Ach meissie toch. Ik las je struggles. Heel veel sterktequote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond natuurlijk Undercover kijken
Nu Boos op YouTube aan het kijken
Gaat even niet lekker
Maar goed... rust en bezig blijven
Dank je wel lieverdquote:Op zondag 26 november 2023 17:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach meissie toch. Ik las je struggles. Heel veel sterkte
Kusquote:Op zondag 26 november 2023 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond natuurlijk Undercover kijken
Nu Boos op YouTube aan het kijken
Gaat even niet lekker
Maar goed... rust en bezig blijven
Die heeft het een heel stuk zwaarder gehad dan ik. Die insta-post raakt me echt. Dank je wel voor delenquote:Op maandag 27 november 2023 19:22 schreef potjecreme het volgende:
De vrouw wiens huis ik als inspiratiebron gebruik heeft een mooie post op inst. Mischien heb je er iets aan. Zij heeft ook nare dingen meegemaakt in haar jonge jaren. @:childofthestars
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Welk programma is dat?quote:Op maandag 27 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga kijken naar een programma over eerste hulp op festivals.
En verder rustig aan. Het gehaakte cadeau voor mijn moeder met kerst is af
Morgen weer lekker tekenen.
Nu chillen
Het is geen wedstrijd hey? Wie heeft het het zwaarst. Wat jij voelt is vooral belangrijk. En dat is zwaar voor je, heel zwaar. Dat hoef/mag je nooit bagatelliseren lieverdquote:Op maandag 27 november 2023 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heeft het een heel stuk zwaarder gehad dan ik. Die insta-post raakt me echt. Dank je wel voor delen
Thanks, zie dat het ook op Videoland staat.quote:Op maandag 27 november 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerste hulp bij festivals heet het. Rtl5 van 20:30 tot 21:30
Heftig wel, mijn jongste is een frequent festivalganger en nooit iets aan de hand, hoor mam. Af en toe een gelukspilletje slikken ook niet, hoor mam. Je totaal af en toe lam zuipen ook niet, hoor mam.quote:Op maandag 27 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga kijken naar een programma over eerste hulp op festivals.
En verder rustig aan. Het gehaakte cadeau voor mijn moeder met kerst is af
Morgen weer lekker tekenen.
Nu chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |