Radmilo gaat de finale niet halen joh.quote:Op maandag 13 november 2023 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon erg dat zo'n vrij nietszeggend poppetje als Iris en zo'n zelfoverschatte patser als Radmilo straks de finale gaan halen.
Ilse en Willem gaan er straks als sterke spelers op sociaal en spelvlak gewoon eerder uit, dat voelt altijd een beetje onrechtvaardig
Aangezien het zo aan het regenen was, wellicht het weer? Ik weet dat ze normaal blijven slapen na de eilandraad, maar wellicht dat dat niet handig is bij onstuimig weer dus dat ze ze liever weer op hun eigen eiland hebbenquote:Op maandag 13 november 2023 12:04 schreef BE het volgende:
Ik vond het trouwens ook apart dat de eilandraad deze keer overdag was ipv 's avonds, was daar een reden voor?
Ik denk het weer. Als je zag hoe zeiknat ze er nu al bij zaten.quote:Op maandag 13 november 2023 12:04 schreef BE het volgende:
Ik vond het trouwens ook apart dat de eilandraad deze keer overdag was ipv 's avonds, was daar een reden voor?
ik denk dat er ook wel het een en ander gezegd is nadat krista in eerste instantie weggelopen was. Ze kwam terug, en moest gaan zitten van art en nicolette en mocht haar verhaal doen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Art en Nicoline die er ook maar bij staan en totaal niet ingrijpen. Wat een faal.
dat is het enige voordeel van deze,quote:Op maandag 13 november 2023 12:38 schreef Document1 het volgende:
Maar van een suf kabelend seizoen vol opgevers is het na gisteren wel weer leuk om te kijken. Denk alleen dat het voor sommige hun carrière niet al te best uit gaat pakken dit pestgedrag.
Ik snap ook niet dat RTL dit heeft toegelaten. Ze hadden moeten inspringen toen die debiel haat berichtjes op z’n stemmen zette.
Schande RTL schande.
Mwah! C-garnituur denkt vaak dat het A- (of) B-garnituur is. BN'ers en pseudo-BN'ers hebben het altijd over zichzelf en hun 'carrière'. Dat herken ik niet van de vroegere seizoenen van ER. Toen ging het meer over vis vangen, hutten bouwen en de algehele sociale dynamiek. Dat mis ik wel.quote:Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef stinkie het volgende:
Voor mij iig, onbekende c-garnituur aan BN’rs. Ze zijn nog niet zo media-getrained. Net als de oude seizoenen met onbekende Nederlanders die lekker ongeremd losgingen
Volgens mij heeft Krista niet specifiek op Chelsey aangestuurd, maar zei ze tegen Eva “je moet doen wat goed voelt” oid.quote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Krista kiest ervoor om Mark met haar vrouwenbondje uit de expeditie te gooien, Krista stuurt er subtiel op aan dat Chelsea eruit gaat en vindt het onmenselijk dat zij eruit gestemd wordt. Het gaat over haar grens, dus loopt ze maar weg.
Natuurlijk is het niet okay hoe het is gegaan en gaat Radmilo veel te ver, maar toch ben ik blij dat ze eruit is. Halverwege de aflevering was ik weer bang voor zo'n gezapige aflevering, zoals vorige week, toen er ook geen echte stemming was.
Radmilo is een lul, maar hij heeft wel de aflevering kleur gegeven.
Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen? Waarom zou hij anders tegen Jochen zeggen dat hij op hem moest stemmen? Dat de rest van de groep toch op Krista stemt, zegt ook wel iets over hoe diep het bij iedereen zat.
Joequote:Op maandag 13 november 2023 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vreselijke kwal is die Ratmilo, met zijn onverstaanbare gebrabbel.
Dit was wel opzet.quote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen? Waarom zou hij anders tegen Jochen zeggen dat hij op hem moest stemmen? Dat de rest van de groep toch op Krista stemt, zegt ook wel iets over hoe diep het bij iedereen zat.
Dus dat.quote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Krista kiest ervoor om Mark met haar vrouwenbondje uit de expeditie te gooien, Krista stuurt er subtiel op aan dat Chelsea eruit gaat en vindt het onmenselijk dat zij eruit gestemd wordt. Het gaat over haar grens, dus loopt ze maar weg.
Belachelijk knappe jongen, maar sinds gister niet meer dan dat. Wat een teleurstelling.quote:Op maandag 13 november 2023 21:57 schreef GereDathan het volgende:
Floris is ook een domme zak met de uitstraling van een paardenvijg.
Ik snap die haat naar Krista helemaal niet. Schijnbaar neemt Mark het haar alleen kwalijk terwijl Ilse en Roberta ook in dat "vrouwen bondje" zaten bovendien heeft ze Mark "gered" toen zij en Willem iemand eruit moesten stemmen. Willem wilde in principe wel Mark stemmen maar Krista zorgde toen dat de keuze op 2 anderen kwamen te liggen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
Het enige wat Krista in het begin heeft gedaan is het proberen om een bondje te maken met de vrouwen. En nu blijkt wel dat ze daar gelijk in had, dat dat zou moeten, Nu worden een voor een de vrouwen geelimineerd.
en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)
en dan nu Radmillo nadat hij al zijn stemmen heeft gegeven aan krista, met het nodige commentaar erbij, dan nog een keer tegen Krista zeggen : het is niet persoonlijk
Hij had wel al meerdere malen aangegeven dat hij pas ER uit zou gaan als Krista eruit gewerkt zou hebben.
Als dit de tendens gaat zijn, rancuneus pestgedrag in plaats van het spel spelen om in de finale te komen, dan is denk ik het concept "Expeditie Robinson" vakkundig kapot gemaakt.
Op deze manier is er voor mij in ieder geval geen rochel meer aan.
Waarom zou hij dan in vredesnaam zelf drie stemmen inzetten?quote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat Radmilo echt naar huis wilde en verwacht had dat iedereen wel op hem zou stemmen?
Er zal inderdaad vast wel een interventie zijn geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er ook wel het een en ander gezegd is nadat krista in eerste instantie weggelopen was. Ze kwam terug, en moest gaan zitten van art en nicolette en mocht haar verhaal doen.
het tussenliggende gedeelte is niet in beeld gebracht, maar gezien de schuldbewuste gezichten van een aantal zal daar best wel een flinke rel zijn geweest
Held van het jaar, kappa?!quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef noodgang het volgende:
Zo die Radmillo gaat ook op voor de klootzak-van-het-jaaraward. Man man
Vast dezelfde mafketel die bedacht heeft om aan het begin 2 spelers naar afvallerseiland te laten sturen en die bedacht heeft dat de verliezer kan duelleren om een ander zijn stem af te pakken. Alles om sensatie uit te lokken.quote:Op maandag 13 november 2023 21:57 schreef GereDathan het volgende:
Ze moeten die debiel van een Radmilo daar in het bos achterlaten. Samen met de productie, welke mafketel keurt zulke teksten op stembriefjes goed?
Knap?quote:Op maandag 13 november 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belachelijk knappe jongen, maar sinds gister niet meer dan dat. Wat een teleurstelling.
Of ze knippen en monteren als een malle.
Nog steeds snap ik niet waarom Mark zo hypocriet bezig is. Wie weet horen we het nog waarom hij iets mag wat een ander niet mocht.
Twi... X blaast ook behoorlijk op en niet in zijn voordeel.quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef noodgang het volgende:
Zo die Radmillo gaat ook op voor de klootzak-van-het-jaaraward. Man man
Als dat zo was, waarom zou je dan zelf 3 stemmen inzetten op een ander en het risico dat je NIET gata vergroten?quote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
Natuurlijk is het niet okay hoe het is gegaan en gaat Radmilo veel te ver, maar toch ben ik blij dat ze eruit is. Halverwege de aflevering was ik weer bang voor zo'n gezapige aflevering, zoals vorige week, toen er ook geen echte stemming was.
Radmilo is een lul, maar hij heeft wel de aflevering kleur gegeven.
Niet te doen dit, inderdaadquote:
En qua timing idd gepost bij de exit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:21 schreef Kuhn het volgende:
Je moet eens op Instagram naar het profiel van Radmilo gaan (@:radmilosoda) en zijn laatste post bekijken. Wal-ge-lijk.
Nee dat is Brit Dekker al.quote:
Maar de reacties daarop zijn dan weer heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:21 schreef Kuhn het volgende:
Je moet eens op Instagram naar het profiel van Radmilo gaan (@:radmilosoda) en zijn laatste post bekijken. Wal-ge-lijk.
Zet de link er dan gewoon bij...quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:21 schreef Kuhn het volgende:
Dit noem ik knap, ja. Of het is je smaak is, is een tweede natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:30 schreef BE het volgende:
[..]
Knap?Ik vind hem echt een griezel!
Die mond!
o
Dat van het begin naar afvallerseiland is niet nieuw en hoort wel een beetje bij de expeditie, ze zijn ook wel eens met 100 begonnen waarvan er direct weet ik hoeveel weg gingen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vast dezelfde mafketel die bedacht heeft om aan het begin 2 spelers naar afvallerseiland te laten sturen en die bedacht heeft dat de verliezer kan duelleren om een ander zijn stem af te pakken. Alles om sensatie uit te lokken.
Grappig dat hij nu nog doorgaat. Weet je helemaal zeker dat het echt een vervelende, misselijke man is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:21 schreef Kuhn het volgende:
Hij heeft prachtige ogen, maar ik vind zijn mond echt heel onaantrekkelijk. Ik heb altijd het idee dat hij op het punt staat te gaan kwijlen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit noem ik knap, ja. Of het is je smaak is, is een tweede natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Hij mag dat, en hoort gewoon bij het spel. Beetje leedvermaak is juist leuk bij dit soort TV shows.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En qua timing idd gepost bij de exit.
Zo kinderachtig. Ff lekker een dansje doen, omdat je walgelijke onsportieve actie gelukt is.
Dan hoop ik op karma voor hem, hoort ook bij het spelletje dan tochquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag dat, en hoort gewoon bij het spel. Beetje leedvermaak is juist leuk bij dit soort TV shows.
Als Krista hetzelfde had gedaan was je ziedend geweest. Stukje selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag dat, en hoort gewoon bij het spel. Beetje leedvermaak is juist leuk bij dit soort TV shows.
Natuurlijk mag dat, is niet tegen de wet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jochen is eigenlijk ook in het verhaal van Radmilo getrapt dat ie heimwee had en naar huis wilde.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Krista hetzelfde had gedaan was je ziedend geweest. Stukje selectieve verontwaardiging.
Het is een programma van schaapjes en rancune dit jaar. Ilse, Willem, Iris, Floris, allemaal schaapjes en Radmilo/Mark zaten met pure rancune. Krista was ook alleen nog maar bozig over hoe ze tegen haar tekeer gingen.
De enige die daar niet aan meedoen zijn Guido en Jochen, die hebben nu ook wel een sterke positie, niet toevallig. Sociaal het meest vaardig gespeeld. Maar nu moeten zij een belangrijke keuze maken welk bondje zij steunen. Ik denk dat het slim is om bij Willem en Ilse aan te sluiten, dan kunnen ze eerst aan de andere kant iemand wegspelen en zij zullen alsnog niet het eerste doelwit zijn (hoewel Jochen nog enigszins risico zal lopen). Probleem is dat ik Jochen Radmillo er niet snel uit zie stemmen, behalve misschien omdat hij nu voelt dat hij niet bij het 'bondje' hoort (of Guido in het complot zat is gisteren nooit duidelijk geworden). Die zal het liefste op Iris gaan denk ik, want zwakste speler.
Veel zal ook afhangen van wie immuniteit haalt volgende week en wie zn stem kwijtraakt. Maar als nu Willem en Ilse eruit gaan heb je weer weken doodsaai spel. Het is tot nu toe niet een keer spannend geweest, behalve dan de nepactie van Radmillo om ervoor te zorgen dat Krista zeker niet al haar stemmen ging proberen in te zetten.
Volledig inhoudloos, maar wellicht voor de dames (en sommige heren) een aangenaam iets om naar te kijken.quote:Op maandag 13 november 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belachelijk knappe jongen, maar sinds gister niet meer dan dat. Wat een teleurstelling.
Ik vind Mark juist alles behalve hypocriet. Hij heeft voor zichzelf redenen om op Krista te stemmen (en dat mag je terecht of onterecht vinden) en houdt dat ook stug vol. Dat vind ik juist alles behalve hypocriet, het was hypocrieter geweest als hij nu ineens Radmilo was gaan stemmen.quote:Of ze knippen en monteren als een malle.
Nog steeds snap ik niet waarom Mark zo hypocriet bezig is. Wie weet horen we het nog waarom hij iets mag wat een ander niet mocht.
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:55 schreef BE het volgende:
[..]
Hij heeft prachtige ogen, maar ik vind zijn mond echt heel onaantrekkelijk. Ik heb altijd het idee dat hij op het punt staat te gaan kwijlen.![]()
Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |