Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ikzelf zie het meer als een morele verplichting, al snap ik dat zijn fans het al voldoende vinden dat hij races wint en WDC wordt.
En dat het Verstappen-belasting wordt genoemd: het is verkiezinngscampagne en hoge bomen vangen dan meer wind.
'meestal'quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoor interviews met wielrenners wel eens dat Amerikaanse wielrenners niet in Monaco maar ernaast wonen omdat de voordelen van Monaco (geen belasting betalen) niet opwegen tegen de nadelen (extra kosten), omdat ze in Amerika die vervallen belasting moeten betalen.
Dus dit gaat volgens mij niet helemaal op.
Helemaal mee eens, maar de tweet van Jos Verstappen / onder de naam Jos Verstappen maakte een hoop goed.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Het hele idee dat er voor Nederland ooit financieel iets te halen zou zijn bij Max Verstappen is sowieso belachelijk, hoe ze de wet ook aanpassen. Domme verkiezingspraat voor domme mensen met 'onderbuikgevoel'.
Ook al heeft hij hier wel gewoond, het doet er niet zoveel toe, hij werkt 1 weekend per jaar in NL, typisch weer een gevalletje van makkelijk scoren over de rug van een beroemdheid.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.
Iemand die nooit in NL heeft gewoond en hier dus ook geen publieke voorzieningen heeft genoten kan nooit 'moreel verplicht' zijn hier belasting te betalen.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik reageerde vooral op het 'morele' aspect. Het idee dat je 'iets terug moet doen voor je land', maar zelfs die vlieger gaat niet op voor NL, aangezien Max in z'n jonge jaren vooral gebruik heeft gemaakt van publieke voorzieningen (school, enz.) die door de Belgische belastingbetalers bekostigd zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al heeft hij hier wel gewoond, het doet er niet zoveel toe, hij werkt 1 weekend per jaar in NL, typisch weer een gevalletje van makkelijk scoren over de rug van een beroemdheid.
Waar de moraalridders aan voorbij gaan is wat door hem aan belastingen gegenereerd wordt, door oa GP Zandvoort en alles wat er omheen profiteert, reisbureaus, merchandising etc.
Behoorlijk Nederlands weer daar, zo te zien.quote:
het is daar nu behoorlijk koud, vooral om 23.00 s'avonds wanneer daar de race is, denk niet dat ze temp in de banden krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Behoorlijk Nederlands weer daar, zo te zien.
Nee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje raar dat iemand die niet in Nederland woont "moreel verplicht" zou zijn om hier belasting te betalen. Geldt dat wat jou betreft ook voor al die andere Nederlanders die over de hele wereld wonen?
Ok, logische wetquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee.
Wat mij betreft geldt het alleen voor Verstappen.
Tuurlijk. Mensen haten dingen waar geld op plekken 1, 2 en 3 staat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:07 schreef Rnie het volgende:
Aan de comments op social media te lezen, is de haat voor de Las Vegas Grand Prix immens groot.
Uiteraard, maar naast factor geld is er ook behoorlijk veel kritiek op de lay out en het overdreven gedoe omdat het las Vegas is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen haten dingen waar geld op plekken 1, 2 en 3 staat.
Waar denk je dat die well done Baku meme vandaan komt?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:16 schreef franklop het volgende:
Baku zou ook verschrikkelijk zijn.. zijn ook prima races al geweest. Wees blij dat ze wat nieuw geld/ markt aanboren, voordat ze te laat zijn.
Tuurlijk kan eea beter (liever geen S-A en hadden ze qua temperatuur vegas beter op een ander moment kunnen doen), maar denk dat eea echt nodig was om F1 een fatsoenlijke toekomst te geven
place your betsquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:19 schreef DKUp het volgende:
Ze verwachten regen, dat gaat leuk worden
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekochtquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:19 schreef DKUp het volgende:
Ze verwachten regen, dat gaat leuk worden
Vind dat eigenlijk wel leuk gedaan met die kerbsquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar naast factor geld is er ook behoorlijk veel kritiek op de lay out en het overdreven gedoe omdat het las Vegas is.
Zo zijn de kerbs met de kaartsymbolen ingelegd.![]()
![]()
[ afbeelding ]
De CU moet sowieso stil zijn omdat hun geliefde kerken zeer weinig belastingen betalen. Geen OZB bijvoorbeeld. Maar daar hoor ik die huichelaren niet over...quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik reageerde vooral op het 'morele' aspect. Het idee dat je 'iets terug moet doen voor je land', maar zelfs die vlieger gaat niet op voor NL, aangezien Max in z'n jonge jaren vooral gebruik heeft gemaakt van publieke voorzieningen (school, enz.) die door de Belgische belastingbetalers bekostigd zijn.
Nederland heeft alleen de lusten en niet de lasten waar het om Max Verstappen gaat, dus die droeftoeters moeten gewoon heel snel hun mond houden.
Nog iets kouder en ze moeten de strooiwagens van stal halen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekocht
Sta je daar, midden in de nacht, in de kou, in de regen. Genietenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekocht
Op een niet-overdekte tribune, kijkend op één bocht, voor $1500.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sta je daar, midden in de nacht, in de kou, in de regen. Genieten
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Deze GP gaat over alles behalve racen
Is dat een verkapte 'we-kunnen-rellen-want-de-kat-slaapt-toch' uitnodiging?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.
Als je heel vroeg je wekker wil zetten daarvoor...quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'we-kunnen-rellen-want-de-kat-slaapt-toch' uitnodiging?![]()
![]()
Ik heb nog geen idee ... hoe vroeg het me lukt om op te staanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel vroeg je wekker wil zetten daarvoor...
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet live eh... jeweetwellenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijken
eigen topic makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet live eh... jeweetwellen
Maar Las Vegas is helemaal niet 'heel vroeg'.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen graag rellen terwijl de kat nog slaapt, dat kan dan niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijken
Eens, dit is veel beter dan 21:00 op zondag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Las Vegas is helemaal niet 'heel vroeg'.
niks mis mee als de muizen op tafel dansenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen graag rellen terwijl de kat nog slaapt, dat kan dan niet.
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroegquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar buiten dat: 7 uur 'heel vroeg' om iets te doen wat je - neem ik aan - heel leuk vindt. Stel je ff aan zeg.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, dit is veel beter dan 21:00 op zondag.
Ik kan dan juist een uur uitslapen, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroeg
Nou, ik sta normaal gesproken niet om 7 uur naast m'n bed op een zondag, hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroeg
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar buiten dat: 7 uur 'heel vroeg' om iets te doen wat je - neem ik aan - heel leuk vindt. Stel je ff aan zeg.
Meh, Nattekat staat nog liever vóór 10u op dan dat ik een bak koffie drinkquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaan
Verkapte kijk-mij-weinig-slaap-nodig-hebben post.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaan
Eigenlijk wel, maar mijn hartslag is 200 door deze discussiequote:Op vrijdag 10 november 2023 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?
Sport dicteert wanneer ik slaap. Dus nee, nog niet. Maar de dag voor Las Vegas wel lekker op tijd, goed uitgerust F1 kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?
Max komt maar 5min per GP in beeld hoorquote:
Kan dus makkelijk een powernap tijdens de race ingepland worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max komt maar 5min per GP in beeld hoor
met regen is achter de SC totdat ze mogen racen of niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.
het Lemans schemaquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:07 schreef Nattekat het volgende:
heywoodu doet gewoon aan zo'n powernap slaap schema krijg ik soms het idee. De dag doorkomen op 8 powernaps van een half uur max.
Have a breakquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn hartslag is 200 door deze discussie
Als je naar de websites van de circuits gaat, kun je daar meestal wel een knop vinden om tickets te kopen. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef SV-tje het volgende:
Ik las ergens rechtstreeks bij het circuit maar daar heb ik voor 2024 nog geen mogelijkheden gevonden.
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezochtquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef SV-tje het volgende:
Na twee mislukte pogingen om naar de F1 te gaan dit jaar willen we volgend jaar het nu eindelijk laten lukken. Voor Imola hadden we tickets gekocht via de officiele F1 ticket site maar daar staat nu nog niet alle races op. Ik kwam ook raceexperience.nl tegen voor tickets maar wat zijn aanraders? Ik las ergens rechtstreeks bij het circuit maar daar heb ik voor 2024 nog geen mogelijkheden gevonden.
Wij willen met eigen vervoer en eigen onderdak naar een race in Europa. Wat zijn de beste websites om tickets te kopen? Of circuits om naar toe te gaan, wij hoeven niet op een oranje tribune (liever niet zelfs).
Ik heb een beetje last van een virusje dat net niet door zet, maar ik zal toch weg moeten zometeen, dus ik maak wel zin.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft @:Nattekat er al een beetje zin in?
Ik doe dat zelfs doordeweeks nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik sta normaal gesproken niet om 7 uur naast m'n bed op een zondag, hoor.
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik doe dat zelfs doordeweeks niet
Ik hoef jou niet te begrijpen. Het is een kwestie wat de wet vindt, wat jij vind en wat ik vind.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.
Iemand die nooit in NL heeft gewoond en hier dus ook geen publieke voorzieningen heeft genoten kan nooit 'moreel verplicht' zijn hier belasting te betalen.
[..]
'meestal'
Wat er dan wrs gebeurt is dat ze dan gewoon Franse belasting betalen, wat wel aftrekbaar is in de VS en daardoor alsnog niets verschuldigd zijn aan de VS. Maar ik kan natuurlijk niet in hun boekhouding kijken en het doet er in feite ook niet toe.
Het hele idee dat er voor Nederland ooit financieel iets te halen zou zijn bij Max Verstappen is sowieso belachelijk, hoe ze de wet ook aanpassen. Domme verkiezingspraat voor domme mensen met 'onderbuikgevoel'.
Ah onderbuik dus. Afgunst gok ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet te begrijpen. Het is een kwestie wat de wet vindt, wat jij vind en wat ik vind.
Jij en de ook de wet zeggen dat hij niets aan de publieke voorzieningen hoeft te betalen. Nou prima.
Maar ik vind dat wanneer je zo te koop loopt met je Nederlanderschap terwijl je eigenlijk een Belg met Nederlands paspoort bent je wel je steentje zou moeten bijdragen. Dat is alles.
Het is ook gewoon een varken dat op zijn rug ligt.quote:
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezocht
Het is heel erg subjectief en persoonlijk welke circuits wat voor jou zijn. Spa is de ervaring, Zandvoort is de sfeer. Als je gewoon op een stoel wil zitten voor wat er op de baan gebeurt en verder niets, zijn circuits als Imola en de Hungaroring waar je een beetje moet gaan kijken. Voor de ervaring dus Spa, Oostenrijk, Barcelona en Monaco. Voor de sfeer Silverstone, Zandvoort en Monza.
Wereldreiziger gespotquote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 12 november 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja duhquote:Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevend
Waarom krijg ik het idee dat je die post veel serieuzer neemt dan ie bedoeld isquote:
Ik moest er om laggenquote:Op zondag 12 november 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat je die post veel serieuzer neemt dan ie bedoeld is
Aangezien we de Nederlandse tijdzone blijkbaar hanteren is het fake news dat de race op zaterdag is.quote:Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevend
Kloptquote:Op zondag 12 november 2023 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien we de Nederlandse tijdzone blijkbaar hanteren is het fake news dat de race op zaterdag is.
Dank je! Deze had ik dus niet gevonden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je naar de websites van de circuits gaat, kun je daar meestal wel een knop vinden om tickets te kopen. Bijvoorbeeld:
GP van Barcelona: https://proticketing.com/tickets/en_US/entradas/evento/32826
GP van Oostenrijk: https://tickets.redbullri(...)austria/tickets.html
GP van Hongarije: https://www.gpticketshop.(...)rmula_1.html?Lang=EN
Zeker wel een antwoord waar ik wat mee kan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezocht
Het is heel erg subjectief en persoonlijk welke circuits wat voor jou zijn. Spa is de ervaring, Zandvoort is de sfeer. Als je gewoon op een stoel wil zitten voor wat er op de baan gebeurt en verder niets, zijn circuits als Imola en de Hungaroring waar je een beetje moet gaan kijken. Voor de ervaring dus Spa, Oostenrijk, Barcelona en Monaco. Voor de sfeer Silverstone, Zandvoort en Monza.
Heb je tips voor ons?quote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.
Heb me vandaag ook al schuldig gemaakt aan een artikel over HAM, waarbij ‘de Britse pers toegaf dat het Hamiltons schuld is’. Erg dom van me.quote:Op zondag 12 november 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb gehapt en heb alweer spijt. GPFans clickbait trap ik niet meer in voortaan
Hij gaat open 5 minuten voor VT1 en sluit 5 minuten na de finish.quote:Op maandag 13 november 2023 08:03 schreef Rianne84 het volgende:
Raceweek!
Aangezien de festiviteiten woensdag al beginnen, stel ik voor het livetopic lekker vroeg open te zetten
Uitmuntend ideequote:Op maandag 13 november 2023 08:03 schreef Rianne84 het volgende:
Raceweek!
Aangezien de festiviteiten woensdag al beginnen, stel ik voor het livetopic lekker vroeg open te zetten
quote:Op zondag 12 november 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
[spoiler]oeh... is het is al raceweek...![]()
[]
Zal jou eens geven!quote:
Get a room, you two...?!quote:
Nice, iemand om 05:25 uur aan het werk zettenquote:Op maandag 13 november 2023 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat open 5 minuten voor VT1 en sluit 5 minuten na de finish.
@Katbotquote:Op maandag 13 november 2023 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nice, iemand om 05:25 uur aan het werk zetten
Wel ook per minuut te boeken en @TheStigsDutchCousin is naar verluidt altijd snel klaar.quote:Op maandag 13 november 2023 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Las Vegas zijn de kamers nogal duur momenteel.
quote:Op maandag 13 november 2023 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat open 5 minuten voor VT1 en sluit 5 minuten na de finish.
Hij zet z'n helm er niet eens voor af.quote:Op maandag 13 november 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel ook per minuut te boeken en @:TheStigsDutchCousin is naar verluidt altijd snel klaar.
quote:Op maandag 13 november 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel ook per minuut te boeken en @:TheStigsDutchCousin is naar verluidt altijd snel klaar.
Ik zie het als rondetijden neerzetten. Zo snel mogelijk en dan keep pushing.quote:Op maandag 13 november 2023 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zet z'n helm er niet eens voor af.
quote:Op maandag 13 november 2023 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het als rondetijden neerzetten. Zo snel mogelijk en dan keep pushing.
Gaat @Nattekat eindelijk werken hierquote:Op maandag 13 november 2023 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nice, iemand om 05:25 uur aan het werk zetten
Miaaaaauuuuwwwwww...quote:Op maandag 13 november 2023 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat @:Nattekat eindelijk werken hier
CAKE WEER.quote:
Er schijnen nog veel tickets en hotelkamers beschikbaar te zijn die nu worden gedumpt (relatief gezien dan).quote:
The cake is fake.quote:
A LIE.quote:
5 miljoenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Rnie het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)d-prix-van-las-vegas
De verschillende pakketten :
Algemene toegang (500 dollar)
Venetian Tower Package (8.860 dollar)
Augustus Premium Package (115.000 dollar)
Lucky 888 Package (888.000 dollar)
Wynn Las Vegas Package (1.000.000 dollar)
The Emperor Package (5.000.000 dollar)
De Venetian Tower Package is best betaalbaar, de rest is een beetje onzinnig.
![]()
Lijkt veel, maar is opzich wel redelijk geprijst imo. Je krijgt namelijk 15 paddock tickets. Als je nou gewoon je maatjes een tikkie stuurt van 3 ton, dan kan het best een gezellig weekend worden zonder echt veel geld spenderen.quote:
Vergeet niet dat je ook voor 5 miljoen midden in de nacht in de kou en in de regen staat. Hoewel ze voor vijf miljoen wel een afdakje geregeld zullen hebbenquote:
Sinds Bottas weg is bij Mercedes lijkt hij veel relaxter geworden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:11 schreef tripel7 het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=ODhhZWM5NmIwOQ==
3 tonquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lijkt veel, maar is opzich wel redelijk geprijst imo. Je krijgt namelijk 15 paddock tickets. Als je nou gewoon je maatjes een tikkie stuurt van 3 ton, dan kan het best een gezellig weekend worden zonder echt veel geld spenderen.
Vergeet niet dat je een Adele concert in de VIP ruimte kan bijwonen he?
Geen van de tribunes is overdekt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook voor 5 miljoen midden in de nacht in de kou en in de regen staat. Hoewel ze voor vijf miljoen wel een afdakje geregeld zullen hebben
Dan hoop ik dat er iig een gratis poncho inbegrepen is in de prijs.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen van de tribunes is overdekt.
Er is een viptent bovenop de tribune zie ik nu.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er iig een gratis poncho inbegrepen is in de prijs.
Het gaat toch niet regenen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er iig een gratis poncho inbegrepen is in de prijs.
Waait die viptent weg tijdens het raceweekendquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een viptent bovenop de tribune zie ik nu.
Eerder werd dat in dit topic wel gezegd, maar ik heb zelf de laatste dagen niet gecheckt.quote:
Moet Max Kelly normaliter betalen dan? Geen idee wie of wat Lewis doet qua sex maar ik kan mij zo voorstellen dat die er normaliter ook niet voor hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Toch leuk dat Lewis en Max een gezamenlijke hobbie hebben gevonden.
[ afbeelding ]
Goeie foto erbij ook...
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:26 schreef Jane het volgende:
Lando is blijkbaar dol op stroopwafels. Maakt hem toch ook een beetje Nederlander.
inclusief, twintig high end escortsquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook voor 5 miljoen midden in de nacht in de kou en in de regen staat. Hoewel ze voor vijf miljoen wel een afdakje geregeld zullen hebben
waar gaan ze die motoren dan kopen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:12 schreef Starflyer het volgende:
General Motors wil vanaf 2028 motoren aan Andretti leveren.
[ twitter ]
Dat kan ik me eigenlijk wel goed voorstellen, soms komt hij zelfs bijna hysterisch blij overquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Sinds Bottas weg is bij Mercedes lijkt hij veel relaxter geworden.
Zelf bouwen. Net zoals RBPT en Audi dat doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar gaan ze die motoren dan kopen?
quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelf bouwen. Net zoals RBPT en Audi dat doen
Denk dat Red Bull er wel een beetje spijt van heeft nu er zoveel fabrikanten instappen, niet omdat het gaat mislukken maar meer omdat ze het dan niet hadden hoeven doen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelf bouwen. Net zoals RBPT en Audi dat doen
Aan de andere kant: het is ook altijd gezeik om van een leverancier afhankelijk te moeten zijn. De enige manier om op lange termijn succesvol te zijn is de zaken in eigen hand te hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Red Bull er wel een beetje spijt van heeft nu er zoveel fabrikanten instappen, niet omdat het gaat mislukken maar meer omdat ze het dan niet hadden hoeven doen.
Ferrari
Mercedes
Alpine
Honda
RBPT/Ford
Audi
Cadillac
Eén of twee uit dit rijtje gaan waarschijnlijk nog wel afvallen, toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Red Bull er wel een beetje spijt van heeft nu er zoveel fabrikanten instappen, niet omdat het gaat mislukken maar meer omdat ze het dan niet hadden hoeven doen.
Ferrari
Mercedes
Alpine
Honda
RBPT/Ford
Audi
Cadillac
Ik heb vraagtekens bij Alpine en Mercedesquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eén of twee uit dit rijtje gaan waarschijnlijk nog wel afvallen, toch?
Kan me bijna niet voorstellen dat we in '28 daadwerkelijk zoveel fabrikanten hebben.
Als Cadillac/GM zich als motorleverancier heeft geregistreerd is het in ieder geval geen rebadge. Neemt niet weg dat ze wel een andere leverancier kunnen overnemen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb vraagtekens bij Alpine en Mercedes
Inhoeverre stapt Cadillac in, als een rebadge Alpine of echt helemaal zelf ontwikkeld of wellicht nemen ze dat helemaal over?
Juist niet, denk ik dan, als er zoveel zijn dan wordt het talent (en dat is niet oneindig) juist verdeeld over heel veel teams waardoor er weinig kans is dat er een enorm uit springt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als er zoveel fabrikanten zouden zijn, zouden ze zich wel keihard moeten schamen als RBPT kampioen zou worden.
Maar als al die auto-fabrikanten, met elk vele tientallen jaren ervaring in het bouwen van motoren, te kijk worden gezet door een bedrijf wat noodgedwongen minder dan 10 jaar geleden zijn eigen motoren moest gaan bouwen, dan heb je toch wel een beetje het schaamrood op je kaken volgens mij.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Juist niet, denk ik dan, als er zoveel zijn dan wordt het talent (en dat is niet oneindig) juist verdeeld over heel veel teams waardoor er weinig kans is dat er een enorm uit springt.
Cadillac en Ford zijn beide General Motors toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari
Mercedes
Alpine
Honda
RBPT/Ford
Audi
Cadillac
Hmm, daar zit mischien wat in maar een F1 motor is natuurlijk heel wat anders dan wat men normaliter bouwt, het is niet alsof Mercedes de F1 motor in een normale motoren fabriek bouwt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar als al die auto-fabrikanten, met elk vele tientallen jaren ervaring in het bouwen van motoren, te kijk worden gezet door een bedrijf wat noodgedwongen minder dan 10 jaar geleden zijn eigen motoren moest gaan bouwen, dan heb je toch wel een beetje het schaamrood op je kaken volgens mij.
Nee. Cadillac is GM, Ford is Ford.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cadillac en Ford zijn beide General Motors toch?
Als je op een aantal posities mensen aan kunt trekken die de juiste kennis hebben dan ben je natuurlijk al een heel eind.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar als al die auto-fabrikanten, met elk vele tientallen jaren ervaring in het bouwen van motoren, te kijk worden gezet door een bedrijf wat noodgedwongen minder dan 10 jaar geleden zijn eigen motoren moest gaan bouwen, dan heb je toch wel een beetje het schaamrood op je kaken volgens mij.
Wat houdt die Track Evolution eigenlijk in? Verandering van de grip gedurende het weekend/de race?quote:
Ja, het rubber wat achtergelaten wordt tijdens FP's en kwalificaties veranderd het gedrag van het asfalt meestal.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat houdt die Track Evolution eigenlijk in? Verandering van de grip gedurende het weekend/de race?
Owja, natuurlijk. Ik vergis me met dat andere nietszeggende merk Opel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Cadillac is GM, Ford is Ford.
Nietszeggend? Opel is een van de oudste merken auto's ter wereldquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, natuurlijk. Ik vergis me met dat andere nietszeggende merk Opel.
Dat is Stellantis tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, natuurlijk. Ik vergis me met dat andere nietszeggende merk Opel.
Ja, en? In het verleden behaalde resultaten maken geen boeiende auto's in het heden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nietszeggend? Opel is een van de oudste merken auto's ter wereld
Verschrikkelijke auto’s en nu het lelijke broertje/zusje van Peugeotquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en? In het verleden behaalde resultaten maken geen boeiende auto's in het heden.
Lijkt me een leuke gast. Hij lijkt zich vaak niet helemaal op z'n gemak te voelen tijdens interviews maar toch weet hij er met zijn humor wel weer een leuke draai aan te geven. Krijg een beetje het gevoel dat hij zich dan eigenlijk niet helemaal happy voelt en aan de andere kant toch ook weer wel. Herken het wel een beetje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:26 schreef Jane het volgende:
Lando is blijkbaar dol op stroopwafels. Maakt hem toch ook een beetje Nederlander.
Daarbij komt dat RBR niet van die grillen van de fabrikanten af wil. Denk eens aan het eind van de zero’s. Er was even wat economische tegenwind en in een jaar tijd stapten Toyota, Honda en BMW uit. Renault flirt ook altijd met een exit. Dus stel je hebt een goede partner en die stapt uit dan kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat we in '28 daadwerkelijk zoveel fabrikanten hebben.
Hij is al een halve Belg, net als Verstappen en Strollquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:26 schreef Jane het volgende:
SPOILER: Design 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nu dus. We hebben het even opgezet. Denk niet dat ik het helemaal ga kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.netflix.com/n(...)ang=nl&clip=81742414
Voor wie vannacht niet kan slapen.
Zonder fabrieksteam te zijn wordt je geen kampioen, RBPT is gewoon een hele sterke zet geweest, dat Honda binnen 2 jaar zegt "Oh, sorry, we waren een beetje dom en komen terug" veranderd eigenlijk weinig aan de situatie voor RBR. Ze willen gewoon niet meer afhankelijk zijn van de grillen van een leverancier.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari
Mercedes
Alpine
Honda
RBPT/Ford
Audi
Cadillac
Dat is wel zo maar zo simpel is het niet uit het niets een competititieve powerunit bouwen, er vanuit gaan dat ze dat bij Red Bull ook wel even doen is toch een gewaagde aanname.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder fabrieksteam te zijn wordt je geen kampioen, RBPT is gewoon een hele sterke zet geweest, dat Honda binnen 2 jaar zegt "Oh, sorry, we waren een beetje dom en komen terug" veranderd eigenlijk weinig aan de situatie voor RBR. Ze willen gewoon niet meer afhankelijk zijn van de grillen van een leverancier.
Verder, Audi levert aan Audi, Cadillac aan Andretti, Honda zit bij AMR en dus ben je altijd maar een klant als RBR.
Wat is dat? Ik heb geen Netflix.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.netflix.com/n(...)ang=nl&clip=81742414
Voor wie vannacht niet kan slapen.
Nee, dat is niet simpel en vereist, naast kennis, ook een hele berg geld. RBR was in de luxe positie dat ze naar Mateschitz konden stappen die heel snel ja kon zeggen tegen een dergelijke investering, geruchten waren dat RBR zo'n 400 miljoen vroeg aan Mateschitz.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zo simpel is het niet uit het niets een competititieve powerunit bouwen, er vanuit gaan dat ze dat bij Red Bull ook wel even doen is toch een gewaagde aanname.
Dat ben ik dus niet met je eens, die autofabrikanten hebben toch een grotere basis om op terug te vallen en know how uit te halen dan Red Bull, het is misschien hun eerste F1 motor maar niet de eerste race motor.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet simpel en vereist, naast kennis, ook een hele berg geld. RBR was in de luxe positie dat ze naar Mateschitz konden stappen die heel snel ja kon zeggen tegen een dergelijke investering, geruchten waren dat RBR zo'n 400 miljoen vroeg aan Mateschitz.
De andere kant van het verhaal is dat RBPT vroeg is begonnen en dat andere nieuwe fabrikanten ook geen ervaring hebben.
Wanneer heeft GM ooit een F1 motor gebouwd? Of Audi?quote:Op woensdag 15 november 2023 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, die autofabrikanten hebben toch een grotere basis om op terug te vallen en know how uit te halen dan Red Bull, het is misschien hun eerste F1 motor maar niet de eerste race motor.
Maar Audi heeft toch enorm veel gedaan in de racerij, Le Mans etc. dat is een sloot aan ervaring, hoe GM erin staat weet ik niet precies maar die beginnen ook niet op 0 zoals Red Bull.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wanneer heeft GM ooit een F1 motor gebouwd? Of Audi?
RBPT heeft drie top ingenieurs van Mercedes-AMG HPP ingehuurd, mannen die een motor hebben gebouwd die 8 titels op rij won.
GM heeft o.a. de Cadillac motor gebouwd die afgelopen seizoen het IMSA GTP kampioenschap heeft gewonnen. Dat is een hybride LMDh auto.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Audi heeft toch enorm veel gedaan in de racerij, Le Mans etc. dat is een sloot aan ervaring, hoe GM erin staat weet ik niet precies maar die beginnen ook niet op 0 zoals Red Bull.
En dat laatste geweldig hoor maar Mercedes had er toen ook ruim een miljard ingestoken.
Je doet net alsof dat opeens heel anders is, uiteindelijk is het 'gewoon' een 1.6L V6 motor met wat hybride onderdelen eraan gehangen. Ja een zeer dure motor (die wel goedkoper zou moeten zijn met de nieuwe regels) met de allerkleinste tolerances maar dat is vooral een geldprobleem om dat te maken niet een kennisprobleem. Er zit genoeg knowhow daarvoor bij een GM of Audi.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
RBPT heeft drie top ingenieurs van Mercedes-AMG HPP ingehuurd, mannen die een motor hebben gebouwd die 8 titels op rij won.
Acht?quote:Op woensdag 15 november 2023 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Constructeurstitels.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Acht?
Praten we nog over F1?
8 op rij, ja. Constructeurs titels uiteraard.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Acht?
Praten we nog over F1?
Neem er ook maar geen abo voor, want mijn tenen zijn nog steeds niet rechtgetrokken. En ik heb nog geen half uur gekeken.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb geen Netflix.
EDIT Laat maar, gevonden. Een golfevenement kennelijk.
quote:Op woensdag 15 november 2023 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem er ook maar geen abo voor, want mijn tenen zijn nog steeds niet rechtgetrokken. En ik heb nog geen half uur gekeken.
Via #NetflixCup op Twitter kun je zien dat ik bepaald niet de enige was die er zo over dacht. Wat een blamage, al ben ik ook bang dat Amerikanen het nog wel prima vonden, omdat ze dit soort 'sport'-verslaggeving gewend zijn.
Hier nog wat meer foto's: https://www.auto-motor-un(...)ment-technik-bilder/quote:
Op lange termijn is het de juiste keus. Of het ook gelijk goed uitpakt moeten we gaan zien.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zo simpel is het niet uit het niets een competititieve powerunit bouwen, er vanuit gaan dat ze dat bij Red Bull ook wel even doen is toch een gewaagde aanname.
Toch wel weer mooi om te zien dat Mercedes die nieuwe racebays zo vaak voor publiciteit gebruikt. Als ze events hebben met presentaties enzo doen ze dat ook vaak in die racebays.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Toch wel weer mooi om te zien dat Mercedes die nieuwe racebays zo vaak voor publiciteit gebruikt. Als ze events hebben met presentaties enzo doen ze dat ook vaak in die racebays.Dubbele diffusor genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 minuten vok gehouden. Vreselijk.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem er ook maar geen abo voor, want mijn tenen zijn nog steeds niet rechtgetrokken. En ik heb nog geen half uur gekeken.
Via #NetflixCup op Twitter kun je zien dat ik bepaald niet de enige was die er zo over dacht. Wat een blamage, al ben ik ook bang dat Amerikanen het nog wel prima vonden, omdat ze dit soort 'sport'-verslaggeving gewend zijn.
in de huidige F1 niet meer, daarvoor is het vaak gelukt.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder fabrieksteam te zijn wordt je geen kampioen, RBPT is gewoon een hele sterke zet geweest, dat Honda binnen 2 jaar zegt "Oh, sorry, we waren een beetje dom en komen terug" veranderd eigenlijk weinig aan de situatie voor RBR. Ze willen gewoon niet meer afhankelijk zijn van de grillen van een leverancier.
ik hoop morgen op torrenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nieuwe docu op Disney+ over BrawnGP goden is echt leuk
Alles dit weekend is afleiding van de sport zelf.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Die sphere is toch een mega afleiding voor de coureurs zou je denken?
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oproltquote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.
Begint iedereen te schreeuwen:quote:Op woensdag 15 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oprolt
Dat zal allemaal wel meevallen. Die letten daar echt niet op.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschilquote:Op woensdag 15 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oprolt
Blooberquote:Op woensdag 15 november 2023 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschil
Die worden door TeamLH en TeamPerez de baan opgegooid.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschil
Maar Max heeft de ster!quote:Op woensdag 15 november 2023 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die worden door TeamLH en TeamPerez de baan opgegooid.
Lando en Sainz gooien kapotte trofeeën het circuit opquote:Op woensdag 15 november 2023 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar Max heeft de ster!
U kijkt Formule Equote:
"My handling is ruined! Restart!"quote:Op woensdag 15 november 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lando en Sainz gooien kapotte trofeeën het circuit op
Smooth Operatorquote:Op woensdag 15 november 2023 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"My handling is ruined! Restart!"
We are checking.quote:
Elvis left the buildingquote:
Tegenwoordig is Ferrari sneller met de antwoorden dan Mercedesquote:
Mercedes moet eerst een mail sturen naar de stewards voordat ze een beslissing makenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Ferrari sneller met de antwoorden dan Mercedes
Die mail moet eerst goedgekeurd worden door het hoofdkantoor en daar wordt in het weekend niet gewerktquote:Op woensdag 15 november 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes moet eerst een mail sturen naar de stewards voordat ze een beslissing maken
Toto: "I sent you an email."quote:Op woensdag 15 november 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes moet eerst een mail sturen naar de stewards voordat ze een beslissing maken
Daar is het al afgeschaft. Maar hebben ze wel een Mario Kart Attack Zonequote:
Stiekem hangt ie al, geef maar toe!quote:Op zondag 19 november 2023 10:25 schreef Nizno het volgende:
Tis dat ik geen superfan van Valteri ben en ook niets met mannenbillen heb, anders had ik die kalender echt wel binnen gehaald
nee heb je geen oog voor....je zit vol in je focus.....dan zie je niks meerquote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat max en alonso daar een andere mening over hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 22:28 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nee heb je geen oog voor....je zit vol in je focus.....dan zie je niks meer
Los van of dit bewust zo is (wat ik zeer betwijfel), is het onbewust in elk geval wel een ongewenste prikkel.quote:Op zondag 19 november 2023 22:28 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nee heb je geen oog voor....je zit vol in je focus.....dan zie je niks meer
Of hij staat fier overeind natuurlijk…quote:Op zondag 19 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem hangt ie al, geef maar toe!
Dit is nog niks in vergelijking met hoe het was in de jaren 90 toen eigenlijk ieder team een andere leverancier had en Ford alleen 2 of 3.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eindelijk rustquote:Op maandag 20 november 2023 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
RACE WEEK.
WEER CAKE.
CAKE WEER.
LAATSTE KEER.![]()
Paar maandjesquote:
quote:
Winterstop stelt niks voor, eerste weekend maart alweer een race.quote:Op maandag 20 november 2023 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
RACE WEEK.
WEER CAKE.
CAKE WEER.
LAATSTE KEER.![]()
Drie maandjes.quote:Op maandag 20 november 2023 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Winterstop stelt niks voor, eerste weekend maart alweer een race.
waarvan misschien 6 weken niet op dieet, daarna weer om op gewicht te komen voor de 1ste race, je moet het maar kunnen.quote:
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe RBquote:Op maandag 20 november 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En in februari al de voorpret van de nieuwe auto's en de testritten.
Ging mij natuurlijk om ons toeschouwersquote:Op maandag 20 november 2023 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarvan misschien 6 weken niet op dieet, daarna weer om op gewicht te komen voor de 1ste race, je moet het maar kunnen.
quote:Op maandag 20 november 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En in februari al de voorpret van de nieuwe auto's en de testritten.
Kennelijk is Hamilton deels eigenaar van de Bronco's, wat het nog grappiger maakt.quote:
Ik ben wel toe aan de winterstopquote:
quote:
Ik gun Leclerc nog wel eerst een racewinst dit jaar.quote:Op maandag 20 november 2023 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan de winterstop
Dat mag. Alleen een kleine kans dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik gun Leclerc nog wel eerst een racewinst dit jaar.
Mag ik dat zeggen?
Jazeker, alleen denk ik dat de grootste tegenstand van Norris gaat komenquote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dat zeggen?
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dat zeggen?
Da's wel een leuk Wiki-statistiekjequote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet.![]()
![]()
Max kan nog alleen op P3 van de all-time lijst komen voor het aantal overwinningen in Formule 1.
quote:Op maandag 20 november 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's wel een leuk Wiki-statistiekje![]()
Toto zal blij zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's wel een leuk Wiki-statistiekje![]()
Ow. Ja.?quote:
Je moet een doel overhouden voor 2024 hè!quote:Op maandag 20 november 2023 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Singapore blijft eeuwig zonde ...
Als je dat eind 2020 had gezegd, was hetzelfde waarschijnlijk gebeurdquote:Op maandag 20 november 2023 20:27 schreef beantherio het volgende:
Het is en blijft toch wel absurd dat straks een Nederlander 3e staat in de all-time lijst van het aantal F1-overwinningen. Als iemand me dat 10 jaar geleden had gezegd had ik die persoon keihard in het gezicht uitgelachen.
10 jaar geleden werd ik uitgelachen omdat ik zei F1 te kijken.quote:Op maandag 20 november 2023 20:27 schreef beantherio het volgende:
Het is en blijft toch wel absurd dat straks een Nederlander 3e staat in de all-time lijst van het aantal F1-overwinningen. Als iemand me dat 10 jaar geleden had gezegd had ik die persoon keihard in het gezicht uitgelachen.
Hij staat volgens mij al 3equote:Op maandag 20 november 2023 20:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 20 november 2023 21:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
10 jaar geleden werd ik uitgelachen omdat ik zei F1 te kijken.
met 24 races per jaar is het onvermijdelijk dat je een of meerdere races gaat missenquote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef maan_man het volgende:
Volgend jaar moet ik helaas de eerste race van het seizoen missen![]()
![]()
, omdat ik dan in het vliegtuig zit naar Jeddah waar ik live de tweede wedstrijd ga aanschouwen.
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd, Saoedi-Arabië is natuurlijk niet z'n land dat je jaarlijks bezoek, daarom maar een paar dagen extra geboekt.
'Dat is toch geen sport, autootjes die rondjes rijden?'quote:
Volgens Wikipedia staat Max samen met Seb 3e. Maar ja, dat is voor nerds of zoquote:Op maandag 20 november 2023 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij gelijke stand kijken ze naar de coureur die als 1e een race won, geloof ik
gewoon de airline bellen, dat je wifi streaming op the plane wilt ivm F1.quote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef maan_man het volgende:
![]()
, omdat ik dan in het vliegtuig zit naar Jeddah waar ik live de tweede wedstrijd ga aanschouwen.
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd, Saoedi-Arabië is natuurlijk niet z'n land dat je jaarlijks bezoek, daarom maar een paar dagen extra geboekt.
Emirates heeft in de nieuwere toestellen F1 live.quote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef maan_man het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een gokje wie van deze jongens de F1 gaat halen in de komende 2 jaar?quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend nemen maar liefst 10 rookies deel aan de eerste vrije training.
- Jake Dennis en Isack Hadjar voor Red Bull Racing
- Zak O'Sullivan voor Williams
- Jack Doohan voor Alpine
- Ollie Bearman voor Haas
- Frederik Vesti voor Mercedes
- Theo Pourchaire voor Alfa Romeo
- Robert Shwartzman voor Ferrari
- Felipe Drugovich voor Aston Martin
- Pato O'Ward voor McLaren
Dan komt China erbij, die mist hij ook nog. Jammer, in 2018 lag daar al een ultieme kans..quote:Op maandag 20 november 2023 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je moet een doel overhouden voor 2024 hè!
Bearman, de rest niet. De generatie na de meeste van deze jongens ziet er een stuk interessanter uit met een Antonelli, Bortoleto en Martins naast Bearman.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog een gokje wie van deze jongens de F1 gaat halen in de komende 2 jaar?
Alleen Bearman en misschien Pourchaire in 2025, denk ik. Vesti lijkt al voorbijgestreefd door Antonelli in de Mercedes pikorde en Vesti zou, net als Pourchaire, volgend seizoen Super Formula gaan doen. Hadjar misschien in 2025 of 2026 bij AT. Ligt eraan wat ze doen met Tsunoda en Ricciardo of er plek is naast Lawson, die ik in 2025 sowieso in de AT verwacht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend nemen maar liefst 10 rookies deel aan de eerste vrije training.
- Jake Dennis en Isack Hadjar voor Red Bull Racing
- Zak O'Sullivan voor Williams
- Jack Doohan voor Alpine
- Ollie Bearman voor Haas
- Frederik Vesti voor Mercedes
- Theo Pourchaire voor Alfa Romeo
- Robert Shwartzman voor Ferrari
- Felipe Drugovich voor Aston Martin
- Pato O'Ward voor McLaren
Ik denk eerder Vesti, die dan Sargeant vervangt bij WIlliamsquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bearman, de rest niet. De generatie na de meeste van deze jongens ziet er een stuk interessanter uit met een Antonelli, Bortoleto en Martins naast Bearman.
Ik denk bij AT in 2025 volledig rookie line-up alla 2015, dan niet meer echt een rookie Lawson en andere rbr juniro driverquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Bearman en misschien Pourchaire in 2025, denk ik. Vesti lijkt al voorbijgestreefd door Antonelli in de Mercedes pikorde en Vesti zou, net als Pourchaire, volgend seizoen Super Formula gaan doen. Hadjar misschien in 2025 of 2026 bij AT. Ligt eraan wat ze doen met Tsunoda en Ricciardo of er plek is naast Lawson, die ik in 2025 sowieso in de AT verwacht.
Ik denk dat we Lawson niet meer terugzien in de F1.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk bij AT in 2025 volledig rookie line-up alla 2015, dan niet meer echt een rookie Lawson en andere rbr juniro driver
Lawson heeft dit seizoen goede dingen laten zien bij AT. Het is gewoon een crime dat het niet beloond is met een stoeltje voor 2024quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat we Lawson niet meer terugzien in de F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |