Klinkt goed meis. Geniet ervanquote:Op zondag 19 november 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier Even Tot Hier en Undercover
Morgen komt mijn beste vriendin. Dus niet te laat naar bed en morgen op tijd op voor het huishouden. Niet dat er veel moet gebeuren, alleen het is wel fijn om er de tijd voor te nemen
Komt helemaal goed. Geweldig gezelschap. Lekker zitten puzzelen, chocola en thee, kerstmuziekje...quote:
Oehh, love itquote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Geweldig gezelschap. Lekker zitten puzzelen, chocola en thee, kerstmuziekje...
Dat is niet saai. Dat is kwaliteit, samen tijd doorbrengen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we een stel saaie wichtenwe doen dit. Kijken films en kletsen altijd wel
Ik vind het ook erg leuk. Echt uren gebogen boven een puzzel. Lachen en zingen met de radio. Beiden in pyjama ...quote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is niet saai. Dat is kwaliteit, samen tijd doorbrengen.
Leuke tip. Eens kijken of het ook ergens anders te kijken is.quote:Op zondag 19 november 2023 19:19 schreef Firuze60 het volgende:
Nog een tip van een vooruitkijkerd. 'Carmen Curlers" . Als je van de amerikaanse serie Mad Men hebt gehouden is dit de Deense versie. Enorm leuk en de eerste serie (op npo start) in een ruk zitten bingen.
Alsjeblieftquote:Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Fijn om te horen. Koesteren zulke dagen.
Ik zocht een bureau Rotterdam (of een eerder seizoen in een andere stad) topic, maar dit staat elders denk ik? Kan me haast niet voorstellen dat er geen topic van is. Echt een fijn inkijkje in die wereld. Of nouja fijn.. interessant. Veel mensen met mentale issues in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |