Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ikzelf zie het meer als een morele verplichting, al snap ik dat zijn fans het al voldoende vinden dat hij races wint en WDC wordt.
En dat het Verstappen-belasting wordt genoemd: het is verkiezinngscampagne en hoge bomen vangen dan meer wind.
'meestal'quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoor interviews met wielrenners wel eens dat Amerikaanse wielrenners niet in Monaco maar ernaast wonen omdat de voordelen van Monaco (geen belasting betalen) niet opwegen tegen de nadelen (extra kosten), omdat ze in Amerika die vervallen belasting moeten betalen.
Dus dit gaat volgens mij niet helemaal op.
Helemaal mee eens, maar de tweet van Jos Verstappen / onder de naam Jos Verstappen maakte een hoop goed.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Het hele idee dat er voor Nederland ooit financieel iets te halen zou zijn bij Max Verstappen is sowieso belachelijk, hoe ze de wet ook aanpassen. Domme verkiezingspraat voor domme mensen met 'onderbuikgevoel'.
Ook al heeft hij hier wel gewoond, het doet er niet zoveel toe, hij werkt 1 weekend per jaar in NL, typisch weer een gevalletje van makkelijk scoren over de rug van een beroemdheid.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.
Iemand die nooit in NL heeft gewoond en hier dus ook geen publieke voorzieningen heeft genoten kan nooit 'moreel verplicht' zijn hier belasting te betalen.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik reageerde vooral op het 'morele' aspect. Het idee dat je 'iets terug moet doen voor je land', maar zelfs die vlieger gaat niet op voor NL, aangezien Max in z'n jonge jaren vooral gebruik heeft gemaakt van publieke voorzieningen (school, enz.) die door de Belgische belastingbetalers bekostigd zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al heeft hij hier wel gewoond, het doet er niet zoveel toe, hij werkt 1 weekend per jaar in NL, typisch weer een gevalletje van makkelijk scoren over de rug van een beroemdheid.
Waar de moraalridders aan voorbij gaan is wat door hem aan belastingen gegenereerd wordt, door oa GP Zandvoort en alles wat er omheen profiteert, reisbureaus, merchandising etc.
Behoorlijk Nederlands weer daar, zo te zien.quote:
het is daar nu behoorlijk koud, vooral om 23.00 s'avonds wanneer daar de race is, denk niet dat ze temp in de banden krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Behoorlijk Nederlands weer daar, zo te zien.
Nee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje raar dat iemand die niet in Nederland woont "moreel verplicht" zou zijn om hier belasting te betalen. Geldt dat wat jou betreft ook voor al die andere Nederlanders die over de hele wereld wonen?
Ok, logische wetquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee.
Wat mij betreft geldt het alleen voor Verstappen.
Tuurlijk. Mensen haten dingen waar geld op plekken 1, 2 en 3 staat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:07 schreef Rnie het volgende:
Aan de comments op social media te lezen, is de haat voor de Las Vegas Grand Prix immens groot.
Uiteraard, maar naast factor geld is er ook behoorlijk veel kritiek op de lay out en het overdreven gedoe omdat het las Vegas is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen haten dingen waar geld op plekken 1, 2 en 3 staat.
Waar denk je dat die well done Baku meme vandaan komt?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:16 schreef franklop het volgende:
Baku zou ook verschrikkelijk zijn.. zijn ook prima races al geweest. Wees blij dat ze wat nieuw geld/ markt aanboren, voordat ze te laat zijn.
Tuurlijk kan eea beter (liever geen S-A en hadden ze qua temperatuur vegas beter op een ander moment kunnen doen), maar denk dat eea echt nodig was om F1 een fatsoenlijke toekomst te geven
place your betsquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:19 schreef DKUp het volgende:
Ze verwachten regen, dat gaat leuk worden
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekochtquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:19 schreef DKUp het volgende:
Ze verwachten regen, dat gaat leuk worden
Vind dat eigenlijk wel leuk gedaan met die kerbsquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar naast factor geld is er ook behoorlijk veel kritiek op de lay out en het overdreven gedoe omdat het las Vegas is.
Zo zijn de kerbs met de kaartsymbolen ingelegd.![]()
![]()
[ afbeelding ]
De CU moet sowieso stil zijn omdat hun geliefde kerken zeer weinig belastingen betalen. Geen OZB bijvoorbeeld. Maar daar hoor ik die huichelaren niet over...quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik reageerde vooral op het 'morele' aspect. Het idee dat je 'iets terug moet doen voor je land', maar zelfs die vlieger gaat niet op voor NL, aangezien Max in z'n jonge jaren vooral gebruik heeft gemaakt van publieke voorzieningen (school, enz.) die door de Belgische belastingbetalers bekostigd zijn.
Nederland heeft alleen de lusten en niet de lasten waar het om Max Verstappen gaat, dus die droeftoeters moeten gewoon heel snel hun mond houden.
Nog iets kouder en ze moeten de strooiwagens van stal halen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekocht
Sta je daar, midden in de nacht, in de kou, in de regen. Genietenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Regen, vier graden. Ik had echt graag een kaartje gekocht
Op een niet-overdekte tribune, kijkend op één bocht, voor $1500.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sta je daar, midden in de nacht, in de kou, in de regen. Genieten
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Deze GP gaat over alles behalve racen
Is dat een verkapte 'we-kunnen-rellen-want-de-kat-slaapt-toch' uitnodiging?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.
Als je heel vroeg je wekker wil zetten daarvoor...quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'we-kunnen-rellen-want-de-kat-slaapt-toch' uitnodiging?![]()
![]()
Ik heb nog geen idee ... hoe vroeg het me lukt om op te staanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel vroeg je wekker wil zetten daarvoor...
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet live eh... jeweetwellenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijken
eigen topic makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet live eh... jeweetwellen
Maar Las Vegas is helemaal niet 'heel vroeg'.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen graag rellen terwijl de kat nog slaapt, dat kan dan niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je tegenwoordig uitgesteld kijken
Eens, dit is veel beter dan 21:00 op zondag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Las Vegas is helemaal niet 'heel vroeg'.
niks mis mee als de muizen op tafel dansenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen graag rellen terwijl de kat nog slaapt, dat kan dan niet.
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroegquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar buiten dat: 7 uur 'heel vroeg' om iets te doen wat je - neem ik aan - heel leuk vindt. Stel je ff aan zeg.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, dit is veel beter dan 21:00 op zondag.
Ik kan dan juist een uur uitslapen, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroeg
Nou, ik sta normaal gesproken niet om 7 uur naast m'n bed op een zondag, hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n wekker op een zondag een uur eerder moet zetten dan op een normale werkdag, is het vroeg
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaanquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar buiten dat: 7 uur 'heel vroeg' om iets te doen wat je - neem ik aan - heel leuk vindt. Stel je ff aan zeg.
Meh, Nattekat staat nog liever vóór 10u op dan dat ik een bak koffie drinkquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaan
Verkapte kijk-mij-weinig-slaap-nodig-hebben post.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als je op een normale werkdag als standaard gewoon zo'n beetje uit kunt slapen heb je een enorm luizenleventje.
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima tijd ouwe reus, bakkie koffie er bij een gaan
Eigenlijk wel, maar mijn hartslag is 200 door deze discussiequote:Op vrijdag 10 november 2023 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?
Sport dicteert wanneer ik slaap. Dus nee, nog niet. Maar de dag voor Las Vegas wel lekker op tijd, goed uitgerust F1 kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Zeg ochtendmensen, moeten jullie niet naar bed ofzo?
Max komt maar 5min per GP in beeld hoorquote:
Kan dus makkelijk een powernap tijdens de race ingepland worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max komt maar 5min per GP in beeld hoor
met regen is achter de SC totdat ze mogen racen of niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van de start vroeg in de ochtend is dat ik er verder helemaal niets van mee krijg. Stream gaat aan voor de start en daarna gaat het toch alleen nog maar over de race.
het Lemans schemaquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:07 schreef Nattekat het volgende:
heywoodu doet gewoon aan zo'n powernap slaap schema krijg ik soms het idee. De dag doorkomen op 8 powernaps van een half uur max.
Have a breakquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn hartslag is 200 door deze discussie
Als je naar de websites van de circuits gaat, kun je daar meestal wel een knop vinden om tickets te kopen. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef SV-tje het volgende:
Ik las ergens rechtstreeks bij het circuit maar daar heb ik voor 2024 nog geen mogelijkheden gevonden.
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezochtquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef SV-tje het volgende:
Na twee mislukte pogingen om naar de F1 te gaan dit jaar willen we volgend jaar het nu eindelijk laten lukken. Voor Imola hadden we tickets gekocht via de officiele F1 ticket site maar daar staat nu nog niet alle races op. Ik kwam ook raceexperience.nl tegen voor tickets maar wat zijn aanraders? Ik las ergens rechtstreeks bij het circuit maar daar heb ik voor 2024 nog geen mogelijkheden gevonden.
Wij willen met eigen vervoer en eigen onderdak naar een race in Europa. Wat zijn de beste websites om tickets te kopen? Of circuits om naar toe te gaan, wij hoeven niet op een oranje tribune (liever niet zelfs).
Ik heb een beetje last van een virusje dat net niet door zet, maar ik zal toch weg moeten zometeen, dus ik maak wel zin.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft @:Nattekat er al een beetje zin in?
Ik doe dat zelfs doordeweeks nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik sta normaal gesproken niet om 7 uur naast m'n bed op een zondag, hoor.
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik doe dat zelfs doordeweeks niet
Ik hoef jou niet te begrijpen. Het is een kwestie wat de wet vindt, wat jij vind en wat ik vind.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Je bent een troll of je begrijpt nog steeds niet wat ik eerder zei. Of waarschijnlijk allebei.
Iemand die nooit in NL heeft gewoond en hier dus ook geen publieke voorzieningen heeft genoten kan nooit 'moreel verplicht' zijn hier belasting te betalen.
[..]
'meestal'
Wat er dan wrs gebeurt is dat ze dan gewoon Franse belasting betalen, wat wel aftrekbaar is in de VS en daardoor alsnog niets verschuldigd zijn aan de VS. Maar ik kan natuurlijk niet in hun boekhouding kijken en het doet er in feite ook niet toe.
Het hele idee dat er voor Nederland ooit financieel iets te halen zou zijn bij Max Verstappen is sowieso belachelijk, hoe ze de wet ook aanpassen. Domme verkiezingspraat voor domme mensen met 'onderbuikgevoel'.
Ah onderbuik dus. Afgunst gok ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet te begrijpen. Het is een kwestie wat de wet vindt, wat jij vind en wat ik vind.
Jij en de ook de wet zeggen dat hij niets aan de publieke voorzieningen hoeft te betalen. Nou prima.
Maar ik vind dat wanneer je zo te koop loopt met je Nederlanderschap terwijl je eigenlijk een Belg met Nederlands paspoort bent je wel je steentje zou moeten bijdragen. Dat is alles.
Het is ook gewoon een varken dat op zijn rug ligt.quote:
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezocht
Het is heel erg subjectief en persoonlijk welke circuits wat voor jou zijn. Spa is de ervaring, Zandvoort is de sfeer. Als je gewoon op een stoel wil zitten voor wat er op de baan gebeurt en verder niets, zijn circuits als Imola en de Hungaroring waar je een beetje moet gaan kijken. Voor de ervaring dus Spa, Oostenrijk, Barcelona en Monaco. Voor de sfeer Silverstone, Zandvoort en Monza.
Wereldreiziger gespotquote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 12 november 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja duhquote:Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevend
Waarom krijg ik het idee dat je die post veel serieuzer neemt dan ie bedoeld isquote:
Ik moest er om laggenquote:Op zondag 12 november 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat je die post veel serieuzer neemt dan ie bedoeld is
Aangezien we de Nederlandse tijdzone blijkbaar hanteren is het fake news dat de race op zaterdag is.quote:Op zondag 12 november 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de race op een zaterdag is, zou je dat wel kunnen stellen, maar wij van FOK! houden vast aan de maandag. Nederlandse tijdzone is doorslaggevend
Kloptquote:Op zondag 12 november 2023 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien we de Nederlandse tijdzone blijkbaar hanteren is het fake news dat de race op zaterdag is.
Dank je! Deze had ik dus niet gevonden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je naar de websites van de circuits gaat, kun je daar meestal wel een knop vinden om tickets te kopen. Bijvoorbeeld:
GP van Barcelona: https://proticketing.com/tickets/en_US/entradas/evento/32826
GP van Oostenrijk: https://tickets.redbullri(...)austria/tickets.html
GP van Hongarije: https://www.gpticketshop.(...)rmula_1.html?Lang=EN
Zeker wel een antwoord waar ik wat mee kan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die meer dan 3 verschillende circuits op de huidige kalender heeft bezocht
Het is heel erg subjectief en persoonlijk welke circuits wat voor jou zijn. Spa is de ervaring, Zandvoort is de sfeer. Als je gewoon op een stoel wil zitten voor wat er op de baan gebeurt en verder niets, zijn circuits als Imola en de Hungaroring waar je een beetje moet gaan kijken. Voor de ervaring dus Spa, Oostenrijk, Barcelona en Monaco. Voor de sfeer Silverstone, Zandvoort en Monza.
Heb je tips voor ons?quote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hier anders Spa, Monza, Hungaroring, Barcelona, RedBull Ring en volgend jaar Zandvoort (daarbij nog Paul Ricard en Hockenheim en op een niet racedag Imola). Dus het valt wel mee denk ik.
Heb me vandaag ook al schuldig gemaakt aan een artikel over HAM, waarbij ‘de Britse pers toegaf dat het Hamiltons schuld is’. Erg dom van me.quote:Op zondag 12 november 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb gehapt en heb alweer spijt. GPFans clickbait trap ik niet meer in voortaan
Hij gaat open 5 minuten voor VT1 en sluit 5 minuten na de finish.quote:Op maandag 13 november 2023 08:03 schreef Rianne84 het volgende:
Raceweek!
Aangezien de festiviteiten woensdag al beginnen, stel ik voor het livetopic lekker vroeg open te zetten
Uitmuntend ideequote:Op maandag 13 november 2023 08:03 schreef Rianne84 het volgende:
Raceweek!
Aangezien de festiviteiten woensdag al beginnen, stel ik voor het livetopic lekker vroeg open te zetten
quote:Op zondag 12 november 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
[spoiler]oeh... is het is al raceweek...![]()
[]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |