Dat staat in de gids van morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Is er iets te stemmen dan? In de gids van Praadje nooit wat gezien
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:40 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Maak er een fijne kijkavond van
Goedenavondquote:
Als je van reality houdt zonder opsmuk kan ik je van harte 'bij ons op de boerderij' aanraden. Vanaf vanavond begint het tweede seizoen. Zo leuk om te kijken. Draait niet alleen om de dieren maar ook om de (soms best grote) gezinnen.quote:Op zondag 19 november 2023 04:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mag ik dat zeggen, zonder gelijk als imbeciel worden uitgemaakt ivm posten op een belachelijk tijdstip. Ik vind het enorm ontspannend om een realityserie te volgen, waar het niet om glamour gaat. Chateau Planckaert, Vlaamse serie, maar tien keer zo leuker dan de Meilandjes. Helaas niet voor directe tv-kijkers, maar op videoland te zien. Praadje, was jij niet ook vlaams?
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:09 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Een fijne kijkavond gewenst
Goedenavondquote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier weer traumatherapie gehad
Vanavond niet echt televisie voor mij helaas. Dus lekker films kijken denk ik
Klinkt leuk, waar te zien dan? Heb alleen streaming diensten, NPO-plus, Netflix, HBO-max en Videoland.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je van reality houdt zonder opsmuk kan ik je van harte 'bij ons op de boerderij' aanraden. Vanaf vanavond begint het tweede seizoen. Zo leuk om te kijken. Draait niet alleen om de dieren maar ook om de (soms best grote) gezinnen.
Op RTL5 dus ook te zien op Videoland.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, waar te zien dan? Heb alleen streaming diensten, NPO-plus, Netflix, HBO-max en Videoland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |