Bij mij ook!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Aure het volgende:
Bij mij staat wel gewoon 20 euro op de groepspagina
Wat tof dat je mij hebtquote:
echt jongens he. Ik ben vanmorgen opgestaan, gaan werken, thuis gekomen, gekookt gegeten opgeruimd kinderen naar bed gebracht en een vragenlijst van school ingevuld EN HET IS ALWEER HALF TIEN KLAAR MET DE DAGquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Ik probeer ook heel hard het aan te vullen maar het is zo takkedruk. Misschien morgen
Samequote:Op donderdag 30 november 2023 20:51 schreef SQ het volgende:
Nee, gaan we na 5 dec wel doen als ik minder overprikkeld ben
Ik heb alleen een verlanglijstje gemaakt, geen verhaalquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:28 schreef Aure het volgende:
Ohja volgens mij was ik ook nog niet helemaal klaar met m'n verhaal
En moet die dan in de doos bij de cadeautjes, of moet ik die hier of op de groepspagina online neerzetten?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:19 schreef Aure het volgende:
Jaa gedicht is wel leuk toch? Volgens mij heb ik tot nu toe wel altijd een gedichtje gedaanook met hints over mezelf
Mwah, ligt eraan wie je het vraagt denk ikquote:Op donderdag 7 december 2023 14:19 schreef Aure het volgende:
Jaa gedicht is wel leuk toch? Volgens mij heb ik tot nu toe wel altijd een gedichtje gedaanook met hints over mezelf
In de doosquote:Op donderdag 7 december 2023 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En moet die dan in de doos bij de cadeautjes, of moet ik die hier of op de groepspagina online neerzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik ook een paar dagen geledenquote:
Ik helemaal moeite doen op een gedichtquote:
Samesies!quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:03 schreef SQ het volgende:
Mijn pakketje is onderweg. Verder ga ik geen hints weggeven
Jaaaquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:50 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket ontvangenaangezien ik van de meesten weet waar ze vandaan komen en dat niet de plek is waar mijn Santa woont vermoed ik dat @:SaskiaR mijn Santa is?
Ik heb alles dicht gelaten want het idee is om volgende week gezamenlijk uit te pakken toch?
Het pakket heb ik maar even verstopt omdat Aapie anders wild zou worden
Hahaha dan kan ik mijn Santa wel raden denk ik <3quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef SQSanta het volgende:
Hohoho @:SQ, een kloon, dan toch!
Op lootjetrekken stelde ik je net ook al een vraag
Maar gezien de tijdsdruk en dat ik was vrij traag
Stel ik mijn vraag hier ook nog.
Pokemon, houdt je middelste van
Maar wat een hoop soorten, man man man
Welke Pokemon is favoriet?
En welke moet hij juist helemaal niet?
Welke serie, of soort, kaarten vindt hij leuk?
En welke vindt hij grote meuk?
En iets als potloden, etui of mok met Pokemon erop
Is dat kinderachtig en stom, of juist top?
Voor nu hou ik het nog eventjes bij dit
Want alles meteen weggeven, is natuurlijk niet 'lit'
Last-minute komen dus nog de laatste kado's
Maar wees niet bang, een groot deel zit al tijden in de doos
Dus je pakje gaat op tijd met de post mee
En dan wachten tot zaterdag, hoezee!
Oh jee, gaf ik mezelf dan toch heel makkelijk weg?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha dan kan ik mijn Santa wel raden denk ik <3
Mijn kind is best makkelijk als het om pokemon gaat hoor. Hij vindt charizard en blastoise leuk, maar pikachu ook. Bonuspunten voor "glimmende" dingen. Potloden en mokken komen we echt wel in om onderhand dus ik zou daar niet zo snel in investerenMaar een etui, sleutelhanger, dat soort dingen, dat vindt ie vast geweldig!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |