@Geerdquote:Op donderdag 2 november 2023 10:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lekker hoor
1,50 voor een halve liter bier
Gisteren rust en vanmorgen niet geweest. Ik ga vanmiddag.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef Oriente het volgende:
Overhead Pressje vandaag @:onlogisch
Lekker. Spongebob.gifquote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren rust en vanmorgen niet geweest. Ik ga vanmiddag.
Legday
Tegen de wind in fietsen voldoet vandaag als legdayquote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Legday
Ik heb een spierscheuring waar ik al weken niet vanaf kom, nooit geweten ook dat je hem daar kan scheuren of beschadigen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Legday
Wat een walgelijk goedkope manier om onder je legday uit te komen. Dat is behoorlijk klote maat. Dokter geweest?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een spierscheuring waar ik al weken niet vanaf kom, nooit geweten ook dat je hem daar kan scheuren of beschadigen.
Exact onder mijn bekken waar mijn bovenbeen begint, bij een uittrap opgelopen omdat onze keeper dat niet kan. Woedend
Ik dacht met 3 weken rust wel klaar te zijn, kan ook best veel, zelfs mijn benen trainen. Maar bij onverwachtse bewegingen of een bal trappen schiet het er weer in.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk goedkope manier om onder je legday uit te komen. Dat is behoorlijk klote maat. Dokter geweest?
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht met 3 weken rust wel klaar te zijn, kan ook best veel, zelfs mijn benen trainen. Maar bij onverwachtse bewegingen of een bal trappen schiet het er weer in.
Beterschapquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Straks mijn vader uit het ziekenhuis ophalen. Hij kreeg vandaag een pacemaker geplaatst. Alles is gelukkig goed gegaan
Dat was dus gewoon plaatselijk verdoofd + een dagopname van een uurtje of 7. Nooit geweten.
Sterkte voor je pa.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Straks mijn vader uit het ziekenhuis ophalen. Hij kreeg vandaag een pacemaker geplaatst. Alles is gelukkig goed gegaan
Dat was dus gewoon plaatselijk verdoofd + een dagopname van een uurtje of 7. Nooit geweten.
Beterschap voor je pa gewenstquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig dat het goed is verlopen makker.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws maat. Beterschap voor je paquote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Wat fijn dat het goed is gegaan. Ik hoop dat hij snel opknapt.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |