Nou ja je hebt zes opties, dus dat moet te doen zijnquote:Op maandag 18 december 2023 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt nog geen idee wie mij heeft, maar behalve het pakket voor mijn lootje samenstellen, ben ik er echt totaal niet mee bezig geweest. Ik weet ook eigenlijk maar weinig tot niets van de meesten, dus ben benieuwd of ik het überhaupt ga raden
Ja, truequote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja je hebt zes opties, dus dat moet te doen zijn
Werkelijk waar wat een klotebezorgers heb je er ook tussen zitten hequote:Op dinsdag 19 december 2023 17:36 schreef SQ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen, door postnl om 10:15 in de tuin gepleurd.
Het heeft hier onafgebroken geregend de hele dag![]()
Ik leg de pakjes nu maar even te drogen uit de doos, want de doos is moes.
Op rijm is iets teveel gevraagd voor dit tijdstip. Maar wat een sukkel is dat geweest zeg! Waren de kadootjes zelf ook erg nat? Papier daarvan doorweekt dat je denkt dat de binnenkant ook echt nat is (geweest)? Het kadootje voor jongste zitten batterijen in, en het grootste pakje voor alledrie zitten dingen van karton in in een kartonnen doos (al hoop ik dat dat niet puur karton is maar met beetje een laagje en dat de doos het dan redelijk heeft tegengehouden). En bij het kadootje voor de middelste zit ook iets van papier.. die van oudste zou er wel tegen moeten kunnen an sich, maar lang vochtig in een verpakking zitten is natuurlijk voor niks erg ideaal. Jouw kadootjes verwacht ik geen problemen mee, bij drie zit iets in karton maar kan het kadootje zelf er wel tegen. En wat dingen in plastic. Maar als de kadootjes voor de kinderen dus ook van binnen echt nat zijn geweest en het is niet duidelijk of die echt goed opdrogen als je ze nog in kadopapier laat, is het misschien handiger om die toch wel al uit te pakken? Of in elk geval een beetje papier los te maken zodat je kan voelen of wat er in zit erg nat is/wat extra mogelijkheid tot drogen/luchten te gevenquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:36 schreef SQ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen, door postnl om 10:15 in de tuin gepleurd.
Het heeft hier onafgebroken geregend de hele dag![]()
Ik leg de pakjes nu maar even te drogen uit de doos, want de doos is moes.
Gelukkig!quote:Op woensdag 20 december 2023 09:42 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat het op zich wel goed komt, lieve Santa. De kadootjes waren niet kletsnat,de omdoos heeft het meeste water opgezogen! Licht vochtig zou ik de inhoud noemen.
De doos stond ook niet in de gutsende regen, maar onder de tuintafel. Helaas wordt het onder de tuintafel ook zeiknat als het de hele dag regent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |