abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211276760
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:33 schreef Document1 het volgende:

[..]
Die boodschappen op de stemmen man dat is gewoon laag. En dan is het niet persoonlijk. _O-
Heel vies ja.
pi_211276765
Ik kijk nog niet zoveel seizoenen. Hoe vaak is dit voorgekomen dat er redenen onder een naam geschreven wordt? _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 21:59:34 #103
446930 crew  ESF1Gamer
pi_211276773
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog niet zoveel seizoenen. Hoe vaak is dit voorgekomen dat er redenen onder een naam geschreven wordt? _O-
Niet dat ik meer kan herinerren
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211276804
Radmilo en Mark mogen er van mij snel uit.

Stem iemand eruit. Maar laat dit soort sneue teksten weg. -O-
pi_211276898
godverdomme wat is radmilo een zielige kleine man zeg

met z'n onderschriften.

wat een vervelend seizoen is dit.

En mark is ook plots enorm treurig geworden, opzouten.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 12 november 2023 @ 22:21:10 #106
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_211277021
dit seizoen is eigenlijk helemaal niks zonder eva
zelfs dit gedoe komt alleen maar doordat eva bepaalde dingen over krista heeft gezegd tegen mark :+ _O-

ik vond krista vanaf het begin af aan al een beetje vervelend, maar ik snapte niet waarom de groep zo woest was op haar.

treurige eilandraad zeg, ik snapte haar reactie volledig. zo'n kneus radmilo die dan "voor max" erop schrijft, terwijl die zelf naar huis wilde met zn heimwee.. :+
TEAM TAFEL
pi_211277027
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 22:21 schreef rowan634 het volgende:

treurige eilandraad zeg, ik snapte haar reactie volledig. zo'n kneus radmilo die dan "voor max" erop schrijft, terwijl die zelf naar huis wilde met zn heimwee.. :+
Hoeveel mensen hebben er nu een reden bijgeschreven? (Ik heb niet alles gezien.) Radmilo, Mark en Floris?
pi_211277054
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Waren die briefjes van Radmilo? Die laatste "voor Max" was sowieso bespottelijk, omdat hij zelf naar huis wilde _O-

Maar wat voor een rancuneuze walgelijke lul ben je als je aangeeft dat ze je weg mogen stemmen maar dan achter iemands rug zo je gram gaat lopen halen. Sowieso was die hele Eva-gate enorm opgeblazen en onterecht op Krista afgeschoven, want als ze Eva wel onder de bus had gegooid was ze daar wel op af gerekend.

Ik snap die hele move trouwens nog steeds niet, heeft ie nou wel of niet aangegeven weggestemd te willen worden op het oorspronkelijke eiland? Want Jochem ging er door die opmerking of winnaarseiland wel volledig in mee. Dat Floris dan niet mee wilde stemmen is nog tot daaraantoe. Radmilo had natuurlijk ook gewoon niet al zijn stemmen op Krista erin hoeven te gooien en op iemand anders kunnen stemmen, dus het leek me een bewuste wraakactie.

En als het nou een echt sterke speler was, maar hij heeft alle teamproeven verloren en bungelt bij elke individuele proef tot nu toe onderaan _O-

Vanaf nu maar juichen voor Ilse en Willem, maar die zullen nu wel aan de beurt komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211277169
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 22:21 schreef rowan634 het volgende:
dit seizoen is eigenlijk helemaal niks zonder eva
zelfs dit gedoe komt alleen maar doordat eva bepaalde dingen over krista heeft gezegd tegen mark :+ _O-

Ik vraag me nog steeds af wat Eva precies verteld heeft. Ik ga denk ik voor het eerst de reünie weer kijken. Normaal vind ik het te veel gezever maar nu wil ik graag alles boven tafel hebben.
Hotapnyc
pi_211277203
Wat een heerlijke aflevering, eindelijk die Krista exit! Wat liet ze zich kennen! Dacht even dat het weer een 'Petertje' exit zou worden net als vorige week, maar nog zo'n kansloze exit konden de makers zich niet veroorloven natuurlijk want dan is het hele spel en format failliet met dat soort kansloze acties van deelnemers. Vond het ook wel vreemd dat we nergens de verhaallijn in aanloop naar de eilandraad hebben gemerkt dat Radmillo een spel speelde met zijn vermeende vertrekwens en 'stem op mij'. Ik heb hem niet iets horen bekokstoven met die andere op winnaarseiland of wel? Vond het wel een mooie actie van hem en is daardoor wel gelijk gestegen in mijn aanzien voor de eindoverwinning, als je het zo speelt ben je EINDBAAS. _O_
Wat betreft vertrekken al die andere schaapjes zoals Willem en Ilse de komende 2 weken, maar die laatste gaat volgende week weer even lekker deugkneuzen zag ik al. Topshow!

[ Bericht 4% gewijzigd door MadMaster op 12-11-2023 22:47:55 (Flamen is niet toegestaan, zie het FB topic) ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_211277448
Van mij hoefde Krista er niet persé uit, beetje kansloos van iedereen die maar bij “Kamp Noord” blabla gezeur blijven hangen.

MAAR, ze heeft geen enkele reden om de andere daar zelf op af te vallen terwijl ze zelf wel een spel wilde spelen vanaf dag 1, alleen daar gewoon in heeft gefaald.
pi_211277501
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is ook gewoon een naaistreek, wat mij betreft, zeggen dat je naar huis wil terwijl het niet zo is.
Er zijn wel eens seizoenen geweest dat als je dit hardop zei of bleef herhalen je dan ook uit het spel werd gehaald. Misschien moeten ze die regel weer in ere herstellen.
Als je zegt dat je naar huis wilt of als je de anderen daarvan overtuigt dan moet je ook naar huis. Ik vind het een no go voor het spel als een dergelijke leugen als 'tactiek' gebruikt mag worden.

Overigens vind ik het vooral een no go dat RTL niet heeft ingegrepen bij die briefjes.
Wie zien wel vaker dat kandidaten er wat bij schrijven, maar dat is altijd positief. Een kusje of hartje of een sorry.
Deze teksten waren echter haatdragend en gewoon pestgedrag en RTL faciliteert dat.
Bij het sorteren van de stemmen hadden ze Radmilo gewoon moeten aanspreken en vragen ze opnieuw te schrijven of ze hadden zelf de stemmen opnieuw kunnen schrijven.
pi_211277507
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef Pap89 het volgende:
Van mij hoefde Krista er niet persé uit, beetje kansloos van iedereen die maar bij “Kamp Noord” blabla gezeur blijven hangen.

MAAR, ze heeft geen enkele reden om de andere daar zelf op af te vallen terwijl ze zelf wel een spel wilde spelen vanaf dag 1, alleen daar gewoon in heeft gefaald.
Ik zou opgestaan zijn en niet zijn teruggekomen. Dieptriest dat niet zo alpha boi zich moet laten gelden via de briefjes. Wat ik al eerder zei, kleuterklas niveau.
pi_211277543
quote:

Het is een jankerd eerste klas, mooi dat ze met een smoel vol tanden staat nu het bij haar gebackfired wordt. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_211277661
quote:

Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.
Je ziet dit bij de mannen vaak al op natuurlijke wijze/automatisch gebeuren, die bonden sneller en stemmen makkelijker vrouwen weg en de vrouwen reageren daar doorgaans met 'girlpower' op.

Krista was ook niet mijn favoriet, maar ze is in feite twee keer buiten haar invloed om voor het blok gezet. Eerst kwam ze in een lastige positie door het spel zelf, daarna doordat Eva haar in vertrouwen nam.

Om daar dan als Mark, Radmilo (en o zo lieve en onschuldig maar eigenlijk sneaky Iris) zo geschokt, haatdragend en op de persoon te reageren is m.i. verre van sportief en volstrekt onnodig.
pi_211277847
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 23:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het willen overblijven met alleen de vrouwen of alleen de mannen niet echt een bondje.
Je ziet dit bij de mannen vaak al op natuurlijke wijze/automatisch gebeuren, die bonden sneller en stemmen makkelijker vrouwen weg en de vrouwen reageren daar doorgaans met 'girlpower' op.

Krista was ook niet mijn favoriet, maar ze is in feite twee keer buiten haar invloed om voor het blok gezet. Eerst kwam ze in een lastige positie door het spel zelf, daarna doordat Eva haar in vertrouwen nam.

Om daar dan als Mark, Radmilo (en o zo lieve en onschuldig maar eigenlijk sneaky Iris) zo geschokt, haatdragend en op de persoon te reageren is m.i. verre van sportief en volstrekt onnodig.
En vergeet niet dat Mark ook een immuniteitsmunt heeft en dit aan Iris heeft verteld. Met de vermelding dat Iris dit tegen niemand mocht zeggen.

maar ja, dat schijnt dan weer normaal te zijn .
pi_211277948
Dat is het spel, en terecht. Wat vanavond gebeurd was gewoon heel erg hypocriet van Krista. Maar zoals gezegd blijf de move die Radmillo gaf om te willen vertrekken, maar dat dit een list was van hem, totaal niet gehoord of gezien in de aflevering van vanavond. Dat is echt een grote fout van de productie anders konden wij dit als kijker dus zien aankomen want ik dacht dat dit weer een verkapte vrijwillige exit eilandraad zou worden, maar dat zou natuurlijk ridicuul geweest zijn na Maxim's vertrek wat op zo'n zelfde manier is gegaan. Dus iets klopt er niet bij de montage, bewust of onbewust zo gedaan misschien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211277997
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
bewust of onbewust zo gedaan misschien
Scherpe analyse!
pi_211278023
Vind het zo belachelijk dat mensen dit het spel noemen. Krista was er toch ook gewoon uit gegaan zonder dat hele toneelstuk. En die opmerkingen onder de briefjes. Hoezo voor max ook, hij wilde er zelf uit. Ik word echt helemaal naar van dit seizoen joh. Moet gewoon kijken naar pesten, naar zowel eva als krista nu. Je merkt het ook wel aan de presentatoren trouwens dus ik denk ook niet dat het alleen knip en plakwerk is.
pi_211278056
Pesten, jammer dat dit weer zo geframed wordt als pesten dat hoort bij het spel en hoe het gespeeld wordt. Ik vind dat totaal niet pesten, en als dit er zo uit ziet dan is dat toch hoe de montages dit laten lijken. Ander snap je niets van TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211278058
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:40 schreef Cosima het volgende:

Je merkt het ook wel aan de presentatoren trouwens dus ik denk ook niet dat het alleen knip en plakwerk is.
Die leken niet bepaald vrolijk en ontspannen nee. :D
Hotapnyc
pi_211278065
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Pesten, jammer dat dit weer zo geframed wordt als pesten dat hoort bij het spel en hoe het gespeeld wordt. Ik vind dat totaal niet pesten, en als dit er zo uit ziet dan is dat toch hoe de montages dit laten lijken. Ander snap je niets van TV.
Nja, die persoonlijke subteksten kunnen moeilijk aan de montage liggen.
Hotapnyc
pi_211278350
quote:
Is geen frame, er was geen enkele reden waarom het op deze manier moest en wat ze Krista kwalijk nemen is al de hele tijd zwaar overdreven.

Bij Eva was ook veel pestgedrag, geen leuk seizoen om naar te kijken, geen leuke mensen.
pi_211278357
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat is het spel, en terecht. Wat vanavond gebeurd was gewoon heel erg hypocriet van Krista. Maar zoals gezegd blijf de move die Radmillo gaf om te willen vertrekken, maar dat dit een list was van hem, totaal niet gehoord of gezien in de aflevering van vanavond. Dat is echt een grote fout van de productie anders konden wij dit als kijker dus zien aankomen want ik dacht dat dit weer een verkapte vrijwillige exit eilandraad zou worden, maar dat zou natuurlijk ridicuul geweest zijn na Maxim's vertrek wat op zo'n zelfde manier is gegaan. Dus iets klopt er niet bij de montage, bewust of onbewust zo gedaan misschien.
Maar zonder deze hele show was Krista ook weggestemd, want vrijwel iedereen wilde haar weg hebben.
pi_211278726
quote:
heel knap om volkomen asociaal pestgedrag en rancune weer neer te zetten als : "dan snap je niets van tv"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')