Mijn kadootjes zijn nog verstopt, mijn driejarige scheurt elk kado wat op z'n pad komt zonder pardon direct openquote:
Iedereen is daar vrij in, maar ik doe de reveal pas zaterdagquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
Joe ik kreeg een pakket.In de papierbak geflikkerd door de bezorger.
Ik weet nu ook wie mijn Secret Santa is! Doen we dat al delen of liever nog niet?
Hier heb ik het ook verstopt om die reden. Het verbaast me dat Aapie het alweer vergeten is want toen het pakketje binnenkwam riep hij meteen "cadeauties!"quote:Op woensdag 20 december 2023 14:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn kadootjes zijn nog verstopt, mijn driejarige scheurt elk kado wat op z'n pad komt zonder pardon direct open
[..]
Iedereen is daar vrij in, maar ik doe de reveal pas zaterdag
Ik heb mijn SS ook al geout dus wat mij betreft primaquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
Ik weet nu ook wie mijn Secret Santa is! Doen we dat al delen of liever nog niet?
In de papierbak blijft het wel droog.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier heb ik het ook verstopt om die reden. Het verbaast me dat Aapie het alweer vergeten is want toen het pakketje binnenkwam riep hij meteen "cadeauties!"Terwijl hij wel blijft jengelen over het kraamcadeau dat we gisteren voor vrienden hebben gekocht en hij zelf weer uit wil pakken
[..]
Ik heb mijn SS ook al geout dus wat mij betreft prima
Maarre, in de papierbak?
Dat is waarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:24 schreef SQ het volgende:
[..]
In de papierbak blijft het wel droog.
Als iedereen nu gaat delen, dan maak je het mij wel lekker makkelijk, dus doe maarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Nanukerst het volgende:
De deksel van de papierbak optillen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarIk vraag me dan alleen af hoe je erachter komt dat het in de papierbak ligt?
Maar kwam je er dan bij toeval achter?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:07 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De deksel van de papierbak optillen.
Yes, er lag geen briefje in de bus ofzo van de bezorger.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar kwam je er dan bij toeval achter?
Mezelf kennende ben ik er zaterdag ook niet vroeg bij dus doe ik mee met het later uitpakkenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Nanukerst het volgende:
Ik werk zaterdag vanaf 7:00 dus ik kan wellicht geen onderdeel zijn van het vroeg-opstaan-snel-uitpakken-festijn.Maar @:MaJo is mijn Secret Santa!
Wat een doos bomvol cadeautjes joh! Nu al blij mee.
Nou ja wat bizarquote:Op woensdag 20 december 2023 15:14 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Yes, er lag geen briefje in de bus ofzo van de bezorger.
Je naam staat op het adreslabel.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik er zaterdag ook niet vroeg bij dus doe ik mee met het later uitpakkenIk hoop dat je het leuk vindt!
[..]
Nou ja wat bizarIk had wel een melding dat het bezorgd was dus je hebt het vrij snel gevonden. Anders had ik sowieso een seintje gegeven
Heb je het kaartje gelezen of zag je mijn adres?
Ha dat geeft het wel weg jaquote:Op woensdag 20 december 2023 15:18 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Je naam staat op het adreslabel.
Nou doe eens een gokquote:Op woensdag 20 december 2023 15:37 schreef Troel het volgende:
Inmiddels weet ik dus wel wie allemaal niet mijn ss is
Aure
MaJo
vlindertje89
SaskiaR
SQ
Troel
Nanukerst
TheGirlNextDoor
Nah, wil eerst het pakketje binnen hebben, wellicht dat het inpakpapier ofzo nog iets kan verradenquote:
Geen mail meer gehad, dus blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:52 schreef Nanukerst het volgende:
Volgens mijn gegevens wordt het pakket wat ik heb verstuurd ergens vandaag bezorgd.
Dat ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb een sneakpeak gedaanOmdat morgenochtend al heel vroeg het oud papier opgehaald wordt, heb ik de doos alvast open gemaakt
![]()
En ik word al helemaal vrolijk van het inpakpapier![]()
[ afbeelding ]
Edit: ja, ik ben me bewust van mijn voornaam op de envelop, maar ben toch al enorm googlebaar, dus tja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |