Hangt, denk ik af van het soort privé optreden. En wellicht houdt ze ervan dat mensen meekijken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
"LIEN speelt haar muziek en theatervoorstellingen ook op locatie voor een privé optreden! Nodig voor een bijzondere gelegenheid vrienden en familie uit enz enz."
Waarom zou ik m'n vrienden en familie uitnodigen voor een privé-optreden
Kijk eens aan, de échte Luctor laat zich eventjes zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hangt, denk ik af van het soort privé optreden. En wellicht houdt ze ervan dat mensen meekijken.
Zal je zien dat ze nog gaat zingen ook. Alsof je daarvoor een privé-optreden boektquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
"LIEN speelt haar muziek en theatervoorstellingen ook op locatie voor een privé optreden! Nodig voor een bijzondere gelegenheid vrienden en familie uit enz enz."
en LIEN is eigenlijk ook een duo. Maar de andere helft blijft altijd op de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Strani het volgende:
AZ gaat het PSV nog moeilijk maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Noord-Holland wat mij betreft. Winnen ze daar ook nog eens wat.
Dan moeten ze wel weer eens gaan winnen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
AZ gaat het PSV nog moeilijk maken.
Maar Emma heeft het voor mijn provincie erg goed gedaan.
Oei! Tot zo danquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik moet hier de boel gaan afsluiten dus ik mis zo een deel.
De interval act !!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik moet hier de boel gaan afsluiten dus ik mis zo een deel.
Die zou ik ook in de Top 3 zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Sableheart het volgende:
Gelderland en Utrecht springen er voor mij uit.
Ja wie grootste groep familie en vrienden kan bereiken kan met nog wel bepalend zijn voor televote stem.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zou ik ook in de Top 3 zetten.
Al heb ik niet echt een idee wie hierop gaat stemmen, behalve vrienden en kennissen, dus dat kan nogal alle kanten op.
Op basis van inzending en startvolgorde denk ik Noord-Holland, Utrecht of natuurlijk de helden uit Grunn.
Misschien hebben ze hiermee aan het Zweedse Regio MF meegedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Dit was geen ESF nummer. Wat doet het hier?
Bij die blonde is dat ook wel duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
ABBA meiden hebben plastische chirurgie gehad overduidelijk, ineens niet meer 70 jaar
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
Ook die roze pakjes?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
@NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt jouw feest in 1995 al mogen vieren
Ja, dit is regio 'Rest of the world'quote:
Ik doe graag Wakker in Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Er was maar 1 editie want er gaat gewoon niets boven Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Hehe ik was 1quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!
@NailQueen heeft al 20 keer gestemdquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag je maar een keer stemmen?
Het klopt wel dat ik nu 3x gestemd hebquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft al 20 keer gestemd
quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat ergere dingen aangetrokken
De uitslag vanaf de Domtoren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zeeniveau ook dus als ze dit een béétje snel kunnen afhandelen zou dat heel fijn zijn.
Wow. wat is dat en waarom droom je hierover?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van deze word ik nog steeds regelmatig zwetend wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |