Verstandig om vroeg naar bed te aan. Soms heb je dat gewoon nodig he?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedesavonds![]()
Niks speciaals voor mij deze avond, denk aan vroeg naar bed toe te gaan.
Lekker! Kan zo fijn zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedesavonds![]()
Niks speciaals voor mij deze avond, denk aan vroeg naar bed toe te gaan.
Ja idd. Soms wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig om vroeg naar bed te aan. Soms heb je dat gewoon nodig he?![]()
quote:
ESPN ligt eruit en ik kan niet inloggen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedesmiddags ondertussen![]()
Tijd voor voetbal
Ai niet leukquote:Op zondag 3 december 2023 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
ESPN ligt eruit en ik kan niet inloggen.
Wat ellendig zeg. Je slaap is zo belangrijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
Lijkt me heerlijk als je vroeg naar bed kunt gaan en dan ook daadwerkelijk in slaap kunt vallen. Ik moet het doen met korte nachten en kan pas om 02.00 uur naar bed anders val ik niet in slaap. Als je buurkids dan rond 06.00 uur het huis op stelten zetten is de nacht wel heel erg kort. Zit te knikkebollen voor mijn laptopje.
Huh? Plaats anders zelf programma's die je interessant vindt? Altijd welkom!quote:Op zondag 3 december 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
Ik haak af. Steeds al die kut programma's in de OP. Alsof je als alternatieve muziekliefhebber Holland zingt straalbezopen uit een plastic bierglas op boert. Terwijl André Rieu met z'n viool playbackt.
Allang gedaan. Wordt niks mee gedaan. Twee keer 'gedaan'quote:Op zondag 3 december 2023 18:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Huh? Plaats anders zelf programma's die je interessant vindt? Altijd welkom!
Jij plaatste programma's van voor 18.00 uur. Ik neem de programma's mee vanaf 18.00 uur. Doe jij toch lekker die vroege programma'squote:Op zondag 3 december 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allang gedaan. Wordt niks mee gedaan. Twee keer 'gedaan'Paar keer zelfs. Blijf niet aan de gang. Maar goed, voor vanavond zal ik effe kijken. Huiver......
Studio Voetbal
Eus' boekenclub
Pointer
Plakshot
Match of the day
Rockpalast
Barcelona - Atletico Madrid
Dit in 2 minuten.
Ja, ik weet het. Ben daardoor altijd moe. Probeer tussen de middag dan wat bij te slapen, die luxe heb ik dan weer wel.quote:Op zondag 3 december 2023 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ellendig zeg. Je slaap is zo belangrijk.
Dat laatste is dan wel weer minder leuk.quote:Op zondag 3 december 2023 17:54 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond
![]()
Vanmorgen kwam de kleindochter de cadeautjes halen die de Sint gebracht had. Wat heerlijk, die kinderlijke blijheid![]()
Oh, en ze wil bij oma wonen
quote:Op maandag 4 december 2023 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer minder leuk.
Hoop dat je genoten hebt CotSquote:Op maandag 4 december 2023 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onderweg naar huis na sinterklaasfeest met het gezin van vrienden gevierd te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |