Ooooh wat nice! Je bericht maakt me per direct blij. Fijn dat je zo hebt genoten en dat heb je zeker verdient, je bent zo'n lief mensquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Topdagje gehad. Nieuwe meubels geshopt en deels supergoed geslaagd. Januari de boel schilderen en behangen en ondertussen de resterende meubelstukken zoeken. Leuke dag gehad met mijn bestie
Ahhhh dat is zo erg lief van je.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat nice! Je bericht maakt me per direct blij. Fijn dat je zo hebt genoten en dat heb je zeker verdient, je bent zo'n lief mens
Lekker bezig!!!quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Topdagje gehad. Nieuwe meubels geshopt en deels supergoed geslaagd. Januari de boel schilderen en behangen en ondertussen de resterende meubelstukken zoeken. Leuke dag gehad met mijn bestie
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleurenquote:
Dat klinkt heel erg stijlvolquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleuren
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg stijlvol
Mag je mij wel eens een lesje in geven dus
Leuk! En goed dat je jezelf daarmee verwend. Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt echt een hele nieuwe living in de kleuren bruin, brons en champagne/taupe kleuren
Ja ik ben best trots op de dingen die ik uitgezocht heb. Ach meis, het is vooral belangrijk als het als 'thuis' voelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! En goed dat je jezelf daarmee verwend. Heerlijk!
(Hier een ontplofte regenboog)
Ja snap ik! Is ook heerlijk. Zeker na zoveel werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik ben best trots op de dingen die ik uitgezocht heb. Ach meis, het is vooral belangrijk als het als 'thuis' voelt.
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit is mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is wel stijlvol inderdaad. Maar ik ben wel bijna een jaar aan het bedenken geweest hoe en wat ik wilde. Lid geworden van heel veel woongroepen/stylegroepen om inspiratie op te doen tot ik het plaatje in mijn hoofd compleet had.
Uiterst knus jouw inspiratie! Zo warm en gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.
[..]
Dit is mijn voorbeeld
https://instagram.com/bohome.plantry?igshid=MzMyNGUyNmU2YQ==
Ik stuur jullie wel een foto als het klaar is. Die woongroepen op FB zijn een aanrader. Op de ene foto zie je mooie kleuren, op een andere weer een mooi spiegel, die plaatst een foto van een combinatie van kleuren die je aanspreekt, die weer iets waar je een loos hoekje mee opleukt enz.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooie kleuren! Hier staan inmiddels wat kasten gekocht bij Ikea. Wil in het voorjaar gaan schilderen. Zoektocht naar een bank ik nog in volle gang.
Ja dat heeft zij echt goed gedaan. Ziet er zo huiselijk uit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiterst knus jouw inspiratie! Zo warm en gezellig
Inderdaad. Zo zou ik wel kunnen levenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat heeft zij echt goed gedaan. Ziet er zo huiselijk uit.
Wat mooi. Heel knus en gezellig zo te zien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Dit is mijn voorbeeld
https://instagram.com/bohome.plantry?igshid=MzMyNGUyNmU2YQ==
Mooi, ik hou van mosterdgeel. Heeft ook even door mijn hoofd gespeeld om daar iets mee te doen. Ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer een lange dag.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn woonkamer is mosterdgeel, zwart en wit. Maar dan komen mijn knutsels in alle kleuren erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |