"Zonder vernedering bestaat er geen weg omhoog?"quote:
He! Ik kom van 010 je weezquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
"Zonder vernedering bestaat er geen weg omhoog?"
Of: "nou weten we ook wat ze tientallen jaren in Rotterdam gevoeld hebben"
Sterkte.... ik kan bijna naar je zwaaien, maar er staan wat bomen en huizen tussen.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:04 schreef golfer het volgende:
'Gezellig' een hele ochtend allerlei afspraken in het NKI/AVL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Succes!quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:56 schreef borisz het volgende:
Geen zin in vandaag. De RvA komt langs. In de voorbereiding kwam er al geneuzel uit dus benieuwd wat de dag brengt....
Lees we worden geaudit vandaag.
Het eerste geneuzel is opgelost. Maar nu is er ander geneuzel wat bovenwater komt. Al lag dat op MT-niveau.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Het eerste geneuzel is opgelost. Maar nu is er ander geneuzel wat bovenwater komt. Al lag dat op MT-niveau..
Weten we ook weer hoe organisaties zich voelen als wij op bezoek komen.
Dag overleefd. Sommige punten zijn echt om elkaar bezig te houden. Maar er zaten ook wel terechte punten tussen. We zijn op het huiswerk na weer een jaar van ze af.quote:
quote:Pieter Omtzigt wacht met het trekken van zijn lootje tot na pakjesavond, bevestigt hij in de groepsapp ‘Lijsttrekkers Sint 2023’.
“Eigenlijk zijn de cadeautjes al het eerste wat je moet veranderen in de lootjescultuur”, legt Omtzigt uit. “Vóór 5 december weet niemand wat er precies in die pakjes zit. Dat moet anders. Het gaat mij niet om de surprises, maar om de inhoud.” Wie Omtzigt hoopt dat hij gaat trekken, wil hij ook nog niet zeggen.
Het besluit komt hem op kritiek te staan van GL-PvdA-lijsttrekker Frans Timmermans. “De lootjestrekker wil weten waar hij aan toe is. Nu haal ik maar een Rituals-pakket in huis, altijd lekker.” Timmermans laat weten afwezig te zijn bij een tweede Sinterklaasviering: “Op 6 december reis ik met de stoomboot naar Madrid voor een congres.”
Na een mislukte rol als hulpsinterklaas in 2010 is PVV-voorman Geert Wilders weer toegelaten in de groepsapp, alhoewel Omtzigt wel alvast te kennen geeft niet te wachten op zijn lootje. VVD-lijsttrekker Dilan Yeşilgöz staat echter “open voor een constructief gedicht.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is pijnlijk, waartegen ik een sterke pijnstiller heb gekregen.
Dus ook daarvoor een traject in werking gezet. Vanmiddag weer urine en bloed afgeven, vrijdag weer een CT-scan en een cystoscopie bij de uroloog en op 4-12 een afspraak met een MDL-arts.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen 5x gericht bestralen van mijn longtumor in een tijdbestek van anderhalve week.
Nog wat extra complicaties erbij gekregen aan mijn onderkant, want wat eerst op een urineweginfectie leek, blijkt waarschijnlijk een enterovesicale fistel te zijn en dat geeft wat onsmakelijke verschijnselen.Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is pijnlijk, waartegen ik een sterke pijnstiller heb gekregen.
Dus ook daarvoor een traject in werking gezet. Vanmiddag weer urine en bloed afgeven, vrijdag weer een CT-scan en een cystoscopie bij de uroloog en op 4-12 een afspraak met een MDL-arts.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Demn.. ook sterkte voor @Bluesquote:Op woensdag 15 november 2023 18:47 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golferhopelijk stopt het nu eens met al die nieuwe dingen.
quote:Op woensdag 15 november 2023 18:47 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golferhopelijk stopt het nu eens met al die nieuwe dingen.
Jij ook veel sterkte met jouw Pa.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:08 schreef Ole het volgende:
Mijn pa naar omstandigheden stabiel. Maar komen ze met " nieuwe " behandeling. De man is 82. Voelt zich redelijk. Mentaal gelukkig goed. Wil er beste van maken nog!
Je hebt de juiste wedstrijd uitgezocht.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef borisz het volgende:
Groeten uit de ArenA. Best leuk tot nu toe 😋
Voor drie tientjes een passe partout aangeschaft.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de juiste wedstrijd uitgezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:58 schreef golfer het volgende:
Tussentijdse update.Sterkte. Bij mij ook meer dan één diagnose. Gisteren urine ingeleverd vandaag weer bloed geprikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wat voor diagnose? En wat zijn de behandelplannen bij jou?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
Sterkte. Bij mij ook meer dan één diagnose. Gisteren urine ingeleverd vandaag weer bloed geprikt.
De diagnose prostaatkanker. Maandag IC-en MRI scan gehad. Gisteren urine ingeleverd en vandaag bloed geprikt. Van alles in afwachting op resultaat. Daarna verder traject met bestralen. Beroerd voelen ook door slijm-en blaasontstekingen. Dus te veel om de vinger op de zere pols te leggen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor diagnose? En wat zijn de behandelplannen bij jou?
Diagnose prostaatkanker was toch al bekend? Je had het over meerdere diagnoses, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:43 schreef tong80 het volgende:
De diagnose prostaatkanker. Maandag IC-en MRI scan gehad. Gisteren urine ingeleverd en vandaag bloed geprikt. Van alles in afwachting op resultaat. Daarna verder traject met bestralen. Beroerd voelen ook door slijm-en blaasontstekingen. Dus te veel om de vinger op de zere pols te leggen.![]()
Klopt. Post was wazig en dank je.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Diagnose prostaatkanker was toch al bekend? Je had het over meerdere diagnoses, vandaar mijn vraag.
Sterkte.
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Matig. Kreeg vanmorgen een sceptic shock en ben er nog dankzij snel ingrijpen van 6 verpleegkundigen en 2 doktoren. Heb nu allerlei antibiotica via een infuus en voel mij langzaam weer wat beter worden.quote:
pfff heftigquote:Op maandag 20 november 2023 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Matig. Kreeg vanmorgen een sceptic shock en ben er nog dankzij snel ingrijpen van 6 verpleegkundigen en 2 doktoren. Heb nu allerlei antibiotica via een infuus en voel mij langzaam weer wat beter worden.
Naar omstandigheden goed nieuws. Geniet ervan dat je thuis bent en sterkte komende tijdquote:Op woensdag 22 november 2023 15:56 schreef golfer het volgende:
Laatste nieuws:
Ik ben weer thuis!
De antibiotica die ze mij in het Spaarne Hoofddorp hebben gegeven blijkt te werken, want mijn koorts is weg. Bloeddruk en saturatie ook prima in orde. De artsen zagen geen reden meer om mij daar te houden, dus mocht ik vanmiddag, na mijn geplande 2e bestraling van mijn longtumor in het AVL (gelukkig locatie Spaarne Hoofddorp) naar huis. Wel met een flinke dosis onderhouds-antibiotica en morfine. Volgende bestralingen volgen op vrijdag, maandag en dinsdag en dan is mijn longtumor hopelijk weg.
Daarna volgt een traject m.b.t. tot de fistel tussen darm en blaas, want dat probleem is er nog steeds. Woensdagmiddag volgt daarom in het RKZ een colonoscopie.
Ik twijfelde... maar alsnog was mijn stem niet genoegquote:
Holy....quote:Op maandag 20 november 2023 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Matig. Kreeg vanmorgen een sceptic shock en ben er nog dankzij snel ingrijpen van 6 verpleegkundigen en 2 doktoren. Heb nu allerlei antibiotica via een infuus en voel mij langzaam weer wat beter worden.
quote:Op donderdag 23 november 2023 07:13 schreef Ole het volgende:
Ik dacht dat ik een slechte droom had...
en ditquote:
Ging slapen met 35 en 10. Werd 37 en 9quote:
Dank je.quote:
ach, binnen een jaar weer stemmenquote:Op donderdag 23 november 2023 08:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging slapen met 35 en 10. Werd 37 en 9
ZOnder te zuipen een fikse kater vanmorgen...
Ik hoop het, maar ben bang dat we de komende jaren met een ultrarechts kabinet te doen krijgen.quote:[b]Op donderdag 23 november 2023 14:11 schreef Ole het volgende:[/been Ul]
ach, binnen een jaar weer stemmen
Allemaal verloren en afgerekend. Alleen Timmermans heeft gefaald als softie. Niet één moment leiderschap uitgestraald.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ben bang dat we de komende jaren met een ultrarechts kabinet te doen krijgen.
Met dank aan 13 jaar Rutte en zijn coalitiepartners.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Links moet echt een diep diep bij zichzelf ten rade gaan waarom ze niet in staat zijn op een goede manier de onvrede die er leeft te vertalen in maatregelen / plannen die sociaal zijn, zonder belerend vingertje, en die aanslaan bij mensen. Dit lukt ze zelfs niet als de VVD er keer op keer een bende van maakt met hele concrete zaken als toeslagen, groningen, belastingdienst compleet de mist in gaat. Hoe in hemelsnaam kun je hier als Links geen fatsoenlijk alternatief voor bieden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dank aan 13 jaar Rutte en zijn coalitiepartners.
Een paar dingen:quote:Op donderdag 23 november 2023 17:42 schreef Ole het volgende:
Je bent de idioten erfbelasting en overwaardebelas5ing vergeten. Belasting betalen over zaken waar al (veel) belasting over is betaald
Die keepster.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:03 schreef borisz het volgende:
(centrum) Rechts is al 50 jaar aan de macht maar het is de altijd schuld van links... Tja dat wil er bij mij ook niet in.
Om het eens over voetbal te hebben. Ajax heeft de nederlaag vanavond volledig aan zichzelf te danken. Drie domme fouten.
Succes.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn 3e bestraling in het AVL van mijn longtumor weer achter de rug. Nog 2 te gaan...
De VBL kankerlijers.quote:
quote:
WTFquote:
quote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:38 schreef borisz het volgende:
Fijn dat dit deel erop zit Golfer. Alleen die taxi iedere keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |