Dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:Lonaa en ik heten bijna hetzelfde. Maar ik vind het van een recruiter best slordig. Ze hadden mijn achternaam (ook niet echt standaard) ook al verkeerd. Ben benieuwd of ze wel bellen morgen of een verkeerd telefoonnummer intoetsen

Ja, daar heb ik ook best veel mee gedaan ooit. Lang geleden. Ook eens afstoffen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:52 schreef AnneX het volgende:
Goeie maandelijkse update van Kiva!
Oa. “ CAROLINA IN MOLDOVA
$0.69 REPAID THIS MONTH 94% REPAID ($23.60 OUT OF $25.00)
You’re helping Carolina to connect to a central water supply and sewer.”
Het fok kiva topic is weggezakt, straks even zoeken. Daarom hier.

Voor mij is het topic niet terug te vinden. Alleen 2012.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook best veel mee gedaan ooit. Lang geleden. Ook eens afstoffen.

Ja hequote:

Mensen zonder longklachten kunnen er ook een grafhekel aan hebben als op elke windstille of bewolkte dag hun slaapkamer ruikt alsof er een Haags vreugdevuur woedtquote:Op woensdag 1 november 2023 10:56 schreef Troel het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben dol op vuurtjes stoken, vuurkorven en noem maar op. Maar ik zie ook wat het doet met mensen die longklachten hebben. En daar mag best eens meer aandacht voor zijn.
Dus ja, ik ben voor het stoppen van dat soort dingen, hoe leuk ik ze zelf ook vind. Net zoals ik ben voor het verbieden van ballonnen te pas en te onpas vanwege de latex.

Ik zit zelfs in het Fok! teamquote:Op woensdag 1 november 2023 15:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor mij is het topic niet terug te vinden. Alleen 2012.
Was @:svann daar niet actief in? @:Cat-astrophe jij bent ook al jaren bezig? zie ik in 2012.
Haha, een buurvrouw is inmiddels uit de Grote Buurtapp. gestapt.![]()

Ik ga mijn deelname heroverwegen. Er schijnt bij hen veel aan de strijkstok te blijven hangen. Andere soortgelijke organisaties zijn zuiverder.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zit zelfs in het Fok! teamen doe al mee sinds 2009
Ik heb overigens niet heel schrikbarende bedragen waarmee ik mee doe. Er staat nu 100 $ uit.

Ik ben bang dat dat overal wel een beetje is.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga mijn deelname heroverwegen. Er schijnt bij hen veel aan de strijkstok te blijven hangen. Andere soortgelijke organisaties zijn zuiverder.
Hoorde ik zeggen, mij zijn bronnen beloofd.

Wauw Cat, wat een prachtige ervaringquote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reviewtje geschreven Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32

Wat groots en onvergetelijk! Inclusief de rondleiding. 👍🏼quote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reviewtje geschreven Cat-astrophe in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #32

Ja kreeg een stempelkaart met nu 1 stempelquote:Op woensdag 1 november 2023 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik had nog tegoedbonnen aangeboden.
Doen ze nog aan stempelkaarten? Tien stempeltjes = 1 x gratis koffie

quote:Op woensdag 1 november 2023 16:06 schreef golfer het volgende:
Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Relatief positief nieuws toch? De ernst is natuurlijk kloote.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:19 schreef Blues het volgende:
Met toestemming en o.v.v. voor de geïnteresseerden.
[..]

Boohquote:Op woensdag 1 november 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen

quote:Op woensdag 1 november 2023 16:19 schreef Blues het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..

quote:Op woensdag 1 november 2023 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Relatief positief nieuws toch? De ernst is natuurlijk kloote.
De behandelbaarheid klinkt goed.
Hoe zijn eigenlijk de bij effecten? Of moet ik dat g. vragen…
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Bijwerkingen zijn vooral vermoeidheid, pijn op de bestraalde plek (het is hele hoge dosering straling) longontsteking en gebroken rib.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(De 2 laatste kunnen zelfs nog optreden na een jaar)
De schok van die toevalsbevinding is/was groot, maar als t niet was ontdekt loop je door tot klachten en dan is t uitgezaaid en voor zover al het onderzoek laat zien, nu niet.
Hormoontherapie voor prostaat is al bezig,1e injectie vorige week gehad, dat moet om de 12 weken voor een half tot anderhalf jaar.
7/12 in AVL overleg over bestraling vd prostaat.

Neuh is idd een prikje!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh om de 12 weken is (gelukkig) nauwelijks een belasting met alle drukte door de andere behandelingen. Kan me niet meer herinneren hoe vaak het bij mijn vader was.
En inderdaad, hoe erg het allemaal ook is, het is wel "lekker" vroeg ontdekt.

Yep, team captain zelfs.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:01 schreef AnneX het volgende:
Voor mij is het topic niet terug te vinden. Alleen 2012.
Was @:svann daar niet actief in? @:Cat-astrophe jij bent ook al jaren bezig? zie ik in 2012.
Haha, een buurvrouw is inmiddels uit de Grote Buurtapp. gestapt.![]()

Eigenlijk kom ik niet waar jij komt 😎behalve kiva topic.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:53 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, team captain zelfs.
Toch makkelijker om een post van mij te zoeken, er staan linkjes in mijn sig.
Dank voor de kick, morgen ofzo maar weer eens wat posten daar.

quote:Op woensdag 1 november 2023 16:19 schreef Blues het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |