En namens de organiserende omroep voegt medeorganisator Machteld Smits daar aan toe:quote:Het festival wordt georganiseerd door de dertien regionale omroepen die allemaal een eigen inzending sturen. "Taal bepaalt je identiteit en streektaal is bepalend voor de regionale identiteit", zegt Treffers. Deelnemers mogen alleen meedoen met nieuwe liedjes.
Het ontwikkelen van talent zien de regionale omroepen als een taak en dus mogen artiesten die al eens een Top-40 hit hebben gehad niet meedoen. "Anders kom je al heel snel uit bij Guus Meeuwis en Syb van der Ploeg en dat willen we graag vermijden. Tekstdichters mogen echter wel altijd meedoen, ook als ze al eerder een hit geschreven hebben", zegt Treffers.
de namen van Guud Meeuwes en Siep van der Ploeg zijn aangepast
De finale gaat plaats vinden in de Stadsschouwburg Utrecht op 4 november en is via televisie en de online kanalen van de omroepen te volgen. De winnende regio organiseert het evenement in het daaropvolgende jaar.quote:"De samenwerking met de regionale collega's geeft enorm veel energie en verbinding. Alle ingrediënten zijn aanwezig. Het is een uniek evenement en muziek zorgt voor de juiste verbinding", zegt ze. "De regionale omroep is voor iedereen en is altijd bereikbaar en nu voor heel Nederland."
Ouwe stalkerquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Om Melanie in te huren als echtgenote:
Phone: John Reindertsen (PA, bookings) +31 654235077
Zo te horen gaat het meer over zuipenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:18 schreef Fred_B het volgende:
De gebroeders knoop.
The Button Brothers
de runningorderquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Groningen is de afsluiter. We gaan er uit met een stamper!
Ik vrees van niet inderdaadquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(waarschijnlijk begrijpt niemand deze referentie)
Ze leunen wel erg sterk op Brabant van onze Guus. Maar het is wel mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef NailQueen het volgende:
Dit had van Guus Meeuwis kunnen zijn
Oh, toch nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef grazz het volgende:
[..]
de runningorder
• Fryslân: Melissa Panda - Foarby
• Overijssel: Leon Moorman - Dat ik leef
• Gelderland: Alex Xnight - Treinreis
• Zeeland: Smaakstof - Nacht van nacht
• Drenthe: Lisa Harms - Tot de zun undergiet
• Limburg: Emmy Ackermans - 't Letste rundje
• Rijnmond: Remedy - Nooit is het genoeg
• Utrecht: Melanie Ryan - Achterom
• Brabant: Sem & Merijn - Proost op het leven
• Groningen: Wat Aans! - Wakker in Grunn
• Flevoland: Abtin Salem - Kleurenblind
• Noord-Holland: Emma Koning - Mag het licht nog een keer aan
• West: Lien - Waar ben je dan
Nouja ze hebben geen scheurjurk gekozenquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Als we hunnie ooit naar het ESF zouden sturen, mogen ze niet zelf hun outfits bepalen.
NailQueen heeft al best wat Hooghoudt vodka op en houdt het niet heel lang meer vol, vrees ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:19 schreef grazz het volgende:
[..]
de runningorder
• Fryslân: Melissa Panda - Foarby
• Overijssel: Leon Moorman - Dat ik leef
• Gelderland: Alex Xnight - Treinreis
• Zeeland: Smaakstof - Nacht van nacht
• Drenthe: Lisa Harms - Tot de zun undergiet
• Limburg: Emmy Ackermans - 't Letste rundje
• Rijnmond: Remedy - Nooit is het genoeg
• Utrecht: Melanie Ryan - Achterom
• Brabant: Sem & Merijn - Proost op het leven
• Groningen: Wat Aans! - Wakker in Grunn
• Flevoland: Abtin Salem - Kleurenblind
• Noord-Holland: Emma Koning - Mag het licht nog een keer aan
• West: Lien - Waar ben je dan
Ik denk dat zelfs Jan Boezeroen nog wel iets beters op de plank zou moeten hebben liggen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
Het is niet bepaald een 'Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier' he?
Ja, dit zijn wel lokale helden met nul nationaal potentieel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
Even heel eerlijk he: Ik heb totáál geen interesse in het leren kennen van de kandidaten. Ik wil gewoon deze avond doorkomen en straks slapen.
Niet gezien. Zijn die typisch Drents?quote:
Rotsjes welquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet gezien. Zijn die typisch Drents?
Verdorie Rob Stefania, wie is Rhodos nou weer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
Stefania had nu gewoon op een strand op Rhodos kunnen liggen hè.
Wel een beetje raar op dit tijdstip maar het had gekund. En ze staat in Utrecht.
Toch wel lief, dat ze zich niet te goed voelt voor zoiets.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje raar op dit tijdstip maar het had gekund. En ze staat in Utrecht.
Ze wordt er vast goed voor betaaldquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Nou serieus, ik vind het ook wel leukquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch wel lief, dat ze zich niet te goed voelt voor zoiets.
Groningers toch? Of is dat te simpel gedacht?quote:
Het is een beetje Trackshittaz maar dan met een betere tekst.quote:
Ik zie haar vaak voorbij komen bij kinderprogramma’s en laatst ook een keer in een film, maar vind haar serieus heel leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou serieus, ik vind het ook wel leuk
En nog altijd maar 20 hè.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie haar vaak voorbij komen bij kinderprogramma’s en laatst ook een keer in een film, maar vind haar serieus heel leuk.sympathiek en wel een alleskunner.
Ik durf wel de gok te wagen dat Flevoland 13de gaat worden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Flevoland: poepende man standbeeld en Urk.
Dat dat toen de postcard was voor Barbara Praviquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Flevoland: poepende man standbeeld en Urk.
Dat heeft haar wel de overwinning gekost denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dat toen de postcard was voor Barbara Pravi
Een postcard waarvan je wéét dat het de finale haalt
Hij is kleurendoof aan één oor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:31 schreef H_T het volgende:
Ik heb de uitleg gemist en begrijp geen snars van Kleurenblind
Na een minuut waren de mensen nog niet uitgepraat Strani!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heeft haar wel de overwinning gekost denk ik.
Ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Zingt hij nou: "Ik voel me zak, elke dag"?
Op de postcard is het anders vrij leegquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Tussen Alkmaar en Hoorn ? Daar ligt nogal wat tussen
Hangt, denk ik af van het soort privé optreden. En wellicht houdt ze ervan dat mensen meekijken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
"LIEN speelt haar muziek en theatervoorstellingen ook op locatie voor een privé optreden! Nodig voor een bijzondere gelegenheid vrienden en familie uit enz enz."
Waarom zou ik m'n vrienden en familie uitnodigen voor een privé-optreden
Kijk eens aan, de échte Luctor laat zich eventjes zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hangt, denk ik af van het soort privé optreden. En wellicht houdt ze ervan dat mensen meekijken.
Zal je zien dat ze nog gaat zingen ook. Alsof je daarvoor een privé-optreden boektquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
"LIEN speelt haar muziek en theatervoorstellingen ook op locatie voor een privé optreden! Nodig voor een bijzondere gelegenheid vrienden en familie uit enz enz."
en LIEN is eigenlijk ook een duo. Maar de andere helft blijft altijd op de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
AZ gaat het PSV nog moeilijk maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Noord-Holland wat mij betreft. Winnen ze daar ook nog eens wat.
Dan moeten ze wel weer eens gaan winnen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
AZ gaat het PSV nog moeilijk maken.
Maar Emma heeft het voor mijn provincie erg goed gedaan.
Oei! Tot zo danquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik moet hier de boel gaan afsluiten dus ik mis zo een deel.
De interval act !!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik moet hier de boel gaan afsluiten dus ik mis zo een deel.
Die zou ik ook in de Top 3 zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Sableheart het volgende:
Gelderland en Utrecht springen er voor mij uit.
Ja wie grootste groep familie en vrienden kan bereiken kan met nog wel bepalend zijn voor televote stem.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zou ik ook in de Top 3 zetten.
Al heb ik niet echt een idee wie hierop gaat stemmen, behalve vrienden en kennissen, dus dat kan nogal alle kanten op.
Op basis van inzending en startvolgorde denk ik Noord-Holland, Utrecht of natuurlijk de helden uit Grunn.
Misschien hebben ze hiermee aan het Zweedse Regio MF meegedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Dit was geen ESF nummer. Wat doet het hier?
Bij die blonde is dat ook wel duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
ABBA meiden hebben plastische chirurgie gehad overduidelijk, ineens niet meer 70 jaar
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
Ook die roze pakjes?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
@NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt jouw feest in 1995 al mogen vieren
Ja, dit is regio 'Rest of the world'quote:
Ik doe graag Wakker in Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Er was maar 1 editie want er gaat gewoon niets boven Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Hehe ik was 1quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!
@NailQueen heeft al 20 keer gestemdquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag je maar een keer stemmen?
Het klopt wel dat ik nu 3x gestemd hebquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft al 20 keer gestemd
quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat ergere dingen aangetrokken
De uitslag vanaf de Domtoren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zeeniveau ook dus als ze dit een béétje snel kunnen afhandelen zou dat heel fijn zijn.
Wow. wat is dat en waarom droom je hierover?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze word ik nog steeds regelmatig zwetend wakker
Fryslan Boppequote:
Nee maar heel eerlijk, we dachten dat het redelijk goed was omdat de verwachtingen gewoon heel laag waren. Maar daarna waren er gewoon veel betere liedjes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ai @:Strani, dit gaat niet goed hoor
Inderdaad. Al vind ik van 9 en 11 punten ook wel wat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Niet echt heel spannend wie de 12 punten krijgt zo hè...
Ja, de spanning is er zo wel een beetje uit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Ik wilde net vragen, hebben ze door dat er slechts 12 kandidaten voor punten zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Dertien samenwerkende regio's en níémand in al die regio's had de tegenwoordigheid van geest om dit op te merken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
Proberen spanning op te bouwen naar welke regio de 12 punten gaan, terwijl er dan al geen andere optie meer is
Gelderland moest zelf ook punten geven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kan Gelderland na drie jury's op 2 punten staan trouwens.
2x 1 punt en 1x niet op zichzelf mogen stemmen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik bedoelde eigenlijk, hoe kunnen alle andere jury's die onderaan hebben. Zeeland nu ook dus.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelderland moest zelf ook punten geven.
jury's zijn ook maar mensenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Even de gaskraan open en die is zo weer wegquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Maar 11 punten? We bouwen een muur!
Ik zit hier letterlijk met popcornquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe gaat het nu met @:NailQueen? Houd je het vol met deze spanning. Jullie gaan erg lekker!
quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Even de gaskraan open en die is zo weer weg
Dit zijn muziekexperts inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ohh dit zijn jury's? Had ik even niet meegekregen.
Ik moet lachenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Even de gaskraan open en die is zo weer weg
En eierballen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit hier letterlijk met popcorn
Terecht hoor! Het kan toch niet zo zijn dat ballon-hoofd straks gaat winnen?!?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staan nu ook weer op de tafel. Als we meer lage scores krijgen, gooien ik ze naar de tv.
En dat waren de 11 en 12 die ze gaven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef Sableheart het volgende:
utrecht kreeg 12 van Limburg en Rijnmond
Dat vraag ik me ook afquote:
Gecanceld.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nog nooit naar het songfestival gekeken? Hij begrijpt er niets van? FUCK hem
Is voor de spanning voor de kijkerts. Uitslag is van te voren al bekendquote:
DISKWALIFICATIEquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, hoezo doet zo iemand mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
We moeten terug naar een PSF in Gelderlandquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
bevestigd door kort pittig kapsel uut Grunnquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Jajaja die green room weten we nu wel
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten terug naar een PSF in Gelderland
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...
Van de 1995 versie. Zie een paar post hierbovenquote:
Flevoland ook 12 aan Noord-Holland, niet onterecht trouwensquote:
Wat wil je met die aardbevingenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
De vrije val van Groningen is nu echt ingezet.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Jajaja die green room weten we nu wel
Ja die, met zijn radicale zwemlesmethodequote:Op zaterdag 4 november 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Overijssel was dat tweede liedje van de avond. Dat was toch helemaal niets?
Sympathiestemmers gaan Grunn reddenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
De vrije val van Groningen is nu echt ingezet.
Bernadette krijgt geen rolletje bij Maastricht 2024.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
Brabant staat drie puntjes voor op de nummer twee en volgens Bernadette wordt het bijna saai
Dat kan Bernadette weinig schelen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
De zanger van Gelderland heeft één oogje op Bernadette.
Zien wat de wansmaak is van Nederlandquote:
We gaan naar de hel Frederikquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan Bernadette weinig schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |