Heel vies ja.quote:Op zondag 12 november 2023 21:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die boodschappen op de stemmen man dat is gewoon laag. En dan is het niet persoonlijk.
Niet dat ik meer kan herinerrenquote:Op zondag 12 november 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog niet zoveel seizoenen. Hoe vaak is dit voorgekomen dat er redenen onder een naam geschreven wordt?
Hoeveel mensen hebben er nu een reden bijgeschreven? (Ik heb niet alles gezien.) Radmilo, Mark en Floris?quote:Op zondag 12 november 2023 22:21 schreef rowan634 het volgende:
treurige eilandraad zeg, ik snapte haar reactie volledig. zo'n kneus radmilo die dan "voor max" erop schrijft, terwijl die zelf naar huis wilde met zn heimwee..
Dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Waren die briefjes van Radmilo? Die laatste "voor Max" was sowieso bespottelijk, omdat hij zelf naar huis wildequote:Op zondag 12 november 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog niet zoveel seizoenen. Hoe vaak is dit voorgekomen dat er redenen onder een naam geschreven wordt?
Ik vraag me nog steeds af wat Eva precies verteld heeft. Ik ga denk ik voor het eerst de reünie weer kijken. Normaal vind ik het te veel gezever maar nu wil ik graag alles boven tafel hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 22:21 schreef rowan634 het volgende:
dit seizoen is eigenlijk helemaal niks zonder eva
zelfs dit gedoe komt alleen maar doordat eva bepaalde dingen over krista heeft gezegd tegen mark![]()
Er zijn wel eens seizoenen geweest dat als je dit hardop zei of bleef herhalen je dan ook uit het spel werd gehaald. Misschien moeten ze die regel weer in ere herstellen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een naaistreek, wat mij betreft, zeggen dat je naar huis wil terwijl het niet zo is.
Ik zou opgestaan zijn en niet zijn teruggekomen. Dieptriest dat niet zo alpha boi zich moet laten gelden via de briefjes. Wat ik al eerder zei, kleuterklas niveau.quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef Pap89 het volgende:
Van mij hoefde Krista er niet persé uit, beetje kansloos van iedereen die maar bij “Kamp Noord” blabla gezeur blijven hangen.
MAAR, ze heeft geen enkele reden om de andere daar zelf op af te vallen terwijl ze zelf wel een spel wilde spelen vanaf dag 1, alleen daar gewoon in heeft gefaald.
Het is een jankerd eerste klas, mooi dat ze met een smoel vol tanden staat nu het bij haar gebackfired wordt.quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef Pap89 het volgende:
Van mij hoefde Krista er niet persé uit, beetje kansloos van iedereen die maar bij “Kamp Noord” blabla gezeur blijven hangen.
MAAR, ze heeft geen enkele reden om de andere daar zelf op af te vallen terwijl ze zelf wel een spel wilde spelen vanaf dag 1, alleen daar gewoon in heeft gefaald.
Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef Pap89 het volgende:
En vergeet niet dat Mark ook een immuniteitsmunt heeft en dit aan Iris heeft verteld. Met de vermelding dat Iris dit tegen niemand mocht zeggen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:22 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.
Je ziet dit bij de mannen vaak al op natuurlijke wijze/automatisch gebeuren, die bonden sneller en stemmen makkelijker vrouwen weg en de vrouwen reageren daar doorgaans met 'girlpower' op.
Krista was ook niet mijn favoriet, maar ze is in feite twee keer buiten haar invloed om voor het blok gezet. Eerst kwam ze in een lastige positie door het spel zelf, daarna doordat Eva haar in vertrouwen nam.
Om daar dan als Mark, Radmilo (en o zo lieve en onschuldig maar eigenlijk sneaky Iris) zo geschokt, haatdragend en op de persoon te reageren is m.i. verre van sportief en volstrekt onnodig.
Scherpe analyse!quote:Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
bewust of onbewust zo gedaan misschien
Die leken niet bepaald vrolijk en ontspannen nee.quote:Op maandag 13 november 2023 00:40 schreef Cosima het volgende:
Je merkt het ook wel aan de presentatoren trouwens dus ik denk ook niet dat het alleen knip en plakwerk is.
Nja, die persoonlijke subteksten kunnen moeilijk aan de montage liggen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Pesten, jammer dat dit weer zo geframed wordt als pesten dat hoort bij het spel en hoe het gespeeld wordt. Ik vind dat totaal niet pesten, en als dit er zo uit ziet dan is dat toch hoe de montages dit laten lijken. Ander snap je niets van TV.
Is geen frame, er was geen enkele reden waarom het op deze manier moest en wat ze Krista kwalijk nemen is al de hele tijd zwaar overdreven.quote:Op maandag 13 november 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Pesten, jammer dat dit weer zo geframed wordt als pesten dat hoort bij het spel en hoe het gespeeld wordt. Ik vind dat totaal niet pesten, en als dit er zo uit ziet dan is dat toch hoe de montages dit laten lijken. Ander snap je niets van TV.
Maar zonder deze hele show was Krista ook weggestemd, want vrijwel iedereen wilde haar weg hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het spel, en terecht. Wat vanavond gebeurd was gewoon heel erg hypocriet van Krista. Maar zoals gezegd blijf de move die Radmillo gaf om te willen vertrekken, maar dat dit een list was van hem, totaal niet gehoord of gezien in de aflevering van vanavond. Dat is echt een grote fout van de productie anders konden wij dit als kijker dus zien aankomen want ik dacht dat dit weer een verkapte vrijwillige exit eilandraad zou worden, maar dat zou natuurlijk ridicuul geweest zijn na Maxim's vertrek wat op zo'n zelfde manier is gegaan. Dus iets klopt er niet bij de montage, bewust of onbewust zo gedaan misschien.
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"quote:Op maandag 13 november 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Ach het is Freaky40:die als enige dit mooi vindt , die anderen beticht geen verstand van TV te hebben, dit is Robinson onwaardig , ,Ratmilo exit volgende week dat zou gerechtigheid zijnquote:Op maandag 13 november 2023 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"
Nou he! Ik had gisterenavond ook echt iets van 'als het op deze manier moet, laat dan maar'. Dat hele gekonkel is schijtirritant en soms ook gewoon heel pijnlijk om te zien...quote:Op zondag 12 november 2023 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
godverdomme wat is radmilo een zielige kleine man zeg
met z'n onderschriften.
wat een vervelend seizoen is dit.
En mark is ook plots enorm treurig geworden, opzouten.
Alleen Radmilo bij alle drie zijn stemmen.quote:Op zondag 12 november 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben er nu een reden bijgeschreven? (Ik heb niet alles gezien.) Radmilo, Mark en Floris?
Bondjes maken gebeurd altijd in Robinson dit akelige gedrag zoals van Ratmilo niet, dit is geen fijn clubje mensenquote:Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
Het enige wat Krista in het begin heeft gedaan is het proberen om een bondje te maken met de vrouwen. En nu blijkt wel dat ze daar gelijk in had, dat dat zou moeten, Nu worden een voor een de vrouwen geelimineerd.
en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)
en dan nu Radmillo nadat hij al zijn stemmen heeft gegeven aan krista, met het nodige commentaar erbij, dan nog een keer tegen Krista zeggen : het is niet persoonlijk
Hij had wel al meerdere malen aangegeven dat hij pas ER uit zou gaan als Krista eruit gewerkt zou hebben.
Als dit de tendens gaat zijn, rancuneus pestgedrag in plaats van het spel spelen om in de finale te komen, dan is denk ik het concept "Expeditie Robinson" vakkundig kapot gemaakt.
Op deze manier is er voor mij in ieder geval geen rochel meer aan.
Dit. Slaat echt nergens op.quote:Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)
Eens, op afvallerseiland vond ik hem een heel sympathiek blij ei, maar hij laat zich nu wel weer van zijn mindere kant kennen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit. Slaat echt nergens op.
Die mag er van mij uit. Blijkt niet te zijn wat velen dachten.
Nogmaals, het was geen pesten, het was puur tactiek. Dat zij zo'n schaapje is dat dit pesten vind, dan is dat volledig aan haar te wijten want zij wilde ook het spel spelen in het begin met bondjes tussen de meiden. Punt.quote:Op maandag 13 november 2023 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"
Die gaat helemaal nergens heen. En als dat zo is, heeft hij mooi dat klusje geklaard en stapt hij zelf op zonder weggestemd te worden de volgende keer ga ik vanuit want als dat gebeurd is dit seizoen als nog zwaar verziekt dat ze dit toestaan op die manier. Weg gaan prima, maar niet via een eilandraad.quote:Op maandag 13 november 2023 08:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach het is Freaky40:die als enige dit mooi vindt , die anderen beticht geen verstand van TV te hebben, dit is Robinson onwaardig , ,Ratmilo exit volgende week dat zou gerechtigheid zijn
er is een verschil tussen bondjes maken (dat gebeurt elk jaar) en dit volkomen rancuneuze op de persoon gespeelde gedoe van Radmillo.quote:Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals, het was geen pesten, het was puur tactiek. Dat zij zo'n schaapje is dat dit pesten vind, dan is dat volledig aan haar te wijten want zij wilde ook het spel spelen in het begin met bondjes tussen de meiden. Punt.
Gelukkig heb ik twee hele lieve zussen en heb jou niet nodig in die functiequote:Op maandag 13 november 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Van Radmillo alleen ja? Welnee, dat was al het bondje van Maxim en ook Mark. Maxim is weg en Mark heeft gewoon Radmillo gevolgd, dus ga nu niet alles op hem afschuiven zus.
Good for youquote:Op maandag 13 november 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik twee hele lieve zussen en heb jou niet nodig in die functie
Ik sluit niet uit dat Eva in haar moodswings de betrokkenheid van Krista ook nog wat erger heeft gemaaktquote:Op zondag 12 november 2023 22:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat Eva precies verteld heeft. Ik ga denk ik voor het eerst de reünie weer kijken. Normaal vind ik het te veel gezever maar nu wil ik graag alles boven tafel hebben.
Eensquote:Op zondag 12 november 2023 23:22 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.
Je ziet dit bij de mannen vaak al op natuurlijke wijze/automatisch gebeuren, die bonden sneller en stemmen makkelijker vrouwen weg en de vrouwen reageren daar doorgaans met 'girlpower' op.
Krista was ook niet mijn favoriet, maar ze is in feite twee keer buiten haar invloed om voor het blok gezet. Eerst kwam ze in een lastige positie door het spel zelf, daarna doordat Eva haar in vertrouwen nam.
Om daar dan als Mark, Radmilo (en o zo lieve en onschuldig maar eigenlijk sneaky Iris) zo geschokt, haatdragend en op de persoon te reageren is m.i. verre van sportief en volstrekt onnodig.
Stoere kerel ja die Ratmiloquote:Op maandag 13 november 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal nergens heen. En als dat zo is, heeft hij mooi dat klusje geklaard en stapt hij zelf op zonder weggestemd te worden de volgende keer ga ik vanuit want als dat gebeurd is dit seizoen als nog zwaar verziekt dat ze dit toestaan op die manier. Weg gaan prima, maar niet via een eilandraad.
Maar waarom zou Radmilo op winnaarseiland het dan ook nog een keer expliciet tegen Jochen zeggen, want die zou dan allang in het complot moeten hebben gezetenquote:Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het spel, en terecht. Wat vanavond gebeurd was gewoon heel erg hypocriet van Krista. Maar zoals gezegd blijf de move die Radmillo gaf om te willen vertrekken, maar dat dit een list was van hem, totaal niet gehoord of gezien in de aflevering van vanavond. Dat is echt een grote fout van de productie anders konden wij dit als kijker dus zien aankomen want ik dacht dat dit weer een verkapte vrijwillige exit eilandraad zou worden, maar dat zou natuurlijk ridicuul geweest zijn na Maxim's vertrek wat op zo'n zelfde manier is gegaan. Dus iets klopt er niet bij de montage, bewust of onbewust zo gedaan misschien.
Krista was er inderdaad ook wel uitgegaan zonder dat Radmilo de "ik wil naar huis-kaart" zou hebben getrokken, dit was allemaal erg onnodig grievend, enkel om haar nog een extra trap na te geven.quote:Op maandag 13 november 2023 00:40 schreef Cosima het volgende:
Vind het zo belachelijk dat mensen dit het spel noemen. Krista was er toch ook gewoon uit gegaan zonder dat hele toneelstuk. En die opmerkingen onder de briefjes. Hoezo voor max ook, hij wilde er zelf uit. Ik word echt helemaal naar van dit seizoen joh. Moet gewoon kijken naar pesten, naar zowel eva als krista nu. Je merkt het ook wel aan de presentatoren trouwens dus ik denk ook niet dat het alleen knip en plakwerk is.
Ja, dat weet ik ook niet. Ik heb ze helemaal niets horen vertellen over een opzetje om het zo te gaan doen, dus dat is iets wat je de programmamakers kunt verwijten want dit kwam totaal uit het niets en is niet goed 'verteld' in de aflevering. Er lijkt wel een heel deel te missen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waarom zou Radmilo op winnaarseiland het dan ook nog een keer expliciet tegen Jochen zeggen, want die zou dan allang in het complot moeten hebben gezeten
Nee die zat niet in het complot. Vertelde krista geloof ik in een interview.quote:Op maandag 13 november 2023 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waarom zou Radmilo op winnaarseiland het dan ook nog een keer expliciet tegen Jochen zeggen, want die zou dan allang in het complot moeten hebben gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |