Misschien hebben ze hiermee aan het Zweedse Regio MF meegedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Dit was geen ESF nummer. Wat doet het hier?
Bij die blonde is dat ook wel duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
ABBA meiden hebben plastische chirurgie gehad overduidelijk, ineens niet meer 70 jaar
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
Ook die roze pakjes?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Met een paar licht alcoholische versnaperingen achter de kiezen zouden @:billdauterive en ik dit ook nog wel in de plaatselijke karaokebar kunnen.
@NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt jouw feest in 1995 al mogen vieren
Ja, dit is regio 'Rest of the world'quote:
Ik doe graag Wakker in Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Er was maar 1 editie want er gaat gewoon niets boven Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen was daar toen nog veel te jong voor.
Hehe ik was 1quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wij kunnen er toch niks aan doen dat ze zo langzaam was om geboren te worden?!
@NailQueen heeft al 20 keer gestemdquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag je maar een keer stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |