SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Nou serieus, ik vind het ook wel leukquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch wel lief, dat ze zich niet te goed voelt voor zoiets.
Groningers toch? Of is dat te simpel gedacht?quote:
Het is een beetje Trackshittaz maar dan met een betere tekst.quote:
Ik zie haar vaak voorbij komen bij kinderprogramma’s en laatst ook een keer in een film, maar vind haar serieus heel leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou serieus, ik vind het ook wel leuk
En nog altijd maar 20 hč.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie haar vaak voorbij komen bij kinderprogramma’s en laatst ook een keer in een film, maar vind haar serieus heel leuk.sympathiek en wel een alleskunner.
Ik durf wel de gok te wagen dat Flevoland 13de gaat worden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Flevoland: poepende man standbeeld en Urk.
Dat dat toen de postcard was voor Barbara Praviquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
Flevoland: poepende man standbeeld en Urk.
Dat heeft haar wel de overwinning gekost denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dat toen de postcard was voor Barbara Pravi
Een postcard waarvan je wéét dat het de finale haalt
Hij is kleurendoof aan één oor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:31 schreef H_T het volgende:
Ik heb de uitleg gemist en begrijp geen snars van Kleurenblind
Na een minuut waren de mensen nog niet uitgepraat Strani!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heeft haar wel de overwinning gekost denk ik.
Ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Zingt hij nou: "Ik voel me zak, elke dag"?
Op de postcard is het anders vrij leegquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Tussen Alkmaar en Hoorn ? Daar ligt nogal wat tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |