quote:Pieter Omtzigt wacht met het trekken van zijn lootje tot na pakjesavond, bevestigt hij in de groepsapp ‘Lijsttrekkers Sint 2023’.
“Eigenlijk zijn de cadeautjes al het eerste wat je moet veranderen in de lootjescultuur”, legt Omtzigt uit. “Vóór 5 december weet niemand wat er precies in die pakjes zit. Dat moet anders. Het gaat mij niet om de surprises, maar om de inhoud.” Wie Omtzigt hoopt dat hij gaat trekken, wil hij ook nog niet zeggen.
Het besluit komt hem op kritiek te staan van GL-PvdA-lijsttrekker Frans Timmermans. “De lootjestrekker wil weten waar hij aan toe is. Nu haal ik maar een Rituals-pakket in huis, altijd lekker.” Timmermans laat weten afwezig te zijn bij een tweede Sinterklaasviering: “Op 6 december reis ik met de stoomboot naar Madrid voor een congres.”
Na een mislukte rol als hulpsinterklaas in 2010 is PVV-voorman Geert Wilders weer toegelaten in de groepsapp, alhoewel Omtzigt wel alvast te kennen geeft niet te wachten op zijn lootje. VVD-lijsttrekker Dilan Yeşilgöz staat echter “open voor een constructief gedicht.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is pijnlijk, waartegen ik een sterke pijnstiller heb gekregen.
Dus ook daarvoor een traject in werking gezet. Vanmiddag weer urine en bloed afgeven, vrijdag weer een CT-scan en een cystoscopie bij de uroloog en op 4-12 een afspraak met een MDL-arts.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen 5x gericht bestralen van mijn longtumor in een tijdbestek van anderhalve week.
Nog wat extra complicaties erbij gekregen aan mijn onderkant, want wat eerst op een urineweginfectie leek, blijkt waarschijnlijk een enterovesicale fistel te zijn en dat geeft wat onsmakelijke verschijnselen.Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is pijnlijk, waartegen ik een sterke pijnstiller heb gekregen.
Dus ook daarvoor een traject in werking gezet. Vanmiddag weer urine en bloed afgeven, vrijdag weer een CT-scan en een cystoscopie bij de uroloog en op 4-12 een afspraak met een MDL-arts.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Demn.. ook sterkte voor @Bluesquote:Op woensdag 15 november 2023 18:47 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golferhopelijk stopt het nu eens met al die nieuwe dingen.
quote:Op woensdag 15 november 2023 18:47 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golferhopelijk stopt het nu eens met al die nieuwe dingen.
Jij ook veel sterkte met jouw Pa.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:08 schreef Ole het volgende:
Mijn pa naar omstandigheden stabiel. Maar komen ze met " nieuwe " behandeling. De man is 82. Voelt zich redelijk. Mentaal gelukkig goed. Wil er beste van maken nog!
Je hebt de juiste wedstrijd uitgezocht.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:04 schreef borisz het volgende:
Groeten uit de ArenA. Best leuk tot nu toe 😋
Voor drie tientjes een passe partout aangeschaft.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de juiste wedstrijd uitgezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:58 schreef golfer het volgende:
Tussentijdse update.Sterkte. Bij mij ook meer dan één diagnose. Gisteren urine ingeleverd vandaag weer bloed geprikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wat voor diagnose? En wat zijn de behandelplannen bij jou?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
Sterkte. Bij mij ook meer dan één diagnose. Gisteren urine ingeleverd vandaag weer bloed geprikt.
De diagnose prostaatkanker. Maandag IC-en MRI scan gehad. Gisteren urine ingeleverd en vandaag bloed geprikt. Van alles in afwachting op resultaat. Daarna verder traject met bestralen. Beroerd voelen ook door slijm-en blaasontstekingen. Dus te veel om de vinger op de zere pols te leggen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor diagnose? En wat zijn de behandelplannen bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |