quote:Op maandag 6 november 2023 17:02 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Maandag
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.27; First dates NPO1
19.45; De bondgenoten SBS6
19.50; Per seconde wijzer NPO2
Diversen;
20.30; Chateau Meiland SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/chateau-meiland
20.30; Kopen of slopen RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/kopen-of-slopen
20.31; Online criminelen ontmaskerd RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/online-criminelen-ontmaskerd
20.34; Droomhuis gezocht NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/droomhuis-gezocht
Docu, Reportage, Informatief;
20.26; Radar NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/radar
23.34; 2Doc kort: Als ze er niet is NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-kort-als-ze-er-niet-is
Sport;
20.30; Veronica offside VER
Actueel;
19.04 Khalid en Sofie NPO1
20.29; Van Roosmalen & Groenteman NPO3
21.30; Nieuwsuur NPO1
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.09; Beau RTL4
22.20; OP1 NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Dat wordt smullen!quote:Op maandag 6 november 2023 17:40 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Vanavond Online criminelen ontmaskerd met The Bradge![]()
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:01 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
Goedenavondquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een ROT-dag
morgen weer een nieuwe
Oh cool, nog niet gekeken omdat het programma zo ontzettend afgezeken werdquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hey,
Ben momenteel dat programma met van Rossem en Emma Wortelboer aan het terugkijken. Bij de slimste al een leuke combinatie, maar in dit programma ook zeker. Een lachende Maarten en een minder hysterische Emma. Prima
Goedesmorgensquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:40 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een mooie dag van
Leuk!!quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:23 schreef praadje het volgende:
Als aanvulling op de lijst van vandaag; 20.41 Sterren op het doek NPO2 Arjen Robben https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/sterren-op-het-doek
Dank voor de kijktipquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:23 schreef praadje het volgende:
Als aanvulling op de lijst van vandaag; 20.41 Sterren op het doek NPO2 Arjen Robben https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/sterren-op-het-doek
Hier gaat het met je?quote:Op zondag 12 november 2023 17:47 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond
Het gaat best goed. Nog steeds positief maar amper nog klachten. Hoe is het met jou? En @Tong, hoe is het met jou?quote:
Gelukkig maar. Rot is ziekzijn. Lekker rust nemen en goed uitziekenquote:Op zondag 12 november 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat best goed. Nog steeds positief maar amper nog klachten. Hoe is het met jou? En @:Tong, hoe is het met jou?
Kan beter. Na Studio Sport naar bed. Morgen MRI-scan in Tilburg en CT-scan in Den Bosch.quote:Op zondag 12 november 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat best goed. Nog steeds positief maar amper nog klachten. Hoe is het met jou? En @:Tong, hoe is het met jou?
Oh dat klinkt heel erg heftig. Heel veel sterkte en liefsquote:Op zondag 12 november 2023 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan beter. Na Studio Sport naar bed. Morgen MRI-scan in Tilburg en CT-scan in Den Bosch.
Ach toch. Heel veel sterkte morgen en de dagen ernaquote:Op zondag 12 november 2023 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan beter. Na Studio Sport naar bed. Morgen MRI-scan in Tilburg en CT-scan in Den Bosch.
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaatquote:Op zondag 12 november 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst met de behandelingen xquote:Op zondag 12 november 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Rot is ziekzijn. Lekker rust nemen en goed uitzieken
Hier gaat het wel oké. Behandelingen zijn nog steeds erg zwaar
Beterschap gewenst Tong xquote:Op zondag 12 november 2023 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liefquote:Op zondag 12 november 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat
Goedenavondquote:Op maandag 13 november 2023 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Een fijne kijkavond allen
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren had ik wat verkeerd gegeten. Dus hing een dagje boven de pot. Nu weer beter en blij
Dikke knuffel... wat vervelend...quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:23 schreef Ole het volgende:
Zat ook in behoorlijke dip. Familieomstandigheden, werk liep niet lekker. Achteraf gezien ook waarschijnlijk virusje gehad. Maar ondanks de herfst breekt het zonnetje weer door
Dank jequote:Op dinsdag 14 november 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel... wat vervelend...
Zonnetje is wel lekker
Zorg goed voor jezelf
Ach lieverd, fijn je weer te lezen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:23 schreef Ole het volgende:
Zat ook in behoorlijke dip. Familieomstandigheden, werk liep niet lekker. Achteraf gezien ook waarschijnlijk virusje gehad. Maar ondanks de herfst breekt het zonnetje weer door
Klinkt goed, geniet ervanquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Kees, bureau Rotterdam en massa is kassa. En bondgenoten
Leuke dag en leuke avond dus
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:25 schreef praadje het volgende:
Maak er een fijne avond van
Goedenavondquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Kees, bureau Rotterdam en massa is kassa. En bondgenoten
Leuke dag en leuke avond dus
Goeiemorgenquote:Op woensdag 15 november 2023 06:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, maak er een fijne dag van
Klinkt voor nu wel goed toch?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:10 schreef Ole het volgende:
Middag! Weer om lekker te chillen met de katjes en serie bingen. mag van vrijdag tot zondag werken
Hey Praadje, hoe is het?quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Hey, dat lieve Dotteke. Het gaat goed, soms met hangen en wurgen maar dat is net als bij iedereen. Wat lief dat je het vraagtquote:
Ook op VRT toch ? Eddy is een held.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mag ik dat zeggen, zonder gelijk als imbeciel worden uitgemaakt ivm posten op een belachelijk tijdstip. Ik vind het enorm ontspannend om een realityserie te volgen, waar het niet om glamour gaat. Chateau Planckaert, Vlaamse serie, maar tien keer zo leuker dan de Meilandjes. Helaas niet voor directe tv-kijkers, maar op videoland te zien. Praadje, was jij niet ook vlaams?
Ik ben niet Vlaams maar ik woon er al wel 25 jaar. Is ook te zien via de VRT. Zal hem weer eens in de gids opnemen.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mag ik dat zeggen, zonder gelijk als imbeciel worden uitgemaakt ivm posten op een belachelijk tijdstip. Ik vind het enorm ontspannend om een realityserie te volgen, waar het niet om glamour gaat. Chateau Planckaert, Vlaamse serie, maar tien keer zo leuker dan de Meilandjes. Helaas niet voor directe tv-kijkers, maar op videoland te zien. Praadje, was jij niet ook vlaams?
Oh die is ook leuk. Al ben ik meer meiland-fanquote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Klinkt goed meis. Geniet ervanquote:Op zondag 19 november 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier Even Tot Hier en Undercover
Morgen komt mijn beste vriendin. Dus niet te laat naar bed en morgen op tijd op voor het huishouden. Niet dat er veel moet gebeuren, alleen het is wel fijn om er de tijd voor te nemen
Komt helemaal goed. Geweldig gezelschap. Lekker zitten puzzelen, chocola en thee, kerstmuziekje...quote:
Oehh, love itquote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Geweldig gezelschap. Lekker zitten puzzelen, chocola en thee, kerstmuziekje...
Dat is niet saai. Dat is kwaliteit, samen tijd doorbrengen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we een stel saaie wichtenwe doen dit. Kijken films en kletsen altijd wel
Ik vind het ook erg leuk. Echt uren gebogen boven een puzzel. Lachen en zingen met de radio. Beiden in pyjama ...quote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is niet saai. Dat is kwaliteit, samen tijd doorbrengen.
Leuke tip. Eens kijken of het ook ergens anders te kijken is.quote:Op zondag 19 november 2023 19:19 schreef Firuze60 het volgende:
Nog een tip van een vooruitkijkerd. 'Carmen Curlers" . Als je van de amerikaanse serie Mad Men hebt gehouden is dit de Deense versie. Enorm leuk en de eerste serie (op npo start) in een ruk zitten bingen.
Alsjeblieftquote:Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Fijn om te horen. Koesteren zulke dagen.
Ik zocht een bureau Rotterdam (of een eerder seizoen in een andere stad) topic, maar dit staat elders denk ik? Kan me haast niet voorstellen dat er geen topic van is. Echt een fijn inkijkje in die wereld. Of nouja fijn.. interessant. Veel mensen met mentale issues in Rotterdam.
Dat staat in de gids van morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Is er iets te stemmen dan? In de gids van Praadje nooit wat gezien
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:40 schreef praadje het volgende:
Maak er een fijne kijkavond van
Goedenavondquote:
Als je van reality houdt zonder opsmuk kan ik je van harte 'bij ons op de boerderij' aanraden. Vanaf vanavond begint het tweede seizoen. Zo leuk om te kijken. Draait niet alleen om de dieren maar ook om de (soms best grote) gezinnen.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:09 schreef praadje het volgende:
Een fijne kijkavond gewenst
Goedenavondquote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier weer traumatherapie gehad
Vanavond niet echt televisie voor mij helaas. Dus lekker films kijken denk ik
Klinkt leuk, waar te zien dan? Heb alleen streaming diensten, NPO-plus, Netflix, HBO-max en Videoland.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je van reality houdt zonder opsmuk kan ik je van harte 'bij ons op de boerderij' aanraden. Vanaf vanavond begint het tweede seizoen. Zo leuk om te kijken. Draait niet alleen om de dieren maar ook om de (soms best grote) gezinnen.
Op RTL5 dus ook te zien op Videoland.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, waar te zien dan? Heb alleen streaming diensten, NPO-plus, Netflix, HBO-max en Videoland.
Ooooh wat nice! Je bericht maakt me per direct blij. Fijn dat je zo hebt genoten en dat heb je zeker verdient, je bent zo'n lief mensquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Topdagje gehad. Nieuwe meubels geshopt en deels supergoed geslaagd. Januari de boel schilderen en behangen en ondertussen de resterende meubelstukken zoeken. Leuke dag gehad met mijn bestie
Ahhhh dat is zo erg lief van je.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat nice! Je bericht maakt me per direct blij. Fijn dat je zo hebt genoten en dat heb je zeker verdient, je bent zo'n lief mens
Lekker bezig!!!quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Topdagje gehad. Nieuwe meubels geshopt en deels supergoed geslaagd. Januari de boel schilderen en behangen en ondertussen de resterende meubelstukken zoeken. Leuke dag gehad met mijn bestie
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleurenquote:
Dat klinkt heel erg stijlvolquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleuren
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg stijlvol
Mag je mij wel eens een lesje in geven dus
Leuk! En goed dat je jezelf daarmee verwend. Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleuren
Ja ik ben best trots op de dingen die ik uitgezocht heb. Ach meis, het is vooral belangrijk als het als 'thuis' voelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! En goed dat je jezelf daarmee verwend. Heerlijk!
(Hier een ontplofte regenboog)
Ja snap ik! Is ook heerlijk. Zeker na zoveel werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik ben best trots op de dingen die ik uitgezocht heb. Ach meis, het is vooral belangrijk als het als 'thuis' voelt.
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit is mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.
Uiterst knus jouw inspiratie! Zo warm en gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.
[..]
Dit is mijn voorbeeld
https://instagram.com/bohome.plantry?igshid=MzMyNGUyNmU2YQ==
Ik stuur jullie wel een foto als het klaar is. Die woongroepen op FB zijn een aanrader. Op de ene foto zie je mooie kleuren, op een andere weer een mooi spiegel, die plaatst een foto van een combinatie van kleuren die je aanspreekt, die weer iets waar je een loos hoekje mee opleukt enz.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.
Ja dat heeft zij echt goed gedaan. Ziet er zo huiselijk uit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiterst knus jouw inspiratie! Zo warm en gezellig
Inderdaad. Zo zou ik wel kunnen levenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat heeft zij echt goed gedaan. Ziet er zo huiselijk uit.
Wat mooi. Heel knus en gezellig zo te zien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Dit is mijn voorbeeld
https://instagram.com/bohome.plantry?igshid=MzMyNGUyNmU2YQ==
Mooi, ik hou van mosterdgeel. Heeft ook even door mijn hoofd gespeeld om daar iets mee te doen. Ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer een lange dag.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn woonkamer is mosterdgeel, zwart en wit. Maar dan komen mijn knutsels in alle kleuren erbij
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi, ik hou van mosterdgeel. Heeft ook even door mijn hoofd gespeeld om daar iets mee te doen. Ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer een lange dag.
Slaap lekker meisjes![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi, ik hou van mosterdgeel. Heeft ook even door mijn hoofd gespeeld om daar iets mee te doen. Ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer een lange dag.
Slaap lekker meisjes![]()
![]()
Klinkt goed hoor. Volgens mij ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn woonkamer is mosterdgeel, zwart en wit. Maar dan komen mijn knutsels in alle kleuren erbij
Zekerquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor. Volgens mij ook wel gezellig.
Een huis moet ook gewoon groeien in gezelligheid. Een paar plantjes, een kast met boeken, hier en daar een versiersel en dan wordt het snel levendigquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij mij is het een ongezellige bende. Stap voor stap gezellig maken en oude zooi weggooien.
Ik wilde verhuizen en heb hierdoor niet geïnvesteerd in het gezellig maken. Nu ik toch blijf, is het tijd om hier dan ook te investeren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een huis moet ook gewoon groeien in gezelligheid. Een paar plantjes, een kast met boeken, hier en daar een versiersel en dan wordt het snel levendig
Klinkt als een planquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wilde verhuizen en heb hierdoor niet geïnvesteerd in het gezellig maken. Nu ik toch blijf, is het tijd om hier dan ook te investeren.
Precies!quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een plan
En een leuk plan om uit te voeren
Hebben ze ezelsoren in de boeken gemaakt?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Lekker op de bank hangen met een serietje of film.
Er waren wat vandalen in de bieb geweest...
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hebben ze ezelsoren in de boeken gemaakt?
Leed valt niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kreeg vanavond een appje dat een vriendin niet vond dat ik moest zeiken over het overlijden van mijn bejaarde moeder, want ze had zelf al binnen zeven maanden zes familieleden verloren. Flabbergasted. En schaam mij toch.
Ach wat vervelend. Denk dat ze er te lang mee heeft rond gelopen. Ze heeft zelf nog verdriet en heeft geen ruimte meer voor jouw verdriet. jouw verdriet is niet meer of minder dan haar verdriet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kreeg vanavond een appje dat een vriendin niet vond dat ik moest zeiken over het overlijden van mijn bejaarde moeder, want ze had zelf al binnen zeven maanden zes familieleden verloren. Flabbergasted. En schaam mij toch.
Wat erg!quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Wat naar zeg. Daar kan je helemaal niets mee, sterker nog, je hoeft daar helemaal niets mee. Sterktequote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
Ach meissie toch. Ik las je struggles. Heel veel sterktequote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond natuurlijk Undercover kijken
Nu Boos op YouTube aan het kijken
Gaat even niet lekker
Maar goed... rust en bezig blijven
Dank je wel lieverdquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach meissie toch. Ik las je struggles. Heel veel sterkte
Kusquote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond natuurlijk Undercover kijken
Nu Boos op YouTube aan het kijken
Gaat even niet lekker
Maar goed... rust en bezig blijven
Die heeft het een heel stuk zwaarder gehad dan ik. Die insta-post raakt me echt. Dank je wel voor delenquote:Op maandag 27 november 2023 19:22 schreef potjecreme het volgende:
De vrouw wiens huis ik als inspiratiebron gebruik heeft een mooie post op inst. Mischien heb je er iets aan. Zij heeft ook nare dingen meegemaakt in haar jonge jaren. @:childofthestars
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Welk programma is dat?quote:Op maandag 27 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga kijken naar een programma over eerste hulp op festivals.
En verder rustig aan. Het gehaakte cadeau voor mijn moeder met kerst is af
Morgen weer lekker tekenen.
Nu chillen
Het is geen wedstrijd hey? Wie heeft het het zwaarst. Wat jij voelt is vooral belangrijk. En dat is zwaar voor je, heel zwaar. Dat hoef/mag je nooit bagatelliseren lieverdquote:Op maandag 27 november 2023 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heeft het een heel stuk zwaarder gehad dan ik. Die insta-post raakt me echt. Dank je wel voor delen
Thanks, zie dat het ook op Videoland staat.quote:Op maandag 27 november 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerste hulp bij festivals heet het. Rtl5 van 20:30 tot 21:30
Heftig wel, mijn jongste is een frequent festivalganger en nooit iets aan de hand, hoor mam. Af en toe een gelukspilletje slikken ook niet, hoor mam. Je totaal af en toe lam zuipen ook niet, hoor mam.quote:Op maandag 27 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga kijken naar een programma over eerste hulp op festivals.
En verder rustig aan. Het gehaakte cadeau voor mijn moeder met kerst is af
Morgen weer lekker tekenen.
Nu chillen
quote:Op maandag 27 november 2023 22:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd hey? Wie heeft het het zwaarst. Wat jij voelt is vooral belangrijk. En dat is zwaar voor je, heel zwaar. Dat hoef/mag je nooit bagatelliseren lieverd
Wilde er nog op terugkomen.quote:
Ik snap dat je het niet als relativerende vergelijking stuurdequote:Op dinsdag 28 november 2023 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilde er nog op terugkomen.
Toen ik haar verhaal las. Dacht ik niet: oh haar leven/verhaal is zwaarder. Ik dacht: Hé iemand die het ook zwaar heeft en ook worstelt met zichzelf en hoe weer vertrouwen te krijgen in het leven.
Tip voor jou. Denk die heeft het ook zwaar gehad ipv die heeft het zwaarder gehad.
Ik las in een ander topic van jouw dat jij zelf het bagatelliseert.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet als relativerende vergelijking stuurde
Dat worstelen ken ik zeker ook. Knok er keihard voor
En je hebt gelijk met de tip gelijk. Lastig is dat wel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..heel lief bericht.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic van jouw dat jij zelf het bagatelliseert.
Ik wil delen dat ik zo niet zie en hoop jou daarin dan mee te nemen.
Wist niks van je verhaal maar had wel een vermoeden door mijn werk in de jeugdzorg. Je bent niet alleen. Het is niet jouw schuld en ieder maar dan ook ieder verhaal is zwaar. Daar maken we echt geen onderscheid in. Ik heb bewondering voor jou levenskracht.
Graag gedaan. En klinkt als een fijne dagquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Bureau Rotterdam, Gilles en Zeeman
En natuurlijk Het Blok en bondgenoten
Eigenlijk wel een goede dag gehad. Miniatuurbouw gedaan en geborduurd en lekker lui geweest eigenlijk
@:praadje dank je wel weer voor de lijst!!!
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. En klinkt als een fijne dag
Grappig hoe smaken kunnen verschillenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Niet veel bijzonders op de buis. Waarschijnlijk streamen straks.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
Maak er een fijne kijkavond van
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Bureau Rotterdam, Gilles en Zeeman
En natuurlijk Het Blok en bondgenoten
Eigenlijk wel een goede dag gehad. Miniatuurbouw gedaan en geborduurd en lekker lui geweest eigenlijk
@:praadje dank je wel weer voor de lijst!!!
Goedenavondquote:
Ik zie net dat Zeeman er vanavond op is. Mischien ga ik dat wel kijken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe smaken kunnen verschillen
Veel streamplezier! Weet je Al wat?
Ah dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie net dat Zeeman er vanavond op is. Mischien ga ik dat wel kijken.
Je hebt geen tijd om te slapen dusquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:36 schreef praadje het volgende:
Boerderij van Dorst![]()
Bureau Rotterdam![]()
Gillis![]()
Zeeman![]()
Tussen kunst en kitch![]()
VI Inside![]()
Mij hoor je niet klagen
Haha, maar dat ga ik lekker wel even doen want ik heb gehoord dat het morgen een gekkenhuis is op het werk. Alleen Bureau Rotterdam kijk ik, de rest neem ik op. Zag van de week nog een dag dat er niet veel op is dus dan haal ik het daar wel in.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd om te slapen dus
Oh vast sterkte en succes morgenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, maar dat ga ik lekker wel even doen want ik heb gehoord dat het morgen een gekkenhuis is op het werk. Alleen Bureau Rotterdam kijk ik, de rest neem ik op. Zag van de week nog een dag dat er niet veel op is dus dan haal ik het daar wel in.
He hoi leuk dat je een mooie dag had vandaagquote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi hoi
Lekker met een vriendin gevideebeld
Dat was erg fijn
Nu even YouTube en haken
Ja zo maar twee goede dagen achter elkaar aanquote:Op woensdag 29 november 2023 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hoi leuk dat je een mooie dag had vandaag
Misschien morgen nog wel een derde mooie dagquote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo maar twee goede dagen achter elkaar aan
Dan heb ik drie uur traumatherapie. Dus op zijn minst gesloopt ernaquote:Op woensdag 29 november 2023 20:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien morgen nog wel een derde mooie dag
Oef... sterkte! Ik vond na dit soort dingen (niet zelfde maar toch) heerlijk om daarna met fysio personal training te doen. Juist om even los te gaan en zo dat mijn hoofd even leger werdquote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik drie uur traumatherapie. Dus op zijn minst gesloopt erna
Ik ga een stuk lopen. Het voelt echt aan als weglopen van vervelende dingen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Oef... sterkte! Ik vond na dit soort dingen (niet zelfde maar toch) heerlijk om daarna met fysio personal training te doen. Juist om even los te gaan en zo dat mijn hoofd even leger werd
Dat is lief van je. Ik moet alleen nog een loungestoel en een sidetable en dan ben ik rond (en blutquote:Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier alleen Bondgenoten
Wat fijn dat je geslaagd bent @:praadje ! Een huis herinrichten is leuken je verwent jezelf ermee en dat verdien je zekerste weten! Ik ben blij voor je
Achquote:Op donderdag 30 november 2023 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Ik moet alleen nog een loungestoel en een sidetable en dan ben ik rond (en blut. Ik ben echt als een kind zo blij.
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:31 schreef praadje het volgende:
Fijne kijkavond
![]()
Vandaag geslaagd voor vitrage, overgordijnen en tapijten. Nog maar een paar dingetjes. Lekkerrrr bezigggg
Avondquote:Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier alleen Bondgenoten
Wat fijn dat je geslaagd bent @:praadje ! Een huis herinrichten is leuken je verwent jezelf ermee en dat verdien je zekerste weten! Ik ben blij voor je
Verstandig om vroeg naar bed te aan. Soms heb je dat gewoon nodig he?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedesavonds![]()
Niks speciaals voor mij deze avond, denk aan vroeg naar bed toe te gaan.
Lekker! Kan zo fijn zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedesavonds![]()
Niks speciaals voor mij deze avond, denk aan vroeg naar bed toe te gaan.
Ja idd. Soms wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig om vroeg naar bed te aan. Soms heb je dat gewoon nodig he?![]()
quote:
ESPN ligt eruit en ik kan niet inloggen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedesmiddags ondertussen![]()
Tijd voor voetbal
Ai niet leukquote:Op zondag 3 december 2023 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
ESPN ligt eruit en ik kan niet inloggen.
Wat ellendig zeg. Je slaap is zo belangrijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
Lijkt me heerlijk als je vroeg naar bed kunt gaan en dan ook daadwerkelijk in slaap kunt vallen. Ik moet het doen met korte nachten en kan pas om 02.00 uur naar bed anders val ik niet in slaap. Als je buurkids dan rond 06.00 uur het huis op stelten zetten is de nacht wel heel erg kort. Zit te knikkebollen voor mijn laptopje.
Huh? Plaats anders zelf programma's die je interessant vindt? Altijd welkom!quote:Op zondag 3 december 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
Ik haak af. Steeds al die kut programma's in de OP. Alsof je als alternatieve muziekliefhebber Holland zingt straalbezopen uit een plastic bierglas op boert. Terwijl André Rieu met z'n viool playbackt.
Allang gedaan. Wordt niks mee gedaan. Twee keer 'gedaan'quote:Op zondag 3 december 2023 18:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Huh? Plaats anders zelf programma's die je interessant vindt? Altijd welkom!
Jij plaatste programma's van voor 18.00 uur. Ik neem de programma's mee vanaf 18.00 uur. Doe jij toch lekker die vroege programma'squote:Op zondag 3 december 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allang gedaan. Wordt niks mee gedaan. Twee keer 'gedaan'Paar keer zelfs. Blijf niet aan de gang. Maar goed, voor vanavond zal ik effe kijken. Huiver......
Studio Voetbal
Eus' boekenclub
Pointer
Plakshot
Match of the day
Rockpalast
Barcelona - Atletico Madrid
Dit in 2 minuten.
Ja, ik weet het. Ben daardoor altijd moe. Probeer tussen de middag dan wat bij te slapen, die luxe heb ik dan weer wel.quote:Op zondag 3 december 2023 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ellendig zeg. Je slaap is zo belangrijk.
Dat laatste is dan wel weer minder leuk.quote:Op zondag 3 december 2023 17:54 schreef praadje het volgende:
Fijne kijkavond
![]()
Vanmorgen kwam de kleindochter de cadeautjes halen die de Sint gebracht had. Wat heerlijk, die kinderlijke blijheid![]()
Oh, en ze wil bij oma wonen
quote:Op maandag 4 december 2023 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer minder leuk.
Hoop dat je genoten hebt CotSquote:Op maandag 4 december 2023 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onderweg naar huis na sinterklaasfeest met het gezin van vrienden gevierd te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |