714196
Ons pakket is uitgepakt! Bedankt lieve Santa!!
Lekkere kerstsnoepjes, een Disney-puzzel met 1100 stukjes :D , een heksen-spel, en een boek over het tienerbrein (erg handig want mijn 8-jarige heeft zeker de sass van een tiener :P ).
Maar wie is mijn Santa?
@Nanukerst, ben jij het?

[img][url=https://ibb.co/brfpzWs][img]https://i.ibb.co/30JtBrp/IMG-3202.jpg[/img][/url][/img]
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_211714222
Afbeelding lukt echt niet, hoe doen jullie dat
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:02:56 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_211714247
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:56 schreef SaskiaR het volgende:
@:Nanukerst, ben jij het?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211714292
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zie hem zelf niet eens :D :D
pi_211714738
Mijn fotoverslag!
Eerst opende ik de doos en zag allerlei kadootjes O+

En het gedichtje, niet te vergeten!

Ik heb geen uitpakfoto's, maar wel een uitgepakte pakjes foto. Wat ben ik verwend O+ lekkere nieuwe theetjes, een heel handig theezeefje en mooie mok, een leuk boekje en speeltje voor als mn nichtje komt logeren, wat lekkers voor in bad en wat lekkers voor in mijn maag :7

Dank je wel lieve Santa! O+
pi_211714882
@SQ wat een heerlijke post om te lezen O+ zo fijn dat alles in de smaak valt! Vond het best spannend maar heel leuk om te lezen hoe blij jullie ermee zijn O+ . Benieuwd wat jullie van het 'spel van het jaar' uit 1996 vinden _O- . En ik vond de geuren zo moeilijk kiezen van de zeep, blij dat ik goed heb gegokt *)

Gelukkig dat deze kerstballen ook in de smaak vallen! Ik had eigenlijk deze, die vond ik zo mooi passend bij jullie.. maar die tikte ik tijdens het inpakken per ongeluk van het aanrecht af in 1000 stukjes :'(

Mooi dat je alle theetjes nog niet kende! En ik moest zelf ook wel gniffelen om de fatburner-thee :P

En wauw, de doos. Gelukkig maar dat karton behoorlijk wat water kan absorberen :+
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:06:48 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_211714955
Omg! Wacht even dit moet je zien _O-

Wat mijn peuter vorige week per ongeluk uit de boom tikte, dus. :')!

Ik had m zeker kunnen waarderen!
disclaimer
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:10:04 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_211714982
De vloek van de rolmaatkerstbal :')
disclaimer
pi_211714985
Hahahahaha _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties