Ik denk dat zelfs Jan Boezeroen nog wel iets beters op de plank zou moeten hebben liggen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
Het is niet bepaald een 'Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier' he?
Ja, dit zijn wel lokale helden met nul nationaal potentieel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
Even heel eerlijk he: Ik heb totáál geen interesse in het leren kennen van de kandidaten. Ik wil gewoon deze avond doorkomen en straks slapen.
Niet gezien. Zijn die typisch Drents?quote:
Rotsjes welquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet gezien. Zijn die typisch Drents?
Verdorie Rob Stefania, wie is Rhodos nou weer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
Stefania had nu gewoon op een strand op Rhodos kunnen liggen hè.
Wel een beetje raar op dit tijdstip maar het had gekund. En ze staat in Utrecht.
Toch wel lief, dat ze zich niet te goed voelt voor zoiets.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje raar op dit tijdstip maar het had gekund. En ze staat in Utrecht.
Ze wordt er vast goed voor betaaldquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |