quote:Op maandag 27 november 2023 22:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd hey? Wie heeft het het zwaarst. Wat jij voelt is vooral belangrijk. En dat is zwaar voor je, heel zwaar. Dat hoef/mag je nooit bagatelliseren lieverd
Wilde er nog op terugkomen.quote:
Ik snap dat je het niet als relativerende vergelijking stuurdequote:Op dinsdag 28 november 2023 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilde er nog op terugkomen.
Toen ik haar verhaal las. Dacht ik niet: oh haar leven/verhaal is zwaarder. Ik dacht: Hé iemand die het ook zwaar heeft en ook worstelt met zichzelf en hoe weer vertrouwen te krijgen in het leven.
Tip voor jou. Denk die heeft het ook zwaar gehad ipv die heeft het zwaarder gehad.
Ik las in een ander topic van jouw dat jij zelf het bagatelliseert.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet als relativerende vergelijking stuurde
Dat worstelen ken ik zeker ook. Knok er keihard voor
En je hebt gelijk met de tip gelijk. Lastig is dat wel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..heel lief bericht.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic van jouw dat jij zelf het bagatelliseert.
Ik wil delen dat ik zo niet zie en hoop jou daarin dan mee te nemen.
Wist niks van je verhaal maar had wel een vermoeden door mijn werk in de jeugdzorg. Je bent niet alleen. Het is niet jouw schuld en ieder maar dan ook ieder verhaal is zwaar. Daar maken we echt geen onderscheid in. Ik heb bewondering voor jou levenskracht.
Graag gedaan. En klinkt als een fijne dagquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Bureau Rotterdam, Gilles en Zeeman
En natuurlijk Het Blok en bondgenoten
Eigenlijk wel een goede dag gehad. Miniatuurbouw gedaan en geborduurd en lekker lui geweest eigenlijk
@:praadje dank je wel weer voor de lijst!!!
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. En klinkt als een fijne dag
Grappig hoe smaken kunnen verschillenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Niet veel bijzonders op de buis. Waarschijnlijk streamen straks.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Maak er een fijne kijkavond van
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Bureau Rotterdam, Gilles en Zeeman
En natuurlijk Het Blok en bondgenoten
Eigenlijk wel een goede dag gehad. Miniatuurbouw gedaan en geborduurd en lekker lui geweest eigenlijk
@:praadje dank je wel weer voor de lijst!!!
Goedenavondquote:
Ik zie net dat Zeeman er vanavond op is. Mischien ga ik dat wel kijken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe smaken kunnen verschillen
Veel streamplezier! Weet je Al wat?
Ah dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie net dat Zeeman er vanavond op is. Mischien ga ik dat wel kijken.
Je hebt geen tijd om te slapen dusquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:36 schreef praadje het volgende:
Boerderij van Dorst![]()
Bureau Rotterdam![]()
Gillis![]()
Zeeman![]()
Tussen kunst en kitch![]()
VI Inside![]()
Mij hoor je niet klagen
Haha, maar dat ga ik lekker wel even doen want ik heb gehoord dat het morgen een gekkenhuis is op het werk. Alleen Bureau Rotterdam kijk ik, de rest neem ik op. Zag van de week nog een dag dat er niet veel op is dus dan haal ik het daar wel in.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd om te slapen dus
Oh vast sterkte en succes morgenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, maar dat ga ik lekker wel even doen want ik heb gehoord dat het morgen een gekkenhuis is op het werk. Alleen Bureau Rotterdam kijk ik, de rest neem ik op. Zag van de week nog een dag dat er niet veel op is dus dan haal ik het daar wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |