SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?quote:Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Waarschijnlijk een nummer voor alle mensen met een Xenos "In dit huis ......" bord in huis.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff doe maar niet hoorje kan gewoon al raden dat dat niet veel gaat worden.
Ik moet een beetje denken in de hoek van Uku Suviste.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nummer voor alle mensen met een Xenos "In dit huis ......" bord in huis.
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.quote:
Dat krijg je met Jaap Reesemaquote:Op donderdag 9 november 2023 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.
Hoezo te vroeg joh gast, je staat al ruim 20 jaar op het podium, je bent 40. Het is te laat!quote:
Zou dit betekenen dat de commissie zelf contact heeft opgenomen? Nee toch? Zijn ze zo wanhopig na het beluisteren van 600 inzendingen? Pff ik hou mijn hart vast.quote:
Volgens mij nemen ze voor de deadline juist contact op met artiesten om ervoor te zorgen dat ze iets insturen. Als het erna was kan ik me niet voorstellen dat je erover mag pratenquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zou dit betekenen dat de commissie zelf contact heeft opgenomen? Nee toch? Zijn ze zo wanhopig na het beluisteren van 600 inzendingen? Pff ik hou mijn hart vast.
Misschien is Toine fan? Of Jaap? Het is niet echt een Cornald-artiest voor m'n gevoel.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.
Laatst was ik me aan het omkleden in het zwembad. Dan hoor ik Soldier On. En van “booohquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:29 schreef GeorgeM het volgende:
Ik val in herhaling, maar Di-Rect. Ze gaan toch niet, maar wauw wauw wauw![]()
Net live bij 538, ze doen er zo nog 2. Zo goed. Niet normaal. NIET NORMAAL![]()
![]()
![]()
Shatterproof is best een aardig nummer maar ook geen grote hit geworden. En zou het denk ik op het ESF ook niet bijzonder goed hebben gedaan.quote:
Het is echt zo buitenaards goedquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatst was ik me aan het omkleden in het zwembad. Dan hoor ik Soldier On. En van “boooh” is het inmiddels “jaaaaa, gíngen ze maar!” geworden.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve mensen, bij een ander topic las ik het woord ‘boppies’. Wat zijn het?
voor Mel ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Shatterproof is best een aardig nummer maar ook geen grote hit geworden. En zou het denk ik op het ESF ook niet bijzonder goed hebben gedaan.
Maar Nick heeft nog een vijftigtal nummers op de plank liggen. Misschien zit daar wel iets heel goeds tussen voor iemand anders.
Denk zelf dat Mel beter uit de verf zou komen met een Douwe Bob lied qua stijl.quote:
Ik vind het knap dat je het nog probeert bij te houden, ik heb het allang opgegeven.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kan best zijn dat het inmiddels al lang weer iets anders betekent hoor, ik ben vijftig dus loop sowieso chronisch achter qua 'slang'.
En je hebt naast bops ook nog bangers qua liedjes en dat verschil weet ik nog steeds niet hahaha. Denk dat @:Nexum dit het beste uit kan leggen.
Voor míj zijn boppies iig 'de catchy dansige deuntjes van de vaak dames in zilveren glitterjurkjes op het ESF'.
Ik ben wel benieuwd naar dat nummer van Numidia inderdaad, al is het waarschijnlijk wel geproduceerd door Gordon Groothedde. En die heeft een nogal hit or miss-repertoire. Hij produceerde bv. ook de solonummers van Floor Jansen, en die vind ik zelf echt verschrikkelijk. Vooral juist qua productie.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk zelf dat Mel beter uit de verf zou komen met een Douwe Bob lied qua stijl.
Ben zó benieuwd naar de samenwerking van Douwe als schrijver met Numidia als zangeres. Als dat lied niet gekozen wordt neem ik aan dat ze het gewoon alsnog uitbrengen en we het alsnog horen! En ook benieuwd naar Joost z'n lied.
Dan is het idd maar goed dat de commissie nu wat meer mensen heeft in totaal. Als de rest het niks vindt begint Jacqueline in haar eentje weinig natuurlijk. Maar ik snap wat je bedoelt! (En ik denk/hoop dat Douwe dan wel een oogje op de productie zal houden.)quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar dat nummer van Numidia inderdaad, al is het waarschijnlijk wel geproduceerd door Gordon Groothedde. En die heeft een nogal hit or miss-repertoire. Hij produceerde bv. ook de solonummers van Floor Jansen, en die vind ik zelf echt verschrikkelijk. Vooral juist qua productie.
Hij is trouwens ook vrij close met Jacqueline Govaert en Krezip, dat is wel interessant qua belangenverstrengeling in de commissie.
.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kan best zijn dat het inmiddels al lang weer iets anders betekent hoor, ik ben vijftig dus loop sowieso chronisch achter qua 'slang'.
En je hebt naast bops ook nog bangers qua liedjes en dat verschil weet ik nog steeds niet hahaha. Denk dat @:Nexum dit het beste uit kan leggen.
Voor míj zijn boppies iig 'de catchy dansige deuntjes van de vaak dames in zilveren glitterjurkjes op het ESF'.
En Mmmmmbop. Mag die ook?quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
.
Je hebt het niet mis! Maar een ''bop'' is voor iedereen anders. Een stevig rocknummer kan voor iemand ook een bop zijn. Het is vaak een nummer wat heel uptempo, energiek is. Hoeft niet persé een dansnummer te zijn. Maar wel energiek
Van Hanson??? Heerlijk nummer is datquote:
Ja, die.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:27 schreef Nexum het volgende:
[..]
Van Hanson??? Heerlijk nummer is dat
Daar zit niet echt verschil tussen vind ik. Als ik met m'n vrienden het over nummers heb die we leuk vinden gebruiken we bop, banger etc allemaal door elkaarquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:37 schreef Greys het volgende:
Dank Nexie voor de uitleg!
(En het verschil tussen bop en banger?)
Thomas Berge en nog 9 anderen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:21 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg het niet helemaal goed mee maar volgens mij zei Cornald bij Max net dat er op dit moment nog 10 nummers van de 600 over zijn.
Oeeeehquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:21 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg het niet helemaal goed mee maar volgens mij zei Cornald bij Max net dat er op dit moment nog 10 nummers van de 600 over zijn.
Thomas Berge heeft al te horen gekregen dat hij niet bij de laatste 599 zit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Thomas Berge en nog 9 anderen, neem ik aan.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Thomas Berge heeft al te horen gekregen dat hij niet bij de laatste 599 zit.
Oké, ik ga ervan uit dat ze die tien nummers nu live willen horen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:21 schreef Em31 het volgende:
Iemand zei ergens dat een artiest al wist dat ze uit de selectie waren toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de betreffende artiesten dit ook weten? Of krijgen ze dit achteraf te horen wanneer de keuze bekend is?
Ja dat werd in Ding a dong de podcast gezegd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand zei ergens dat een artiest al wist dat ze uit de selectie waren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |