Nee maar heel eerlijk, we dachten dat het redelijk goed was omdat de verwachtingen gewoon heel laag waren. Maar daarna waren er gewoon veel betere liedjes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ai @:Strani, dit gaat niet goed hoor
Inderdaad. Al vind ik van 9 en 11 punten ook wel wat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Niet echt heel spannend wie de 12 punten krijgt zo hè...
Ja, de spanning is er zo wel een beetje uit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Ik wilde net vragen, hebben ze door dat er slechts 12 kandidaten voor punten zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Dertien samenwerkende regio's en níémand in al die regio's had de tegenwoordigheid van geest om dit op te merken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
Proberen spanning op te bouwen naar welke regio de 12 punten gaan, terwijl er dan al geen andere optie meer is
Gelderland moest zelf ook punten geven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kan Gelderland na drie jury's op 2 punten staan trouwens.
2x 1 punt en 1x niet op zichzelf mogen stemmen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik bedoelde eigenlijk, hoe kunnen alle andere jury's die onderaan hebben. Zeeland nu ook dus.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelderland moest zelf ook punten geven.
jury's zijn ook maar mensenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Even de gaskraan open en die is zo weer wegquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Maar 11 punten? We bouwen een muur!
Ik zit hier letterlijk met popcornquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe gaat het nu met @:NailQueen? Houd je het vol met deze spanning. Jullie gaan erg lekker!
quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Even de gaskraan open en die is zo weer weg
Dit zijn muziekexperts inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ohh dit zijn jury's? Had ik even niet meegekregen.
Ik moet lachenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Even de gaskraan open en die is zo weer weg
En eierballen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit hier letterlijk met popcorn
Terecht hoor! Het kan toch niet zo zijn dat ballon-hoofd straks gaat winnen?!?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staan nu ook weer op de tafel. Als we meer lage scores krijgen, gooien ik ze naar de tv.
En dat waren de 11 en 12 die ze gaven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef Sableheart het volgende:
utrecht kreeg 12 van Limburg en Rijnmond
Dat vraag ik me ook afquote:
Gecanceld.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nog nooit naar het songfestival gekeken? Hij begrijpt er niets van? FUCK hem
Is voor de spanning voor de kijkerts. Uitslag is van te voren al bekendquote:
DISKWALIFICATIEquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, hoezo doet zo iemand mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
We moeten terug naar een PSF in Gelderlandquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
(ik ben ook boos, maar dat is meer omdat wij laatste staan. Eerst Mia & Dion en dan nu dit...)
bevestigd door kort pittig kapsel uut Grunnquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Jajaja die green room weten we nu wel
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten terug naar een PSF in Gelderland
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen wij niet in de jury? Jij voor het internationale tintje, ik omdat het toch niet slechter kan als dat het nu gaat...
Van de 1995 versie. Zie een paar post hierbovenquote:
Flevoland ook 12 aan Noord-Holland, niet onterecht trouwensquote:
Wat wil je met die aardbevingenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
De vrije val van Groningen is nu echt ingezet.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Jajaja die green room weten we nu wel
Ja die, met zijn radicale zwemlesmethodequote:Op zaterdag 4 november 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Overijssel was dat tweede liedje van de avond. Dat was toch helemaal niets?
Sympathiestemmers gaan Grunn reddenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
De vrije val van Groningen is nu echt ingezet.
Bernadette krijgt geen rolletje bij Maastricht 2024.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
Brabant staat drie puntjes voor op de nummer twee en volgens Bernadette wordt het bijna saai
Dat kan Bernadette weinig schelen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
De zanger van Gelderland heeft één oogje op Bernadette.
Zien wat de wansmaak is van Nederlandquote:
We gaan naar de hel Frederikquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan Bernadette weinig schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |