Ik ben ook zo iemand die aan een andere tafel gaat zitten wanneer er pizza hawaii besteld wordt. Maar in de chili is het echt niet verkeerd.quote:
Dat vieze suikerwater met blokjes er in heeft toch niets met verse ananas vandoen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben ook zo iemand die aan een andere tafel gaat zitten wanneer er pizza hawaii besteld wordt. Maar in de chili is het echt niet verkeerd.
Dat klopt wel, maar als het in de pan gaat komt het minder precies vind ik. Je kunt het ook nog bakken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat vieze suikerwater met blokjes er in heeft toch niets met verse ananas vandoen?
Is dat een zak diepvries mais?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Laurier vergeten te fotograferen.
[ afbeelding ]
Was lekker! Alleen de chorizo heeft een aangepast recept ofzo, hij smaakte wat vreemd. We proberen het nog een keer met een andere worst.
Ja, die verkopen ze bij de Makro. Veel lekkerder en handiger dan blikjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat een zak diepvries mais?
En lekker hoor
Jaaa zou voor mij ook super zijn want soms zijn die mini-blikjes nog te veel voor wat ik nodig heb. Jammer dat ze dit niet in de normale supermarkten verkopenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, die verkopen ze bij de Makro. Veel lekkerder en handiger dan blikjes.
Ik had gewoon zo'n chorizo van de Lidl, die bij de salami ligt. Die kun je eenvoudig in stukjes snijden en houden hun structuur.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Laurier vergeten te fotograferen.
[ afbeelding ]
Was lekker! Alleen de chorizo heeft een aangepast recept ofzo, hij smaakte wat vreemd. We proberen het nog een keer met een andere worst.
Ik ga het morgen maken ouwe kaneel dibbes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gewoon zo'n chorizo van de Lidl, die bij de salami ligt. Die kun je eenvoudig in stukjes snijden en houden hun structuur.
Ik zal vandaag F5'en voor resultaten, maat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga het morgen maken ouwe kaneel dibbes.
Graag gedaan.quote:
Ik zal wat foto's proberen te maken.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vandaag F5'en voor resultaten, maat.
[..]
Graag gedaan.
Die ziet er goed gevuld uit, vriend. Net als ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten: bruine basterd suiker, olijfolie, bouillonblokje
Helft van de tomaten en een rode ui bewaren voor aan het einde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehakt er weer uit en apart omdat vegetariër
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik vanavond posten, gehakt zit er inmiddels bij.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:04 schreef Muck het volgende:
Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ziet er goed gevuld uit, vriend. Net als ik.
Daar zou ik zeker een hapje van proevenquote:Op zondag 9 februari 2020 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat en de vegetarische variant, nu even de oven in en dan eten.
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met het resultaat
Laat het me maar weten hoe het is gelukt. Ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
ziet erg lekker uit maat, zal morgen boodschappen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |