abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2023 @ 12:10:11 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211280702
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon erg dat zo'n vrij nietszeggend poppetje als Iris en zo'n zelfoverschatte patser als Radmilo straks de finale gaan halen.

Ilse en Willem gaan er straks als sterke spelers op sociaal en spelvlak gewoon eerder uit, dat voelt altijd een beetje onrechtvaardig :P
Radmilo gaat de finale niet halen joh.
Gaat een strijd worden tussen Jochen Guido en Mark denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 12:31:42 #152
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211280879
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:04 schreef BE het volgende:
Ik vond het trouwens ook apart dat de eilandraad deze keer overdag was ipv 's avonds, was daar een reden voor?
Aangezien het zo aan het regenen was, wellicht het weer? Ik weet dat ze normaal blijven slapen na de eilandraad, maar wellicht dat dat niet handig is bij onstuimig weer dus dat ze ze liever weer op hun eigen eiland hebben
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211280903
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:04 schreef BE het volgende:
Ik vond het trouwens ook apart dat de eilandraad deze keer overdag was ipv 's avonds, was daar een reden voor?
Ik denk het weer. Als je zag hoe zeiknat ze er nu al bij zaten.
pi_211280926
Maar van een suf kabelend seizoen vol opgevers is het na gisteren wel weer leuk om te kijken. Denk alleen dat het voor sommige hun carrière niet al te best uit gaat pakken dit pestgedrag.

Ik snap ook niet dat RTL dit heeft toegelaten. Ze hadden moeten inspringen toen die debiel haat berichtjes op z’n stemmen zette.

Schande RTL schande.
pi_211280944
Art en Nicoline die er ook maar bij staan en totaal niet ingrijpen. Wat een faal.
pi_211280988
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Art en Nicoline die er ook maar bij staan en totaal niet ingrijpen. Wat een faal.
ik denk dat er ook wel het een en ander gezegd is nadat krista in eerste instantie weggelopen was. Ze kwam terug, en moest gaan zitten van art en nicolette en mocht haar verhaal doen.

het tussenliggende gedeelte is niet in beeld gebracht, maar gezien de schuldbewuste gezichten van een aantal zal daar best wel een flinke rel zijn geweest
pi_211281136
Wat een vuil en gemeen spelletje.
En de opmerkingen op het briefje van Radmilo, wat een wrok koestert die man. Dat zegt heel veel over hemzelf. Bah, wat een naar persoon.
  maandag 13 november 2023 @ 16:29:09 #158
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_211283065
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:38 schreef Document1 het volgende:
Maar van een suf kabelend seizoen vol opgevers is het na gisteren wel weer leuk om te kijken. Denk alleen dat het voor sommige hun carrière niet al te best uit gaat pakken dit pestgedrag.

Ik snap ook niet dat RTL dit heeft toegelaten. Ze hadden moeten inspringen toen die debiel haat berichtjes op z’n stemmen zette.

Schande RTL schande.
dat is het enige voordeel van deze,
Voor mij iig, onbekende c-garnituur aan BN’rs. Ze zijn nog niet zo media-getrained. Net als de oude seizoenen met onbekende Nederlanders die lekker ongeremd losgingen :)

Maar verder vind ik het qua mensen wel tegenvallen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_211284380
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef stinkie het volgende:
Voor mij iig, onbekende c-garnituur aan BN’rs. Ze zijn nog niet zo media-getrained. Net als de oude seizoenen met onbekende Nederlanders die lekker ongeremd losgingen :)
Mwah! C-garnituur denkt vaak dat het A- (of) B-garnituur is. BN'ers en pseudo-BN'ers hebben het altijd over zichzelf en hun 'carrière'. Dat herken ik niet van de vroegere seizoenen van ER. Toen ging het meer over vis vangen, hutten bouwen en de algehele sociale dynamiek. Dat mis ik wel.

Overigens vind ik het misselijke gedrag van Radmilo, Maxim en in iets mindere mate Mark het nog niet halen bij wat Esther in ER 2005 te verduren heeft gekregen. Kennen we John nog? Wat een walgelijke man. Ik heb gejuichd toen Esther hem later in de studio confronteerde en het hele publiek ging klappen.
pi_211284566
Krista kiest ervoor om Mark met haar vrouwenbondje uit de expeditie te gooien, Krista stuurt er subtiel op aan dat Chelsea eruit gaat en vindt het onmenselijk dat zij eruit gestemd wordt. Het gaat over haar grens, dus loopt ze maar weg.
Natuurlijk is het niet okay hoe het is gegaan en gaat Radmilo veel te ver, maar toch ben ik blij dat ze eruit is. Halverwege de aflevering was ik weer bang voor zo'n gezapige aflevering, zoals vorige week, toen er ook geen echte stemming was.
Radmilo is een lul, maar hij heeft wel de aflevering kleur gegeven.

Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen? Waarom zou hij anders tegen Jochen zeggen dat hij op hem moest stemmen? Dat de rest van de groep toch op Krista stemt, zegt ook wel iets over hoe diep het bij iedereen zat.
  maandag 13 november 2023 @ 20:20:01 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211285638
Wat een vreselijke kwal is die Ratmilo, met zijn onverstaanbare gebrabbel.
  Redactie Sport maandag 13 november 2023 @ 20:32:15 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211285775
Radmillo heeft andermaal aangetoond een enorme kwal zijn, dit was ook gewoon totaal niet nodig. Ook zijn opmerking jegens Iris al en dan dat sneue schrijven op briefjes.

Mark toont zich andermaal rancuneus. Bij Krista kwam het er allemaal uit natuurlijk, maar eigenlijk moet je daar ook boven staan, het is een spel en ze had zoiets nooit uit moeten sluiten.

Het is te hopen dat Guido en Jochen zich nu bij Ilse/Willem aansluiten. Maar ik zie Guido wel bij de andere helft blijven om voor de 5-3 te gaan. Met het risico dat Jochen weer de proef wint. Maar die twee zaten niet in het complot volgens mij dusja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 13 november 2023 @ 20:39:26 #163
pi_211285852
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Krista kiest ervoor om Mark met haar vrouwenbondje uit de expeditie te gooien, Krista stuurt er subtiel op aan dat Chelsea eruit gaat en vindt het onmenselijk dat zij eruit gestemd wordt. Het gaat over haar grens, dus loopt ze maar weg.
Natuurlijk is het niet okay hoe het is gegaan en gaat Radmilo veel te ver, maar toch ben ik blij dat ze eruit is. Halverwege de aflevering was ik weer bang voor zo'n gezapige aflevering, zoals vorige week, toen er ook geen echte stemming was.

Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen? Waarom zou hij anders tegen Jochen zeggen dat hij op hem moest stemmen? Dat de rest van de groep toch op Krista stemt, zegt ook wel iets over hoe diep het bij iedereen zat.
Volgens mij heeft Krista niet specifiek op Chelsey aangestuurd, maar zei ze tegen Eva “je moet doen wat goed voelt” oid.

Verder wel mee eens dat ze dit beter op had kunnen nemen, maar dit is ook een stukje frustratie van dagen persoonlijke aanvallen van een viertal anderen. Ik zal haar als kandidaat niet extreem missen maar Radmillo, Mark en Floris en Iris zijn allemaal ook weerzinwekkende figuren. Ik hoop toch echt dat een van de andere 4 wint
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 20:44:08 #164
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211285904
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vreselijke kwal is die Ratmilo, met zijn onverstaanbare gebrabbel.
Joe
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_211285911
quote:
Dit was wel opzet.
Jochem hebben ze er niet bij betrokken omdat ze denk ik niet goed konden inschatten of hij een dergelijke vies spelletje wel wilde spelen.

En de "rest" en "iedereen" valt ook wel mee toch. Willem, Ilse, Guido en Jochem hebben niet op haar gestemd. Dus de helft van de groep niet.

Het zijn vooral Radmilo en Mark (en Maxim) waarbij het zo diep zit en Iris loopt gewoon met ze mee.
pi_211286017
Die Floris trekt trouwens ook koppen alsof hij met coke of mdma op de been wordt gehouden daar.
pi_211286846
Ze moeten die debiel van een Radmilo daar in het bos achterlaten. Samen met de productie, welke mafketel keurt zulke teksten op stembriefjes goed?

Mark is en bleef rechtlijnig, dat waardeer ik wel. Dat is het spel spelen.

Radmilo is gewoon een naar mannetje met een klein pikkie wat niet kan winnen en daarom misbruik maakt van emotie. Het is een ongeschreven regel dat als men vraagt om op je te stemmen dat iedereen dat doet en dan ga je niet zelf 3 stemmen inzetten.

Floris is ook een domme zak met de uitstraling van een paardenvijg.

Iris is boos, ik vermoed Jochen ook. Hopelijk bezorgen ze Radmilo een vreselijke 2 dagen.
pi_211286870
quote:

Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211286931
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:57 schreef GereDathan het volgende:

Floris is ook een domme zak met de uitstraling van een paardenvijg.
Belachelijk knappe jongen, maar sinds gister niet meer dan dat. Wat een teleurstelling.

Of ze knippen en monteren als een malle.
Nog steeds snap ik niet waarom Mark zo hypocriet bezig is. Wie weet horen we het nog waarom hij iets mag wat een ander niet mocht.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211287376
Radmilo zeg.. wat een enorme treurigheid
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 22:39:07 #171
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_211287437
Zo die Radmillo gaat ook op voor de klootzak-van-het-jaaraward. Man man
pi_211287888
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
Het enige wat Krista in het begin heeft gedaan is het proberen om een bondje te maken met de vrouwen. En nu blijkt wel dat ze daar gelijk in had, dat dat zou moeten, Nu worden een voor een de vrouwen geelimineerd.

en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)

en dan nu Radmillo nadat hij al zijn stemmen heeft gegeven aan krista, met het nodige commentaar erbij, dan nog een keer tegen Krista zeggen : het is niet persoonlijk

Hij had wel al meerdere malen aangegeven dat hij pas ER uit zou gaan als Krista eruit gewerkt zou hebben.

Als dit de tendens gaat zijn, rancuneus pestgedrag in plaats van het spel spelen om in de finale te komen, dan is denk ik het concept "Expeditie Robinson" vakkundig kapot gemaakt.
Op deze manier is er voor mij in ieder geval geen rochel meer aan.
Ik snap die haat naar Krista helemaal niet. Schijnbaar neemt Mark het haar alleen kwalijk terwijl Ilse en Roberta ook in dat "vrouwen bondje" zaten bovendien heeft ze Mark "gered" toen zij en Willem iemand eruit moesten stemmen. Willem wilde in principe wel Mark stemmen maar Krista zorgde toen dat de keuze op 2 anderen kwamen te liggen.

Wat betreft Eva en die immuniteitsmunt. Zij heeft er helemaal niet om gevraagd om deze info te horen en ze heeft ook niet op Chelsey gestemd. Maar het ergste van allemaal is dat Jaimie en Mark zeiden dat ze Chelsey "een slang" zou hebben genoemd wat gewoon een grote leugen is wat ook wel uit gaat komen in de laatste aflevering in de studio. En daarna die haat van met name van die Radmilo en Max naar haar toe is echt tenenkromend!
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 23:18:31 #173
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211287929
quote:

Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen?
Waarom zou hij dan in vredesnaam zelf drie stemmen inzetten?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211288056
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef Verida het volgende:

[..]
ik denk dat er ook wel het een en ander gezegd is nadat krista in eerste instantie weggelopen was. Ze kwam terug, en moest gaan zitten van art en nicolette en mocht haar verhaal doen.

het tussenliggende gedeelte is niet in beeld gebracht, maar gezien de schuldbewuste gezichten van een aantal zal daar best wel een flinke rel zijn geweest
Er zal inderdaad vast wel een interventie zijn geweest.

Toen Tijl Beckand in de Verraders intervenieerde, werd dat ook niet uitgezonden. Het moment dat die ene Marokkaanse(?) dame op agressieve toon Maria(?) aanviel.
Hotapnyc
pi_211288609
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef noodgang het volgende:
Held van het jaar, kappa?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211288632
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:57 schreef GereDathan het volgende:
Ze moeten die debiel van een Radmilo daar in het bos achterlaten. Samen met de productie, welke mafketel keurt zulke teksten op stembriefjes goed?
Vast dezelfde mafketel die bedacht heeft om aan het begin 2 spelers naar afvallerseiland te laten sturen en die bedacht heeft dat de verliezer kan duelleren om een ander zijn stem af te pakken. Alles om sensatie uit te lokken.
Hotapnyc
  dinsdag 14 november 2023 @ 06:30:25 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211288817
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Belachelijk knappe jongen, maar sinds gister niet meer dan dat. Wat een teleurstelling.

Nog steeds snap ik niet waarom Mark zo hypocriet bezig is. Wie weet horen we het nog waarom hij iets mag wat een ander niet mocht.
Knap? :o Ik vind hem echt een griezel! :o Die mond! :oo
  dinsdag 14 november 2023 @ 06:54:51 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211288853
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef noodgang het volgende:
Twi... X blaast ook behoorlijk op en niet in zijn voordeel.

Wat een ongelooflijke klootzak zeg.
Niet alleen een slechte kandidaat:

* Steeds het verliezende team, maar geeft zijn tamgenoten de schuld
* Komt daarna bij de solo proeven steevast als een na laatste uit de verf

Dus aan wie ligt t nou?
En dan die opmerking niet van vrouwne te willen verliezen :') Kneus.

Maar het ergste waren nog wel de kinderachtige teksten onder de stembriefjes. Die waren zo onnodig naar. Voor Chelsea? Voor Max? Wat noyu voor Max? Die gast is vrijwillig opgegeven, en sprong als een vals vismens de roddelwagen op omdat ie iets hoorde over een munt.

Man man man, en dan noem je dit het spel spelen.
Je kan t ook hard maar nog steeds sportief spelen.
Of iig niet zo persoonlijk lomp op de man af.

:N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 november 2023 @ 06:56:55 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211288861
quote:

Als dat zo was, waarom zou je dan zelf 3 stemmen inzetten op een ander en het risico dat je NIET gata vergroten?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 november 2023 @ 06:57:52 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211288864
quote:

[..]
Belachelijk knappe jongen,
Niet te doen dit, inderdaad :D
L'Amour menaçant:
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 07:06:55 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211288888
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Niet te doen dit, inderdaad :D
Je mag hem hebben.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:09:25 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211288902
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2023 07:06 schreef Rene het volgende:

[..]
Je mag hem hebben.
Check!
pi_211289176
Je moet eens op Instagram naar het profiel van Radmilo gaan (@radmilosoda) en zijn laatste post bekijken. Wal-ge-lijk.
  dinsdag 14 november 2023 @ 08:32:43 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211289224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:21 schreef Kuhn het volgende:
Je moet eens op Instagram naar het profiel van Radmilo gaan (@:radmilosoda) en zijn laatste post bekijken. Wal-ge-lijk.
En qua timing idd gepost bij de exit.
Zo kinderachtig. Ff lekker een dansje doen, omdat je walgelijke onsportieve actie gelukt is.
L'Amour menaçant:
pi_211290166
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 07:09 schreef BE het volgende:

[..]
Check!
[ afbeelding ]
Nee dat is Brit Dekker al. ;)
  dinsdag 14 november 2023 @ 09:57:56 #186
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211290219
quote:
Je moet eens op Instagram naar het profiel van Radmilo gaan (@:radmilosoda) en zijn laatste post bekijken. Wal-ge-lijk.
Maar de reacties daarop zijn dan weer heerlijk
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:02:14 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211290269
quote:
Zet de link er dan gewoon bij...
https://www.instagram.com(...)hid=NWVxOWE0azhteXJ2
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211290420
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:30 schreef BE het volgende:

[..]
Knap? :o Ik vind hem echt een griezel! :o Die mond! :oo
Dit noem ik knap, ja. Of het is je smaak is, is een tweede natuurlijk. :)
pi_211290428
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2023 01:38 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Vast dezelfde mafketel die bedacht heeft om aan het begin 2 spelers naar afvallerseiland te laten sturen en die bedacht heeft dat de verliezer kan duelleren om een ander zijn stem af te pakken. Alles om sensatie uit te lokken.
Dat van het begin naar afvallerseiland is niet nieuw en hoort wel een beetje bij de expeditie, ze zijn ook wel eens met 100 begonnen waarvan er direct weet ik hoeveel weg gingen.

Dat van dat duelleren om stemrecht is ook om te kotsen. Het gaan enkel maar om sensatie, EPH draait zich om in zijn graf.
pi_211290457
quote:
Grappig dat hij nu nog doorgaat. Weet je helemaal zeker dat het echt een vervelende, misselijke man is. :')
Haantje die nog nooit iets gepresteerd heeft behalve treiteren. Chapeau.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:30:15 #191
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211290626
Wedden dat tijdens de laatste uitzending die hopelijk live is met alle deelnemers, dat Maxim niet komt opdagen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:55:37 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211291039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit noem ik knap, ja. Of het is je smaak is, is een tweede natuurlijk. :)
[ afbeelding ]
Hij heeft prachtige ogen, maar ik vind zijn mond echt heel onaantrekkelijk. Ik heb altijd het idee dat hij op het punt staat te gaan kwijlen. :D

Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer. :D ;)
pi_211291043
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En qua timing idd gepost bij de exit.
Zo kinderachtig. Ff lekker een dansje doen, omdat je walgelijke onsportieve actie gelukt is.
Hij mag dat, en hoort gewoon bij het spel. Beetje leedvermaak is juist leuk bij dit soort TV shows.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211291099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hij mag dat, en hoort gewoon bij het spel. Beetje leedvermaak is juist leuk bij dit soort TV shows.
Dan hoop ik op karma voor hem, hoort ook bij het spelletje dan toch
  Redactie Sport dinsdag 14 november 2023 @ 11:04:44 #195
pi_211291132
quote:

[..]
Als Krista hetzelfde had gedaan was je ziedend geweest. Stukje selectieve verontwaardiging.

Het is een programma van schaapjes en rancune dit jaar. Ilse, Willem, Iris, Floris, allemaal schaapjes en Radmilo/Mark zaten met pure rancune. Krista was ook alleen nog maar bozig over hoe ze tegen haar tekeer gingen.

De enige die daar niet aan meedoen zijn Guido en Jochen, die hebben nu ook wel een sterke positie, niet toevallig. Sociaal het meest vaardig gespeeld. Maar nu moeten zij een belangrijke keuze maken welk bondje zij steunen. Ik denk dat het slim is om bij Willem en Ilse aan te sluiten, dan kunnen ze eerst aan de andere kant iemand wegspelen en zij zullen alsnog niet het eerste doelwit zijn (hoewel Jochen nog enigszins risico zal lopen). Probleem is dat ik Jochen Radmillo er niet snel uit zie stemmen, behalve misschien omdat hij nu voelt dat hij niet bij het 'bondje' hoort (of Guido in het complot zat is gisteren nooit duidelijk geworden). Die zal het liefste op Iris gaan denk ik, want zwakste speler.

Veel zal ook afhangen van wie immuniteit haalt volgende week en wie zn stem kwijtraakt. Maar als nu Willem en Ilse eruit gaan heb je weer weken doodsaai spel. Het is tot nu toe niet een keer spannend geweest, behalve dan de nepactie van Radmillo om ervoor te zorgen dat Krista zeker niet al haar stemmen ging proberen in te zetten.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:10:45 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211291181
quote:

[..]
Natuurlijk mag dat, is niet tegen de wet.
Netjes en sportief gedrag is echter wat anders.
Volwassen gedrag is het sowieso niet.
Dus of dat bij het spel hoort..... daar kun je over twisten.

Ik vind dat bij een spel show als dit niet passen.
Ik zie het als wat anders dan Geordie Shore reality tv.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:12:37 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211291211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als Krista hetzelfde had gedaan was je ziedend geweest. Stukje selectieve verontwaardiging.

Het is een programma van schaapjes en rancune dit jaar. Ilse, Willem, Iris, Floris, allemaal schaapjes en Radmilo/Mark zaten met pure rancune. Krista was ook alleen nog maar bozig over hoe ze tegen haar tekeer gingen.

De enige die daar niet aan meedoen zijn Guido en Jochen, die hebben nu ook wel een sterke positie, niet toevallig. Sociaal het meest vaardig gespeeld. Maar nu moeten zij een belangrijke keuze maken welk bondje zij steunen. Ik denk dat het slim is om bij Willem en Ilse aan te sluiten, dan kunnen ze eerst aan de andere kant iemand wegspelen en zij zullen alsnog niet het eerste doelwit zijn (hoewel Jochen nog enigszins risico zal lopen). Probleem is dat ik Jochen Radmillo er niet snel uit zie stemmen, behalve misschien omdat hij nu voelt dat hij niet bij het 'bondje' hoort (of Guido in het complot zat is gisteren nooit duidelijk geworden). Die zal het liefste op Iris gaan denk ik, want zwakste speler.

Veel zal ook afhangen van wie immuniteit haalt volgende week en wie zn stem kwijtraakt. Maar als nu Willem en Ilse eruit gaan heb je weer weken doodsaai spel. Het is tot nu toe niet een keer spannend geweest, behalve dan de nepactie van Radmillo om ervoor te zorgen dat Krista zeker niet al haar stemmen ging proberen in te zetten.
Jochen is eigenlijk ook in het verhaal van Radmilo getrapt dat ie heimwee had en naar huis wilde.
Dus in die zin heeft Rat net zo goed gelogen tegen hem.
Ik zou dat ook niet fijn vinden.
L'Amour menaçant:
pi_211291447
quote:

[..]
Volledig inhoudloos, maar wellicht voor de dames (en sommige heren) een aangenaam iets om naar te kijken.

quote:
Ik vind Mark juist alles behalve hypocriet. Hij heeft voor zichzelf redenen om op Krista te stemmen (en dat mag je terecht of onterecht vinden) en houdt dat ook stug vol. Dat vind ik juist alles behalve hypocriet, het was hypocrieter geweest als hij nu ineens Radmilo was gaan stemmen.

Overigens vind ik zelf dat Mark terecht zijn pijlen richt op Krista gezien haar bondje eerder in het seizoen. Zelf vind ik het totaal onverstandig, je kan beter je pijlen richten op Jochen als je meer kans wil hebben om te winnen. Of Guido. Beiden volgens mij de sterkste spelers. Radmilo is in geen enkel opzicht gevaarlijk, die kan helemaal niets behalve stoer doen als een kleuter.
pi_211291520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef BE het volgende:

[..]
Hij heeft prachtige ogen, maar ik vind zijn mond echt heel onaantrekkelijk. Ik heb altijd het idee dat hij op het punt staat te gaan kwijlen. :D

Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer. :D ;)
Ja, dat is het.

Ik vind ook zijn ogen mooi, maar zag wat aan zijn mond, een beetje viezig op de een of andere manier, maar dat kwijlen verwoordt het beter :D
pi_211291563
Dat Radmilo Krista naar huis wil hebben, daar vind ik niet zoveel van. Dat is iets wat bij het spel hoort, en het spel mag gespeeld worden. En dat hoeft niet altijd rationeel, helemaal eerlijk of terecht te zijn. Er zijn tientallen kandidaten naar huis gestuurd om de meest uiteenlopende redenen die niets te maken hadden met de Expeditie.

Maar wat Radmilo heeft gedaan, het misbruik maken van de emotie en overschrijden van een ongeschreven regel, is voor mij onvergeeflijk. Het is een ongeschreven regel dat iemand die naar huis wil en om stemmen vraagt deze krijgt, het spel wordt dan in feite gestopt. Je bewijst iemand een gunst door hem weg te stemmen en je bewijst daarmee het kamp ook een gunst. Want niemand zit te wachten op een kandidaat die niet meer wil. Niemand gaat dan meer bezig om zijn hachje te redden. En dat is precies wat Krista nu deed, ze legde zich er voor nu bij neer en maakte zich op voor een volgende stap in de strijd om zichzelf te redden. Ze heeft zich hier niet tegen kunnen en willen verdedigen.

En dat maakt Radmilo al een naar persoon. Maar daarmee is het nog niet klaar, ook zijn opmerkingen over dat hij de vrouwtjes wel even zou doen en dat hij niet ging verliezen "van die fucking vrouwtjes" laat hem nog dieper zinken.

De productie moet zich kapot schamen dat ze dit toestaan én uitzenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')