Sterkte daar!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:02 schreef Blues het volgende:
Wij vroeg op want taxi komt ons zo meteen naar AVL brengen.
Plan van aanpak bespreken met een aantal artsen.
Dank, ga ik eens naar kijken.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Skechers outdoor schoenen zijn heel erg licht, waterdicht en lopen enorm fijn en stevig
Sterkte en succes!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:02 schreef Blues het volgende:
Wij vroeg op want taxi komt ons zo meteen naar AVL brengen.
Plan van aanpak bespreken met een aantal artsen.
👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij vakidiootquote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef Blues het volgende:
[..]
👍
Omslachtige logistiek hier qua aanmeld inschrijf intake rr meten wegen. Ik zit hier toch ook met mijn professionele blik😊
Lastig scheiden! En nu ben je er voor jullie zelf. 😘quote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef Blues het volgende:
[..]
👍
Omslachtige logistiek hier qua aanmeld inschrijf intake rr meten wegen. Ik zit hier toch ook met mijn professionele blik😊
zag net op Facebook iets langskomen "Stook je een houtkachel? Let hierop als je je buren zo min mogelijk tot last wilt zijn!"quote:Op woensdag 1 november 2023 10:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lastig scheiden! En nu ben je er voor jullie zelf. 😘
In de Grote Buurt app gaf ik de opmerking over ( de mogelijke overlast van) houtstoken door van de Gemeente.
Nu ontstaat de discussie of dit in de app groep ‘hoort’🫢
Al 2 x deze week hing de stank rondom buiten. Ramen dicht.
Het is geen discussiepunt. Het is een aandachtspunt. Tsjek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Blundstones. De beste. Licht en waterdicht en lopen heerlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor fijn waterdicht schoeisel voor de herfst/winter?
Niet zijnde zware klossen zoals bergschoenen of regenlaarzen (die niet lekker lopen en waar ik altijd blaren in krijg)? Dus waterdicht en lekker lopend? In maat 42 - 44? Mag (dus) ook "unisex" schoeisel zijn. Liever geen uitgesproken herenschoeisel gezien het feit dat ik geen man ben (maar wel grote voeten heb).
Je zal maar op kantoor zitten waar internet niet werkt en dus naar huis gaan om verder te werkenquote:
Alles is al kapot.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Alles moet kapot, zelfs de gezelligheid van een vuurtje.
Ondertussen in Den Haag: Subsidie voor vreugdevuren ruim verdubbeld naar half miljoen. Tsja.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
RHEDEN - De lichtjesavonden op de begraafplaatsen Heiderust in Rheden en Imboslaan in Dieren gaan dit jaar niet door. Organisatorisch krijgen ze het niet rond en ook zouden er 'milieutechnische bezwaren' zijn, laat de gemeente Rheden weten.
...
Vuurpotten te vervuilend
Dat zou namelijk de grootste reden zijn van het afzeggen van de lichtjesavond. "De vuurpotten zijn niet wenselijk vanuit de gemeente", aldus de gemeente zelf. Driehonderd vuurpotten worden er ingezet om de begraafplaats van de juiste sfeer te voorzien. "Een soort verfpotten van 2,5 liter, vol met kaarsvet. Daar komt een flinke walm vanaf." En die walm geeft teveel uitstoot, volgens de gemeente.
![]()
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 1 november 2023 10:25 schreef yinu het volgende:
[..]
Blundstones. De beste. Licht en waterdicht en lopen heerlijk.
Bij ons op kantoor is het al een week gedoe met storingen. Heel irritant.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Je zal maar op kantoor zitten waar internet niet werkt en dus naar huis gaan om verder te werken
Die milieubezwaren zijn natuurlijk prima op te lossen met ledlampjes. En ja, ook die heb je tegenwoordig flikkerend in kaarsvorm.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
RHEDEN - De lichtjesavonden op de begraafplaatsen Heiderust in Rheden en Imboslaan in Dieren gaan dit jaar niet door. Organisatorisch krijgen ze het niet rond en ook zouden er 'milieutechnische bezwaren' zijn, laat de gemeente Rheden weten.
...
Vuurpotten te vervuilend
Dat zou namelijk de grootste reden zijn van het afzeggen van de lichtjesavond. "De vuurpotten zijn niet wenselijk vanuit de gemeente", aldus de gemeente zelf. Driehonderd vuurpotten worden er ingezet om de begraafplaats van de juiste sfeer te voorzien. "Een soort verfpotten van 2,5 liter, vol met kaarsvet. Daar komt een flinke walm vanaf." En die walm geeft teveel uitstoot, volgens de gemeente.
![]()
![]()
Led heeft geen sfeer, of gaan ze straks ook LED-paasvuren doen in de regio waar jij vandaan komt?quote:Op woensdag 1 november 2023 10:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Die milieubezwaren zijn natuurlijk prima op te lossen met ledlampjes. En ja, ook die heb je tegenwoordig flikkerend in kaarsvorm.
Vuur is niet te vervangen met LED.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Die milieubezwaren zijn natuurlijk prima op te lossen met ledlampjes. En ja, ook die heb je tegenwoordig flikkerend in kaarsvorm.
Mooi heaquote:Op woensdag 1 november 2023 10:57 schreef AnneX het volgende:
Sjiek de friemel zeg, de leren schrijfmap! dr.Flash👍🏼
Als je de sfeer op zo'n moment daadwerkelijk van de lampjes moet hebben, wat heeft het dan voor nut om de avond te houden?quote:Op woensdag 1 november 2023 10:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Led heeft geen sfeer, of gaan ze straks ook LED-paasvuren doen in de regio waar jij vandaan komt?
Misschieni ben ik wat minder veeleisend. Ik vind een ledkaarsje echt niet minder sfeer hebben dan een gewone kaars.quote:
Dat dus. En wanneer je je eigen lolletje (dat dus alleen maar in je hoofd zit) op een hoger plan zet dan de leefbaarheid (ademhalen dus) voor anderen ben je zwaar egoīstisch bezig.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschieni ben ik wat minder veeleisend. Ik vind een ledkaarsje echt niet minder sfeer hebben dan een gewone kaars.
Dat ontkent ook niemand.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:25 schreef Myraela het volgende:
Maar gelukkig zijn we allemaal weleens zwaar egoīstisch bezig.
Yep. Van dit soort dingen zal je zelf weinig last hebben, maar je maakt het leven voor een ander wat makkelijker of doet iemand er een plezier meequote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ontkent ook niemand.
Maar stiekem hoop ik wel dat anderen zich ook soms bekommeren om anderen zoals ik dat probeer te doen, ook al betekent het meer moeite en mogelijk minder lol voor mijzelf.
En dat kan wat mij betreft om van alles gaan: de Bob zijn zodat een ander kan drinken, iemand met de auto wegbrengen omdat de bus te laat is/iemand door de wekker is geslapen, oppassen omdat de planning omgegooid wordt, noem maar op. En volgens mij zit het met die zaken hier allemaal wel goed bij de mensen
Goedkoper dan plietsie die er niet is...quote:Op woensdag 1 november 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen in Den Haag: Subsidie voor vreugdevuren ruim verdubbeld naar half miljoen. Tsja.
'asking for a friend'quote:Op woensdag 1 november 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Mailtje met als eerste zin. 'Stel Puur Hypothetisch' en dat als afsluiter dat nogmaals benadrukken
Dan weet je dat ze iets willen maar het moet nog vertrouwelijk blijven.
In zo'n geval van een Lichtjesavond is dat ook wel een beetje luiheid vind ik. Vervang het synthetische fossiele kaarsvet met iets op ethanolbasis of plantaardig of dierlijk vet en je hebt lichtjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je de sfeer op zo'n moment daadwerkelijk van de lampjes moet hebben, wat heeft het dan voor nut om de avond te houden?
Gewoon afschaffen heel die kutonzin.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedkoper dan plietsie die er niet is...
Alle leven op aarde afschaffen, beste idee ever al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 1 november 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen heel die kutonzin.
Nou ja alleen menselijk leven. Dan ben je er alquote:Op woensdag 1 november 2023 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle leven op aarde afschaffen, beste idee ever al zeg ik het zelf
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alleen menselijk leven. Dan ben je er al
Check, check, check v.w.b. dat laatste.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ontkent ook niemand.
Maar stiekem hoop ik wel dat anderen zich ook soms bekommeren om anderen zoals ik dat probeer te doen, ook al betekent het meer moeite en mogelijk minder lol voor mijzelf.
En dat kan wat mij betreft om van alles gaan: de Bob zijn zodat een ander kan drinken, iemand met de auto wegbrengen omdat de bus te laat is/iemand door de wekker is geslapen, oppassen omdat de planning omgegooid wordt, noem maar op. En volgens mij zit het met die zaken hier allemaal wel goed bij de mensen
Ik geloof er dus ook niets vanquote:Op woensdag 1 november 2023 12:43 schreef Molo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-een-lesje-te-leren?
Moedermelk in melkverpakking doen vanwege stelende collega. Ik hou ervan
Normaal is wat lastig want wat is dé norm dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:44 schreef Lonaa het volgende:
Dus eigenlijk, moeten we gewoon allemaal een beetje normaal doen en rekening mt elkaar houden? Goh. Wat een verrassende uitkomst.
Moedermelk kan prima door de koffiequote:Op woensdag 1 november 2023 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof er dus ook niets vanMaar misschien was ik veel te zuinig met mijn gekolfde melk
Je kan er van alles mee, maar om nou extra te gaan kolven voor zoiets zou niet in mij opkomen in ieder gevalquote:Op woensdag 1 november 2023 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Moedermelk kan prima door de koffie
Mijn zusje heeft weleens pannekoeken mee gebakken, die had soort van oneindige tap aan melk een tijd lang![]()
Ik begin nu een ernstige flashback te krijgen naar afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 1 november 2023 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb toch zeker 2x moedermelk gedronken.
Ik schaam me nergens voor.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begin nu een ernstige flashback te krijgen naar afgelopen vrijdag
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb toch zeker 2x moedermelk gedronken.
Hahaha, nee, dat hoeft ook niet. Maar volgens mij hebben we dit toen ook besprokenquote:
Geachte mevrouw Sterkheidsbaas?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm... uitnodiging voor een telefonisch sollicitatiegesprek. Heet ik in de aanhef opeens als @:Lonaa
Borisz een ministerspost in omtzigt1?quote:Op woensdag 1 november 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Mailtje met als eerste zin. 'Stel Puur Hypothetisch' en dat als afsluiter dat nogmaals benadrukken
Dan weet je dat ze iets willen maar het moet nog vertrouwelijk blijven.
Weinig actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, nee, dat hoeft ook niet. Maar volgens mij hebben we dit toen ook besproken
Nou nooit. Pietertje is te veel CDA om op te kunnen stemmen. Met de nieuwe bestuurscultuur kan ik een eind komen maar verder... En qua stemmingen schurkt hij tegen de SGP en VVD aan. Ik zie Pieter graag terugkeren in de Kamer, om de boel scherp te houden. Maar verder neuh.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Borisz een ministerspost in omtzigt1?
En ik had nog tegoedbonnen aangeboden.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
Crosspost:
'Wachtkoffie' met troostfood in het AVL:
'Rockblok' van koek, pure chocolade, speculaas, cranberry en gezouten caramel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gezonde happen hier![]()
@Lonaa en ik heten bijna hetzelfde. Maar ik vind het van een recruiter best slordig. Ze hadden mijn achternaam (ook niet echt standaard) ook al verkeerd. Ben benieuwd of ze wel bellen morgen of een verkeerd telefoonnummer intoetsenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Sterkheidsbaas?
Weird
Dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:Lonaa en ik heten bijna hetzelfde. Maar ik vind het van een recruiter best slordig. Ze hadden mijn achternaam (ook niet echt standaard) ook al verkeerd. Ben benieuwd of ze wel bellen morgen of een verkeerd telefoonnummer intoetsen
Ja, daar heb ik ook best veel mee gedaan ooit. Lang geleden. Ook eens afstoffen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:52 schreef AnneX het volgende:
Goeie maandelijkse update van Kiva!
Oa. “ CAROLINA IN MOLDOVA
$0.69 REPAID THIS MONTH 94% REPAID ($23.60 OUT OF $25.00)
You’re helping Carolina to connect to a central water supply and sewer.”
Het fok kiva topic is weggezakt, straks even zoeken. Daarom hier.
Voor mij is het topic niet terug te vinden. Alleen 2012.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook best veel mee gedaan ooit. Lang geleden. Ook eens afstoffen.
Ja hequote:
Mensen zonder longklachten kunnen er ook een grafhekel aan hebben als op elke windstille of bewolkte dag hun slaapkamer ruikt alsof er een Haags vreugdevuur woedtquote:Op woensdag 1 november 2023 10:56 schreef Troel het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben dol op vuurtjes stoken, vuurkorven en noem maar op. Maar ik zie ook wat het doet met mensen die longklachten hebben. En daar mag best eens meer aandacht voor zijn.
Dus ja, ik ben voor het stoppen van dat soort dingen, hoe leuk ik ze zelf ook vind. Net zoals ik ben voor het verbieden van ballonnen te pas en te onpas vanwege de latex.
Ik zit zelfs in het Fok! teamquote:Op woensdag 1 november 2023 15:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor mij is het topic niet terug te vinden. Alleen 2012.
Was @:svann daar niet actief in? @:Cat-astrophe jij bent ook al jaren bezig? zie ik in 2012.
Haha, een buurvrouw is inmiddels uit de Grote Buurtapp. gestapt.![]()
Ik ga mijn deelname heroverwegen. Er schijnt bij hen veel aan de strijkstok te blijven hangen. Andere soortgelijke organisaties zijn zuiverder.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zit zelfs in het Fok! teamen doe al mee sinds 2009
Ik heb overigens niet heel schrikbarende bedragen waarmee ik mee doe. Er staat nu 100 $ uit.
Ik ben bang dat dat overal wel een beetje is.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga mijn deelname heroverwegen. Er schijnt bij hen veel aan de strijkstok te blijven hangen. Andere soortgelijke organisaties zijn zuiverder.
Hoorde ik zeggen, mij zijn bronnen beloofd.
Wauw Cat, wat een prachtige ervaringquote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reviewtje geschreven Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32
Wat groots en onvergetelijk! Inclusief de rondleiding. 👍🏼quote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reviewtje geschreven Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32
Ja kreeg een stempelkaart met nu 1 stempelquote:Op woensdag 1 november 2023 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik had nog tegoedbonnen aangeboden.
Doen ze nog aan stempelkaarten? Tien stempeltjes = 1 x gratis koffie
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:06 schreef golfer het volgende:
Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relatief positief nieuws toch? De ernst is natuurlijk kloote.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:19 schreef Blues het volgende:
Met toestemming en o.v.v. voor de geīnteresseerden.
[..]
Boohquote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |