Hey Praadje, hoe is het?quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Hey, dat lieve Dotteke. Het gaat goed, soms met hangen en wurgen maar dat is net als bij iedereen. Wat lief dat je het vraagtquote:
Ook op VRT toch ? Eddy is een held.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mag ik dat zeggen, zonder gelijk als imbeciel worden uitgemaakt ivm posten op een belachelijk tijdstip. Ik vind het enorm ontspannend om een realityserie te volgen, waar het niet om glamour gaat. Chateau Planckaert, Vlaamse serie, maar tien keer zo leuker dan de Meilandjes. Helaas niet voor directe tv-kijkers, maar op videoland te zien. Praadje, was jij niet ook vlaams?
Ik ben niet Vlaams maar ik woon er al wel 25 jaar. Is ook te zien via de VRT. Zal hem weer eens in de gids opnemen.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mag ik dat zeggen, zonder gelijk als imbeciel worden uitgemaakt ivm posten op een belachelijk tijdstip. Ik vind het enorm ontspannend om een realityserie te volgen, waar het niet om glamour gaat. Chateau Planckaert, Vlaamse serie, maar tien keer zo leuker dan de Meilandjes. Helaas niet voor directe tv-kijkers, maar op videoland te zien. Praadje, was jij niet ook vlaams?
Oh die is ook leuk. Al ben ik meer meiland-fanquote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |