abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211278776
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:31 schreef Verida het volgende:

[..]
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"
Ach het is Freaky40:die als enige dit mooi vindt , die anderen beticht geen verstand van TV te hebben, dit is Robinson onwaardig , ,Ratmilo exit volgende week dat zou gerechtigheid zijn
  maandag 13 november 2023 @ 09:35:48 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211279177
quote:
85s.gif Op zondag 12 november 2023 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
godverdomme wat is radmilo een zielige kleine man zeg

met z'n onderschriften.

wat een vervelend seizoen is dit.

En mark is ook plots enorm treurig geworden, opzouten.
Nou he! Ik had gisterenavond ook echt iets van 'als het op deze manier moet, laat dan maar'. Dat hele gekonkel is schijtirritant en soms ook gewoon heel pijnlijk om te zien...

quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoeveel mensen hebben er nu een reden bijgeschreven? (Ik heb niet alles gezien.) Radmilo, Mark en Floris?
Alleen Radmilo bij alle drie zijn stemmen.

(Ik denk overigens dat zijn 'voor Max' bedoeld is als 'Max had jou vandaag ook graag een stem gegeven', dus meer namens dan als vergelding ofzo. Maar dan nog, het blijft een keuzenactie.)

Ik vond het trouwens ook wel een beetje lastig, maar wel begrijpelijk, dat iemand als Ilse zichtbaar aangedaan was maar dan toch niks zegt. Maar ja, als je dat doet hang je zelf de week erna, dus ik snap het wel.
(En dan doe ik even de aanname dat zij het hier totaal niet mee eens was.)

[ Bericht 21% gewijzigd door BE op 13-11-2023 09:41:39 ]
pi_211279365
Het enige wat Krista in het begin heeft gedaan is het proberen om een bondje te maken met de vrouwen. En nu blijkt wel dat ze daar gelijk in had, dat dat zou moeten, Nu worden een voor een de vrouwen geelimineerd.

en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)

en dan nu Radmillo nadat hij al zijn stemmen heeft gegeven aan krista, met het nodige commentaar erbij, dan nog een keer tegen Krista zeggen : het is niet persoonlijk

Hij had wel al meerdere malen aangegeven dat hij pas ER uit zou gaan als Krista eruit gewerkt zou hebben.

Als dit de tendens gaat zijn, rancuneus pestgedrag in plaats van het spel spelen om in de finale te komen, dan is denk ik het concept "Expeditie Robinson" vakkundig kapot gemaakt.
Op deze manier is er voor mij in ieder geval geen rochel meer aan.
pi_211279413
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
Het enige wat Krista in het begin heeft gedaan is het proberen om een bondje te maken met de vrouwen. En nu blijkt wel dat ze daar gelijk in had, dat dat zou moeten, Nu worden een voor een de vrouwen geelimineerd.

en vervolgens heeft ze niet doorgegeven dat Eva haar had verteld van die munt (Mark doet precies hetzelfde, maar dan is het ineens stoer)

en dan nu Radmillo nadat hij al zijn stemmen heeft gegeven aan krista, met het nodige commentaar erbij, dan nog een keer tegen Krista zeggen : het is niet persoonlijk

Hij had wel al meerdere malen aangegeven dat hij pas ER uit zou gaan als Krista eruit gewerkt zou hebben.

Als dit de tendens gaat zijn, rancuneus pestgedrag in plaats van het spel spelen om in de finale te komen, dan is denk ik het concept "Expeditie Robinson" vakkundig kapot gemaakt.
Op deze manier is er voor mij in ieder geval geen rochel meer aan.
Bondjes maken gebeurd altijd in Robinson dit akelige gedrag zoals van Ratmilo niet, dit is geen fijn clubje mensen
pi_211279442
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Verida het volgende:

Dit. Slaat echt nergens op.
Die mag er van mij uit. Blijkt niet te zijn wat velen dachten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 13 november 2023 @ 10:28:11 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211279766
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit. Slaat echt nergens op.
Die mag er van mij uit. Blijkt niet te zijn wat velen dachten.
Eens, op afvallerseiland vond ik hem een heel sympathiek blij ei, maar hij laat zich nu wel weer van zijn mindere kant kennen.
  maandag 13 november 2023 @ 10:31:09 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211279799
Er zijn soms wel kleine irritaties waardoor mensen stemmen op anderen, los van het tactische spel. Maar ik heb het in jaren eigenlijk niet zo persoonlijk gezien als gisterenavond. En dan Radmilo met het is niet persoonlijk, dit was ook super persoonlijk. En waarom ze boos komt vooral door het verhaal wat Mark verteld heeft aan Max en Radmilo, wat volgens mij helemaal niet zo gebeurd is.
pi_211280088
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:31 schreef Verida het volgende:

[..]
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"
Nogmaals, het was geen pesten, het was puur tactiek. Dat zij zo'n schaapje is dat dit pesten vind, dan is dat volledig aan haar te wijten want zij wilde ook het spel spelen in het begin met bondjes tussen de meiden. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211280098
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ach het is Freaky40:die als enige dit mooi vindt , die anderen beticht geen verstand van TV te hebben, dit is Robinson onwaardig , ,Ratmilo exit volgende week dat zou gerechtigheid zijn
Die gaat helemaal nergens heen. En als dat zo is, heeft hij mooi dat klusje geklaard en stapt hij zelf op zonder weggestemd te worden de volgende keer ga ik vanuit want als dat gebeurd is dit seizoen als nog zwaar verziekt dat ze dit toestaan op die manier. Weg gaan prima, maar niet via een eilandraad.

[ Bericht 17% gewijzigd door freaky40 op 13-11-2023 11:23:26 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_211280330
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nogmaals, het was geen pesten, het was puur tactiek. Dat zij zo'n schaapje is dat dit pesten vind, dan is dat volledig aan haar te wijten want zij wilde ook het spel spelen in het begin met bondjes tussen de meiden. Punt.
er is een verschil tussen bondjes maken (dat gebeurt elk jaar) en dit volkomen rancuneuze op de persoon gespeelde gedoe van Radmillo.

bondjes zijn om met sterke of juist niet sterke personen over te blijven omdat je dan de beste kans krijgt om de finale te winnen.

dit was rancune, pesterig gedrag wat er alleen maar op gebaseerd was om 1 persoon weg te krijgen, tot zelfs het beweren van : ik ga pas van het eiland af als zij eraf is.
pi_211280352
Van Radmillo alleen ja? Welnee, dat was al het bondje van Maxim en ook Mark. Maxim is weg en Mark heeft gewoon Radmillo gevolgd, dus ga nu niet alles op hem afschuiven zus.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 13 november 2023 @ 11:31:43 #137
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_211280393
Ik vond het juist mooi hoe dat gisteren ging. Was halverwege al pissed dat er weer iemand uit zichzelf weg zou gaan waardoor ik steeds minder zin heb om te kijken. Dat dan ineens toch Krista eruit vliegt EN zij zichzelf zo laat kennen door weg te lopen zorgde voor een mooi eind.

Je weet dat je in een spel zit waar niets is wat het lijkt (of was dat een ander programma met Art? :) ) en dat je daar zelf vol gas aan meedoet. Dat je dan (nadat je al twee weken de dans ontspringt) met je eigen middelen (konkelen) wordt weggestuurd is karma.

Vooraf vond ik het wel leuk dat Krista meedeed (moest mijn vrouw eerst uitleggen wie zij was) maar al snel begon ik mij aan haar te ergeren.

Overigens ergeren wij ons ook aan Radmilo hoor, begrijp mij niet verkeerd. Meneer vind zichzelf fantastisch maar speelt niets klaar en eindigt telkens bijna als laatste daar waar hij aangaf zo blij te zijn dat hij eindelijk voor zichzelf kon strijden en kon laten zien zien hoe goed en sterk hij wel niet is. Mafklapper.
pi_211280404
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Van Radmillo alleen ja? Welnee, dat was al het bondje van Maxim en ook Mark. Maxim is weg en Mark heeft gewoon Radmillo gevolgd, dus ga nu niet alles op hem afschuiven zus.
Gelukkig heb ik twee hele lieve zussen en heb jou niet nodig in die functie
pi_211280443
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:33 schreef Verida het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik twee hele lieve zussen en heb jou niet nodig in die functie
Good for you _O_
Allemaal cabaretteketet!
pi_211280482
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 22:36 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vraag me nog steeds af wat Eva precies verteld heeft. Ik ga denk ik voor het eerst de reünie weer kijken. Normaal vind ik het te veel gezever maar nu wil ik graag alles boven tafel hebben.
Ik sluit niet uit dat Eva in haar moodswings de betrokkenheid van Krista ook nog wat erger heeft gemaakt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211280490
Mag verwijderd worden
pi_211280505
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 23:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.
Je ziet dit bij de mannen vaak al op natuurlijke wijze/automatisch gebeuren, die bonden sneller en stemmen makkelijker vrouwen weg en de vrouwen reageren daar doorgaans met 'girlpower' op.

Krista was ook niet mijn favoriet, maar ze is in feite twee keer buiten haar invloed om voor het blok gezet. Eerst kwam ze in een lastige positie door het spel zelf, daarna doordat Eva haar in vertrouwen nam.

Om daar dan als Mark, Radmilo (en o zo lieve en onschuldig maar eigenlijk sneaky Iris) zo geschokt, haatdragend en op de persoon te reageren is m.i. verre van sportief en volstrekt onnodig.
Eens _O_
pi_211280513
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die gaat helemaal nergens heen. En als dat zo is, heeft hij mooi dat klusje geklaard en stapt hij zelf op zonder weggestemd te worden de volgende keer ga ik vanuit want als dat gebeurd is dit seizoen als nog zwaar verziekt dat ze dit toestaan op die manier. Weg gaan prima, maar niet via een eilandraad.
Stoere kerel ja die Ratmilo
pi_211280516
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het spel, en terecht. Wat vanavond gebeurd was gewoon heel erg hypocriet van Krista. Maar zoals gezegd blijf de move die Radmillo gaf om te willen vertrekken, maar dat dit een list was van hem, totaal niet gehoord of gezien in de aflevering van vanavond. Dat is echt een grote fout van de productie anders konden wij dit als kijker dus zien aankomen want ik dacht dat dit weer een verkapte vrijwillige exit eilandraad zou worden, maar dat zou natuurlijk ridicuul geweest zijn na Maxim's vertrek wat op zo'n zelfde manier is gegaan. Dus iets klopt er niet bij de montage, bewust of onbewust zo gedaan misschien.
Maar waarom zou Radmilo op winnaarseiland het dan ook nog een keer expliciet tegen Jochen zeggen, want die zou dan allang in het complot moeten hebben gezeten :?
pi_211280531
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:40 schreef Cosima het volgende:
Vind het zo belachelijk dat mensen dit het spel noemen. Krista was er toch ook gewoon uit gegaan zonder dat hele toneelstuk. En die opmerkingen onder de briefjes. Hoezo voor max ook, hij wilde er zelf uit. Ik word echt helemaal naar van dit seizoen joh. Moet gewoon kijken naar pesten, naar zowel eva als krista nu. Je merkt het ook wel aan de presentatoren trouwens dus ik denk ook niet dat het alleen knip en plakwerk is.
Krista was er inderdaad ook wel uitgegaan zonder dat Radmilo de "ik wil naar huis-kaart" zou hebben getrokken, dit was allemaal erg onnodig grievend, enkel om haar nog een extra trap na te geven.
pi_211280549
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Maar waarom zou Radmilo op winnaarseiland het dan ook nog een keer expliciet tegen Jochen zeggen, want die zou dan allang in het complot moeten hebben gezeten :?
Ja, dat weet ik ook niet. Ik heb ze helemaal niets horen vertellen over een opzetje om het zo te gaan doen, dus dat is iets wat je de programmamakers kunt verwijten want dit kwam totaal uit het niets en is niet goed 'verteld' in de aflevering. Er lijkt wel een heel deel te missen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211280585
Het is gewoon erg dat zo'n vrij nietszeggend poppetje als Iris en zo'n zelfoverschatte patser als Radmilo straks de finale gaan halen.

Ilse en Willem gaan er straks als sterke spelers op sociaal en spelvlak gewoon eerder uit, dat voelt altijd een beetje onrechtvaardig :P
  maandag 13 november 2023 @ 12:04:07 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211280676
Ik vond het trouwens ook apart dat de eilandraad deze keer overdag was ipv 's avonds, was daar een reden voor?
pi_211280681
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee die zat niet in het complot. Vertelde krista geloof ik in een interview.

Hebben jullie ook gezien wat kutmilo op z'n insta heeft geplaatst na de uitzending?

Voor alle mensen die het het spel vinden: Een spel speel je om te winnen en om te winnen mag je wat mij betreft hard spelen. Maar hij wil niet winnen want volgende week stapte hij zelf op. Het heeft dus niks te maken met een spel.

Ik dacht trouwens te zien dat iris zich eigenijk ook knal lullig voelde. Denk dat die er niet trots op is bij het terugkijken. Ook die roddelsessie in zee vorige week.
  maandag 13 november 2023 @ 12:09:19 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211280695
Dus Radmilo stapt er volgende week wel echt zelf uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')