geen 18 meer?quote:Op donderdag 2 november 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
Bedankt
Eindelijk op een leeftijd dat ik geen Ajacieden meer tegen het zere been aanschop.
Bedanktquote:Op donderdag 2 november 2023 09:28 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:caland
Dat je een lang noch gelukkig leven mag hebben
Ja? Heerlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
Bedankt allen
[..]
Hallo. Ik was vorige week nog op je eiland
Zuiden, bij dat Costa Adeje.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja? HeerlijkWaar zat je? Noorden of Zuiden?
Ik ga eind januari weer een weekje
Gefeliciteerd! 35?quote:Op donderdag 2 november 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
Bedankt
Eindelijk op een leeftijd dat ik geen Ajacieden meer tegen het zere been aanschop.
Ja grappig ben ik hequote:Op donderdag 2 november 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt
Leuke grap, zelf verzonnen?
(lol)quote:Op donderdag 2 november 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wel. Over minimaal 35 jaar eindelijk met pensioen
of rijk trouwens zoals insoquote:Op donderdag 2 november 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Of cryptomiljonair zijn natuurlijk.
Koop 1 miljoen satoshi's.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Of cryptomiljonair zijn natuurlijk.
@Geerdquote:Op donderdag 2 november 2023 10:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lekker hoor
1,50 voor een halve liter bier
Gisteren rust en vanmorgen niet geweest. Ik ga vanmiddag.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef Oriente het volgende:
Overhead Pressje vandaag @:onlogisch
Lekker. Spongebob.gifquote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren rust en vanmorgen niet geweest. Ik ga vanmiddag.
Legday
Tegen de wind in fietsen voldoet vandaag als legdayquote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Legday
Ik heb een spierscheuring waar ik al weken niet vanaf kom, nooit geweten ook dat je hem daar kan scheuren of beschadigen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Legday
Wat een walgelijk goedkope manier om onder je legday uit te komen. Dat is behoorlijk klote maat. Dokter geweest?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een spierscheuring waar ik al weken niet vanaf kom, nooit geweten ook dat je hem daar kan scheuren of beschadigen.
Exact onder mijn bekken waar mijn bovenbeen begint, bij een uittrap opgelopen omdat onze keeper dat niet kan. Woedend
Ik dacht met 3 weken rust wel klaar te zijn, kan ook best veel, zelfs mijn benen trainen. Maar bij onverwachtse bewegingen of een bal trappen schiet het er weer in.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk goedkope manier om onder je legday uit te komen. Dat is behoorlijk klote maat. Dokter geweest?
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht met 3 weken rust wel klaar te zijn, kan ook best veel, zelfs mijn benen trainen. Maar bij onverwachtse bewegingen of een bal trappen schiet het er weer in.
Beterschapquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Straks mijn vader uit het ziekenhuis ophalen. Hij kreeg vandaag een pacemaker geplaatst. Alles is gelukkig goed gegaan
Dat was dus gewoon plaatselijk verdoofd + een dagopname van een uurtje of 7. Nooit geweten.
Sterkte voor je pa.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Straks mijn vader uit het ziekenhuis ophalen. Hij kreeg vandaag een pacemaker geplaatst. Alles is gelukkig goed gegaan
Dat was dus gewoon plaatselijk verdoofd + een dagopname van een uurtje of 7. Nooit geweten.
Beterschap voor je pa gewenstquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig dat het goed is verlopen makker.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws maat. Beterschap voor je paquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Wat fijn dat het goed is gegaan. Ik hoop dat hij snel opknapt.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
AGV. Ben meteen weer genezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Volgende keer toch maar die kringverjaardag doenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo uit eten en heb geen zin om naar buiten te gaan
Parkzichtgenotquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo uit eten en heb geen zin om naar buiten te gaan
Koud verjaardagsbadquote:
Gebbetjequote:Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God zal je straffen voor deze reactie.
Nee, ik ga een note zetten.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk red ik mijzelf hier net op tijd.
Geheel terecht.quote:
Stoerquote:
Mijn vriendin straft me soms ookquote:Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God zal je straffen voor deze reactie.
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn vriendin straft me soms ook
@JanCeesquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keurig @:Lenny_leonard
Is dit meteen het hele partijprogramma?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keurig @:Lenny_leonard
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit meteen het hele partijprogramma?
Ja, dat programma is altijd wel humor. Ik zie dat ze het dit keer NEDERLANDERS OP 1 hebben genoemdquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?
Dat lijkt mij ook al een hoop lezen voor de doelgroep.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?
Pagina 1 t/m 7 slechts plaatjes?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het programma is wel de moeite waard hoor, meer geld voor iedereen en de meest krankzinnige standpunten.quote:
Opzich blijft er ook wel best wat geld over als alle geld naar andere landen wordt stopgezet. Dat is toch ook wat de PVV wil. Ergens is het ook wel vreemd als veel mensen hier naar de voedselbank moeten en je tegelijkertijd naar Jan en alleman geld stuurt in het buitenland.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het programma is wel de moeite waard hoor, meer geld voor iedereen en de meest krankzinnige standpunten.
Gelukkig niet.quote:
Niet eens een procent van het bnp.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich blijft er ook wel best wat geld over als alle geld naar andere landen wordt stopgezet. Dat is toch ook wat de PVV wil. Ergens is het ook wel vreemd als veel mensen hier naar de voedselbank moeten en je tegelijkertijd naar Jan en alleman geld stuurt in het buitenland.
In principe is meer ook niet nodig. Alle problemen in de verdere ketens zijn direct opgelost als de import stopt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In principe is meer ook niet nodig. Alle problemen in de verdere ketens zijn direct opgelost als de import stopt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
En hierover lees ik dan weer HELEMAAL NIKS in dat programma
Dit is trouwens ook geil @:de_boswachter
Ge-lukkig wel boreale kindjes.quote:Vanwege de lange wachtlijsten bij spermabanken in Nederland zoeken steeds meer wensouders hun toevlucht bij commerciële spermabanken in het buitenland. Vooral Deense spermabanken zijn populair.
En dat zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt anaal genomen door @:gurneyisbestoke en @:erasmus in het Feyenoord topic
Je wilt niet dat users als Dombo gaan afglijden naar niveautje freaky40/Klaas/PSVCL/TheVoice.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt anaal genomen door @:gurneyisbestoke en @:erasmus in het Feyenoord topic
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat terwijl ik het alleen oneens ben met hun radicale standpunt omtrent Gernot.
Nooit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Nog even, en je gaat @:GurneyIsBestOke en mij wappies noemen.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hou van jullie namelijk.
gayquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hou van jullie namelijk.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die een anaalopmerking maakt.
Jij bent AF
Feyenoorders zijn wel weer de hele dag in de weer met Ajax (lol).quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
Deze mening deelt bijna iedereenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken Dombo als een blije gelukkige jongen inderdaad
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn wel weer de hele dag in de weer met Ajax (lol).
quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn.
Is het wel verboden om te vragen hoe het met je examen ging?
Als jij je op iemand moet afreageren vanwege die spanning, weet dan dat ik nooit ver ben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lastig. Ik ben bang dat dit weer om en nabij de 5,5 wordt. Dus ik zit een weekend in spanning.
Bedankt voor het aanbod maatquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij je op iemand moet afreageren vanwege die spanning, weet dan dat ik nooit ver ben.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maatDat zal ik niet vergeten
Januari meteen een auto aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Tyfus ic direct vandaag had weer problemen
@:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:erasmus
Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lastig. Ik ben bang dat dit weer om en nabij de 5,5 wordt. Dus ik zit een weekend in spanning.
Blijf in amsterdam wonen dus gaat em ni wordenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Januari meteen een auto aanschaffen?
Geen Tesla van de zaak?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf in amsterdam wonen dus gaat em ni worden
Nee, alleen wappies @aTypisch en @Bezsen stemmen FVD NSB.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg zo het gevoel alsof een merendeel van de users hier op FvD stemt
JAAAAAAA!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
Pak allemaal maar een stukje gebak
[ afbeelding ]
Van harte maat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt je Track & Trace?quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt,.
IK BEN WITHEET
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt,.
IK BEN WITHEET
Dit ja, in principe is het jouw pakket niet zolang je het niet ontvangen hebt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Stemwijzer gedaan
VVD bovenaan![]()
@:onlogisch
quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, jij bent er zo één.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.
quote:
Zit al dagen in het sorteerproces.quote:
Ja ik net ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je dan gaan zeiken bij de verkoper, kwam ik laatst achter.
Die zeggen dan dat ze het ook niet weten en dan moet de verkoper weer een nieuw pakketje opsturen, geloof dat het zo meestal gaat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit al dagen in het sorteerproces.
[..]
Ja ik net ook.
Dit gaat een interessante casus worden met een buitenlandse afzender die dit van PostNL moet neerleggen bij Royal Mail ipv bij PostNL.
Kan alleen maar misgaan.
Van harte maat!quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:22 schreef GGMM het volgende:
Geslaagd
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een 8 (lol) m'n gevoel was niet zo best maar dat was dus niet zo nodig.
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)
[ afbeelding ]
Afschaffen TBS en taakstraffen, genot.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leger inzetten tegen burgers die op straat vervelend doen genot.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Afschaffen TBS en taakstraffen, genot.
ja, daar is het leger niet voorquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen burgers die op straat vervelend doen genot.
@:Atypisch heeft hier ook wel een mening over.
Jammer, gemiste kans op de doodstraf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat mij je helpen. Vandaag veiligheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Stemwijzer gedaan
VVD bovenaan![]()
Gewoon VVD maatquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het dit jaar echt niet, denk dat ik maar strategisch ga stemmen (en sowieso niet op D66)
[ afbeelding ]
Ik zie dat @onlogisch ook zo een fruitschelpje heeft gepakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maat!
*pakt stukje taart
Net 80 gram rijst, 200 gram groente en 400 gram kip verorberd mevrouw. We gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat @:onlogisch ook zo een fruitschelpje heeft gepakt.
Fijn dat hij even de teugels laat vieren in het weekend.
Respectoquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 80 gram rijst, 200 gram groente en 400 gram kip verorberd mevrouw. We gaan gewoon door.
@:oriente
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.quote:
Lekker maat. Ik doe vandaag enkel Lat Raises en verder rust. Morgen weer KAPOET MAKENquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@:Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Om m'n vakantie en cijfer te vieren bestel ik vandaag 2 grote burgers en een ijsje.
Vieze gore papzak. Ik hoop dat je met afschuw naar jezelf kijkt als je vanavond voor de spiegel staat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Om m'n vakantie en cijfer te vieren bestel ik vandaag 2 grote burgers en een ijsje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net daadwerkelijk een lamp ontvangen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even de gym slopen. Ik wil weer thuis zijn voordat mijn pakketje (@:Scrummie, een lamp) bezorgd wordt.
Hopelijk heb je een uitstekende vakantie ouwe reus. Ga je nog wat leuks doen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Pics van je lamp.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb net daadwerkelijk een lamp ontvangen.
(klootzak)
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een uitstekende vakantie ouwe reus. Ga je nog wat leuks doen?
Lekker hoor, dat komt helemaal goed, weet ik zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Geen specifieke plannen. Was er ook niet zo mee bezig nog omdat ik examen had, maar ik ga flink genieten laat dat maar aan mij over!
Intens walgelijk figuurquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder hoe dikzakken altijd wel een reden weten te vinden om zichzelf vol te proppen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef GGMM het volgende:
Er draait een leuke film in de bioscoop!quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Geen specifieke plannen. Was er ook niet zo mee bezig nog omdat ik examen had, maar ik ga flink genieten laat dat maar aan mij over!
@johannes_vermeer zit nog steeds te wachtenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop!
Oh ja, die staat inderdaad op m'n vakantielijstje. GENOTquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop!
Ga je dan met roze elastiekjes in de weer?quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Even opwarmen voor de gym.
@:Wereldgozer
Boerenkool (al op inmiddels)quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Macaroni. Daar was ik zeer ontevreden over.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik hou er niet zo van om in oude onderwerpen te blijven hangen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer zit nog steeds te wachten
het verleden is alles wat ik hebquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in oude onderwerpen te blijven hangen.
Recentelijk nog nasi gegeten?
Picsquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het verleden is alles wat ik heb
Tegenwoordig heb ik liever chili a la @:kaneelstokje
dacht dat jij dat topic had gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CUL / Chili a la Kaneel
kan het je aanbevelen
Nee we gaan met een groepje en er kwam steeds wat tussen, we gaan woensdag de 15e. Ik sta te popelen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die staat inderdaad op m'n vakantielijstje. GENOT
Ben jij al geweest?
Snap ik, dat wordt genieten.quote:Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee we gaan met een groepje en er kwam steeds wat tussen, we gaan woensdag de 15e. Ik sta te popelen kan ik je vertellen.
Wie is schmoopy nu weerquote:Op zondag 5 november 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die @:klaasweetalles jongens, is dat nou een product van dat avontuurtje tussen @:shmoopy en @:tong80 ?
Goh, dat post tong nou nooit dat hij seks met een admin heeft gehadquote:Op zondag 5 november 2023 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De laatste keer seks van Herm in 2002.
best wel kut voor dat juffie, een keer in een dronken bui met die doedel naar bed en 20 jaar later heb je er nog steeds last vanquote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, dat post tong nou nooit dat hij seks met een admin heeft gehad
Nou ja, dat schijnt wel eens te kunnen gebeuren als je zomaar met iemand naar bed gaat. Alhoewel je tegen de meeste lange termijn consequenties een hoesje kunt gebruiken.quote:Op zondag 5 november 2023 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
best wel kut voor dat juffie, een keer in een dronken bui met die doedel naar bed en 20 jaar later heb je er nog steeds last van
@klaasweetalles is de Hermanbaby.quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dat schijnt wel eens te kunnen gebeuren als je zomaar met iemand naar bed gaat. Alhoewel je tegen de meeste lange termijn consequenties een hoesje kunt gebruiken.
Goddank dat we bespaard zijn gebleven van een Hermanbaby, ik kan mij niet voorstellen hoe veel extra belasting we dan over ons inkomen zouden moeten betalen om daarvoor te moeten zorgen.
Wellicht dat het dan niet zo'n belangrijke taak is.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Wel waardeloos nu @:GGMM vakantie heeft niemand de moeite neemt om zijn taken over te nemen
Doe jij toch nu.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Wel waardeloos nu @:GGMM vakantie heeft niemand de moeite neemt om zijn taken over te nemen
Ik doe dat alleen als @Scrummie er ook niet is.quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Maar ik heb die taak al een tijdje opgegeven.quote:Op maandag 6 november 2023 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen als @:scrummie er ook niet is.
VBL is kapoet.quote:Op maandag 6 november 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hele organisatie flikkert gelijk uit elkaar.
Ik gun bepaalde users in de sc ook wel een vakantiequote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Dan neem je het er lekker van maat.quote:Op maandag 6 november 2023 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel toe aan vakantie.
Zeker. Net een Berlinerbol gehaald.quote:Op maandag 6 november 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan neem je het er lekker van maat.
Bedankt, maar ik moet nog anderhalve maand wachtenquote:Op maandag 6 november 2023 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun bepaalde users in de sc ook wel een vakantie
Er is geen gifje uit mijn arsenaal te bedenken die mijn teleurstelling in jouw ruggengraat kan visualiseren.quote:Op maandag 6 november 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Net een Berlinerbol gehaald.
Viesdik.quote:Op maandag 6 november 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Net een Berlinerbol gehaald.
quote:Op maandag 6 november 2023 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Overigens word ik ziek.Er is geen gifje uit mijn arsenaal te bedenken die mijn teleurstelling in jouw immuunsysteem kan visualiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens word ik ziek.Beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Genoteerd.quote:Op maandag 6 november 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is geen gifje uit mijn arsenaal te bedenken die mijn teleurstelling in jouw ruggengraat kan visualiseren.
quote:Op maandag 6 november 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is geen gifje uit mijn arsenaal te bedenken die mijn teleurstelling in jouw ruggengraat kan visualiseren.
Dit is geil.quote:Op maandag 6 november 2023 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik toevallig op de wiki van Kerri Hoskins uit vanwege MK
Goed, dank je wel voor het vragenquote:Op maandag 6 november 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd.
Hoe is het met je vader?
hoe lang duurt zijn vakantie?quote:Op maandag 6 november 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk
Bavette, een braziliaanse dit keer om even te proberen, daar noemen ze het fraldinha oftewel luier, komt door de vorm die wat op een luier lijkt, vinden ze daarquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Bami kipquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe spinazie, spekjes, uitje, knoflookje, eitje en dan farfallequote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni en salade.quote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Murgh makhaniquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Butter chicken.quote:
quote:
Conimex en Go-tanquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Overigens word ik ziek.Ik ben het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik inmiddels ook maat. Hoofdpijn, koude rillingen en gewoon algehele malaise.quote:
Probeer wat ibuprofen of anders euthanasie.quote:Op maandag 6 november 2023 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook maat. Hoofdpijn, koude rillingen en gewoon algehele malaise.
Het is wachten totdat @:Caland mij een mietje noemt
kijkcijferkanon in Japanquote:Op maandag 6 november 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Probeer wat ibuprofen of anders euthanasie.
Erg smakelijke naamquote:Op maandag 6 november 2023 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bavette, een braziliaanse dit keer om even te proberen, daar noemen ze het fraldinha oftewel luier, komt door de vorm die wat op een luier lijkt, vinden ze daar.
[ afbeelding ]
Wat eet jij vanavond?quote:
My 600-lb Life?quote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
Braddie komt vanaovnd op tv
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]
Komt eindelijk die breedbeeld tv weer eens van pasquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]
@Littlerabbitquote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt eindelijk die breedbeeld tv weer eens van pas
wtfquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]
@Zipportal gaat ook kijkenquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op maandag 6 november 2023 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan heeft ie 2 schermen, dacht dat @:zipportal naar #TotChe zou kijken
Dat shirt is van drie YouTube kanalen geledenquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]
zal even zoeken, als ik het heb gevonden dan laat ik het jou zo snel mogelijk wetenquote:
Het Zuid-Koreaans equivalent van Alizée?quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal even zoeken, als ik het heb gevonden dan laat ik het jou zo snel mogelijk weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |