Hier nog wat meer foto's: https://www.auto-motor-un(...)ment-technik-bilder/quote:
Op lange termijn is het de juiste keus. Of het ook gelijk goed uitpakt moeten we gaan zien.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zo simpel is het niet uit het niets een competititieve powerunit bouwen, er vanuit gaan dat ze dat bij Red Bull ook wel even doen is toch een gewaagde aanname.
Toch wel weer mooi om te zien dat Mercedes die nieuwe racebays zo vaak voor publiciteit gebruikt. Als ze events hebben met presentaties enzo doen ze dat ook vaak in die racebays.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Toch wel weer mooi om te zien dat Mercedes die nieuwe racebays zo vaak voor publiciteit gebruikt. Als ze events hebben met presentaties enzo doen ze dat ook vaak in die racebays.Dubbele diffusor genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 minuten vok gehouden. Vreselijk.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem er ook maar geen abo voor, want mijn tenen zijn nog steeds niet rechtgetrokken. En ik heb nog geen half uur gekeken.
Via #NetflixCup op Twitter kun je zien dat ik bepaald niet de enige was die er zo over dacht. Wat een blamage, al ben ik ook bang dat Amerikanen het nog wel prima vonden, omdat ze dit soort 'sport'-verslaggeving gewend zijn.
in de huidige F1 niet meer, daarvoor is het vaak gelukt.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder fabrieksteam te zijn wordt je geen kampioen, RBPT is gewoon een hele sterke zet geweest, dat Honda binnen 2 jaar zegt "Oh, sorry, we waren een beetje dom en komen terug" veranderd eigenlijk weinig aan de situatie voor RBR. Ze willen gewoon niet meer afhankelijk zijn van de grillen van een leverancier.
ik hoop morgen op torrenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nieuwe docu op Disney+ over BrawnGP goden is echt leuk
Alles dit weekend is afleiding van de sport zelf.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Die sphere is toch een mega afleiding voor de coureurs zou je denken?
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oproltquote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rolt straks even het circuit op als extra hindernis a la Mario Kart.
Begint iedereen te schreeuwen:quote:Op woensdag 15 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oprolt
Dat zal allemaal wel meevallen. Die letten daar echt niet op.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschilquote:Op woensdag 15 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fanboost kan bepalen wanneer de sphere het circuit oprolt
Blooberquote:Op woensdag 15 november 2023 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschil
Die worden door TeamLH en TeamPerez de baan opgegooid.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis nog de elementen uit Mario Kart zoals de bananenschil
Maar Max heeft de ster!quote:Op woensdag 15 november 2023 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die worden door TeamLH en TeamPerez de baan opgegooid.
Lando en Sainz gooien kapotte trofeeën het circuit opquote:Op woensdag 15 november 2023 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar Max heeft de ster!
U kijkt Formule Equote:
"My handling is ruined! Restart!"quote:Op woensdag 15 november 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lando en Sainz gooien kapotte trofeeën het circuit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |