En dat waren de 11 en 12 die ze gaven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef Sableheart het volgende:
utrecht kreeg 12 van Limburg en Rijnmond
Dat vraag ik me ook afquote:
Gecanceld.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nog nooit naar het songfestival gekeken? Hij begrijpt er niets van? FUCK hem
Is voor de spanning voor de kijkerts. Uitslag is van te voren al bekendquote:
DISKWALIFICATIEquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, hoezo doet zo iemand mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
We moeten terug naar een PSF in Gelderlandquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
bevestigd door kort pittig kapsel uut Grunnquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Jajaja die green room weten we nu wel
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten terug naar een PSF in Gelderland
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |