SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?quote:Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Waarschijnlijk een nummer voor alle mensen met een Xenos "In dit huis ......" bord in huis.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff doe maar niet hoorje kan gewoon al raden dat dat niet veel gaat worden.
Ik moet een beetje denken in de hoek van Uku Suviste.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nummer voor alle mensen met een Xenos "In dit huis ......" bord in huis.
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.quote:
Dat krijg je met Jaap Reesemaquote:Op donderdag 9 november 2023 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.
Hoezo te vroeg joh gast, je staat al ruim 20 jaar op het podium, je bent 40. Het is te laat!quote:
Zou dit betekenen dat de commissie zelf contact heeft opgenomen? Nee toch? Zijn ze zo wanhopig na het beluisteren van 600 inzendingen? Pff ik hou mijn hart vast.quote:
Volgens mij nemen ze voor de deadline juist contact op met artiesten om ervoor te zorgen dat ze iets insturen. Als het erna was kan ik me niet voorstellen dat je erover mag pratenquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zou dit betekenen dat de commissie zelf contact heeft opgenomen? Nee toch? Zijn ze zo wanhopig na het beluisteren van 600 inzendingen? Pff ik hou mijn hart vast.
Misschien is Toine fan? Of Jaap? Het is niet echt een Cornald-artiest voor m'n gevoel.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat ze hem hebben benaderd vind ik eigenlijk al onrustbarend. Niks tegen Nick Schilder verder, lijkt me een prima gozer, maar dat is echt een Vinex-artiest.
Laatst was ik me aan het omkleden in het zwembad. Dan hoor ik Soldier On. En van “booohquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:29 schreef GeorgeM het volgende:
Ik val in herhaling, maar Di-Rect. Ze gaan toch niet, maar wauw wauw wauw![]()
Net live bij 538, ze doen er zo nog 2. Zo goed. Niet normaal. NIET NORMAAL![]()
![]()
![]()
Shatterproof is best een aardig nummer maar ook geen grote hit geworden. En zou het denk ik op het ESF ook niet bijzonder goed hebben gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |